Scorch 1.10
- dely/Blowjobb @ 22.8.2022 @ 19:22
Wczoraj ukazała się kolejna "pełna" wersja tworzonego przez m.in. Pirxa i Pecusia atarowskiego portu gry Scorch. Zmian jest bardzo dużo, ich pełna lista:
- Defensive weapons can be activated before the round to make for the unbeatable aiming precision of the robotanks.
- Fixed bug with Long Schlong activation taking one Schlong too many.
- Smoke Tracer not disappearing smoke fixed.
- Bug allowing for infinite shooting outside the screen fixed.
- Tank colors and P/M sequence as devised by Adam, the gfx artist. Tanks differ more and look better.
- New item in the shop - loot box "Buy me!" with a surprise inside.
- Tank names can have s p a c e s now!
- Tanks are mobile now thanks to the new defensive option - Hovercraft
- Main atari library switched to a more standard version based on Mapping the Atari
- Huge memory optimizations to allow for the new features.
- Narrow screen in shop / inventory (many bytes saved).
- Explosion range corrections for a rare event of non-lethal Nuke explosions.
- Pressing [A] jumps into defensive weapons activation directly.
- Elusive randomize force error causing rare hangups for Tosser fixed.
- Activation of defensive weapons moved to front.
- Additional SFX for new weapons.
Pobieramy z repozytorium, instrukcja w języku polskich również tamże.
Jest też jeden (znaleziony ;) ) bug.
Użycie doładowania energii (Battery), zamiast zabierać nam jedną bateryjkę z magazynku.... zabiera Baby Missile.
Sorry. W gałęzi develop już poprawione, a do tego doszła możliwość ustawienia jak mają działać ściany :)