Wyniki ABBUC Software Contest 2007
- Miker/BJB/NG @ 28.10.2007 @ 09:22
Wczoraj wieczorem ogłoszono (nie)oficjalne wyniki ABBUC Software Contest 2007. Oto jak się one prezentują:
- Yoomp! (TQA i Grayscale) - 421 punktów
- Crownland (LaResistance) - 400 punktów
- Mule Wars (Allas) - 366 punktów
- Speed Up! Golden Edition (C.P.U. i PG) - 363 punkty
- Eckn (Irgendwer) - 334 punkty
- Game - Harry (wf) - 264 punkty
- Sprite Engine - ABBUC Version (Gury) - 238 punktów
- Chareditor - to move in font (wf) - 227 punktów
Edit: Wyniki traktujemy już jako oficjalne, otrzymane punkty również. Info pochodzi z forum portalu ABBUCa
Swoją drogą to łączenie gier w jednej kategorii z programami użytkowymi ...
w końcu to nie konkurs na grę tylko na software
ECKN udostępnił autor Irgendwer http://tiny.pl/13c2
@tebeŚmiem twierdzić, że gra zawsze będzie bardziej spektakularnym kawałkiem softu niż program użytkowy :)
Widziałem te wyniki na atariage, ale nie wydają się być "oficjalne" - na stronie ABBUCa nic nie ma. Także ja z komentarzami czekam na oficjalne wyniki :)dhor: kontrprzykładem jest konkurs z zeszłego roku, kiedy to wygrał VolksForth
to niech autorzy użytków zaczną pisać gry, wiedzą że zostaną wrzuceni do worka z grami
No ale, skoro inni powoli puszczają, to my też puszczamy. yoomp.atari.pl :)
powtorze jeszcze raz: idealnie zgradna muzyka z sfx-ami w yoomp. kiedy zobaczymy crownland, muly i reszte!
dla mnie najzajefajniesza gierca wszechczasów na malucha :D
eru: poprawiłem njusa jakbyco ;)
Yoomp! kozacki... brawo chlopaki... Tebe -> Chyba nie zostaniesz w tyle;) goł goł
http://www.laresistance.pigwa.net/crownland.zip
minimalne wymagania 130XE
ok, wrzuciłem do tematu na a-age
cosik się nie wyrabia Crownland od połowy ekranu, mrugają kolory
kurde, Crownland nie działa na prawdziwej Atarce, pod SDX uruchamia się ale muzyka jest niepełna, brakuje znaków, grafika to totalny chaos, pod QMEG-iem wogóle się nie uruchamia, pod DOSII podobnie, wyłączyłem nawet kontroler HDD ale i tak to nic nie dało, działa tylko pod emulatorem
Patrzyłem właśnie na prawdziwej Atarce i Crowland działa ale się kwasi. Migają co chwilę sprity i niebo. A poza tym to super giera :)
tak to jest jak sie probuje wyswietlic wiecej spritow niz moze atarka, podobne "efekty" mozna bylo zobaczyc w "tales of dragon"
Hmm, skoro Crowland się krzaczy na real sprzęcie, to niemiaszki kiepsko sprawdzali. Jak dla mnie to dyskwalifikuje grę, jeśli nie chodzi na oryginalnym Atari... ;(
Crownland chodzi, i puszczany z QMEGa jak i pod SDX (program msdos). Fakt, że czasem coś tam nie tak "zamruga", ale mimo wszystko, gra się przyjemnie. Tym nie mniej Yoomp! to jest to... Aż żal w pracy siedzieć, chciałoby się grać i grać ;-) Na jego enginie mogłaby nawet powstać strzelanka a`la Mircocosm z Amigi :-))) Gierka genialna.
widocznie moja konfiguracja Atari jest nieodpowiednia dla Crownland
Jacques :) - jak uruchamiałeś pod SDX i initem msdos jednocześnie :) - SDX jest dosem, a msdos initem do formatu sparty jedynie, więc uruchamiałeś Crowland po prostu bez dosa :)
ale faktem jest, że: crowland funkcjonalnie odpala się jedynie na emulatorze. Właśnie sprawdzałem w różnych warunkach na real Atari - i ogólnie kaplica. Pod SDX wyżera grafę w grze i nie da się grać (przy memlo $11xx), pod SDload (init by Draco), odpala - można rozpocząć granie, lecz po przejściu niewielkiego kawałka w prawo (czytaj po przesunięciu się cokolwiek w prawo) - krasz na maxa. Nie rozumiem tego, czy gra nie była sprawdzana na normalnym Atari ????
Kurde, mi działa i grafa miga nie bardziej niż na EMU ;-)
gra była robiona pod helmutów ;p ;D
może wymaga dziewiczych 130-ek :O
chyba dziewic bez gumy przed i po atari z Boulder Daszem :)-
Crownland jest zajebioza :))) Co prawda gralem tylko pod emulcem atarka, atari na slackware, ale girka extra. Ludek czasami miga w chwili kiedy znajduje sie w jednej linii z kilkoma sprite`ami. Yoomp! tez extra ale Crownland wymiata! :)