Temat: zlece napisanie gry
chodzi mi o napisanie gry w stylu PONG " I . I "
:)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
Przezroczysta obudowa dla Atari 800XL Rusza przedsprzedaż wyjątkowej, przezroczystej obudowy do komputera Atari 800XL!
RECOIL 6.4.5 RECOIL to przeglądarka retro plików graficznych, obsługująca ponad 550 formatów, dostępna na różnych systemach operacyjnych, z regularnymi aktualizacjami.
ABBUC Software 2024 - wyniki Ukazały się wyniki tegorocznego ABBUC Software Competition
Przeszłość spotyka przyszłość Czwarta edycja festiwalu gier konsolowych i komputerowych z lat 80. i 90.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
chodzi mi o napisanie gry w stylu PONG " I . I "
:)
A na czym ma polegac nowosc? Znaczy co Ci w istniejacych pongachnie odpowiada?
ladna grafika , najlepiej mono hi-res
To może zamiast zlecać napisanie gry ufunduj nagrode na Pong Compo :)
nie lepiej zlecic napisanie Wolfa 3D :)?
zgadzam się z Tebe... po co po raz senty robić coś co było... a wolfik na malucha pewnie zrobiłby furorę ;)
bitman: zafunduj jakiegoś Falcona030 BOX to na pewno chętni się znajdą.
If you are speaking about atariXE, Wolf3D is great Idea:) Use engine from numen, window size such as alternate relity or bigger, I will compose music, and game is done:) Some great 3D game is missing on little atari, Eidolon is too old. Amega has wolf, Falcon has wolf, ZX spectrum has Doom:), STe has Wolf 0.8a, but a00 still nothing:(
a ja chcialem cos vintage a wy zaraz Wilki 3d textury itd ...
na ponga brak chetnych a co juz mowic o jakis tam wermaht fps
p.s
place skrzynke bazantow na Forever , pong compo open
Hmm, ściągnij sobie soft z Koceran - polecam TekPonga ;) Były dwie prace w "CrazyPong Programing Night". Szkoda że Epi i Anj nie dotrzymali słowa i nie napisali komercyjnej wersji.
Btw - jest to jedyny znany mi pong na trzy osoby, niestety żaden gracz nie jest emulowany przez komputer, więc ciężko czasem zasiąść do gry ;)
Bitman, Sikorek dobrze prawi. Jesli chodzi ci o grafe to te tlo by ANJ byla naprawde bjuti.
Pong 0xF'a zadziwial glownie tym, ze zostal napisany przez wzmiankowanego w zadziwiajoca krotkim czasie (zwlaszcza biorac poprawke na etanol we krwi). Ale 'grafa' lagodnie mowiac nie oszlamial...
yoo , szukam i szukam ma ktos url do TEKPONG-a ?
Hmm, dokładna nazwa to "pongblast", choć od kiedy pamiętam był nazywany "tekpong". Ściągniesz cały stuff stąd: http://ftp.atari.art.pl/stuff/collectio … ny%202003/
Pozdrawiam i polecam - jest zapisany jako "epi_pong.com" w pliku .atr
Aha, i przypominam, że jest to produkt napisany praktycznie w jedną noc (no i 3/4 dnia - trochę wtedy przesunąłem deadline, bo mi się design podobał ;) )
Ostatnio edytowany przez Sikor (2005-11-25 13:22:09)
Sikor, a Tekblast to niby jest na ile osob?
Btw - jest to jedyny znany mi pong na trzy osoby(..)
Kubusiu, Tekblast nie jest Pongiem, no, chyba że już tyle dzisiaj wypiłeś...
BTW: Tekblast jest dla jednej do trzech osób...
Nie wiem dlaczego, ale jakoś "Kubusiu" nie pasuje mi do rozmiarów lewiS-a :D
Sikor : wielkie dzieki
Bitman: polecam się ;) - napisz, jak Ci się podoba ;)
Aha - prawdziwa przyjemność to dopiero gra w trójkę ;)
Ostatnio edytowany przez Sikor (2005-11-25 14:57:30)
Wolf 3D dla XE - 3xTAK :)
Nie musza byc tekstury, ale jakby sie koledzy ze "sceny" zebrali to może by nawet jakieś tekstury były?
Partycje mamy już 16MB (a może więcej), wiec można sobie doczytywać levele.
Skoro ktoś już zrobił Lemmingi...
No ale jak już będzie ta dopałka 16bitowa, to chyba trzeba by było coś takiego zrobić? Bo inaczej to po co dopałka?
jamesd: better do some code and leave music to others ;)
a tu jest profil gostka, który miał kończyć vector'a, można go nieco pobombardować/and there's the profile of the guy, who has promised to finish vector game, you may send him some mailbombs: ;)
http://www.gamedev.org/yabbse/index.php … rce-europe
Ostatnio edytowany przez miker (2005-11-27 11:20:14)
Chyba ich strona jest skasowana, a z tego co widać na screenach, to albo to jest wersja pre-alpha, albo trzeba by mieć spory zasób wyobraźni, by w to grać... :)
Dobrze, że w ogóle ktoś miał odwagę się tym tematem zająć...
BTW: Dlaczego ludzie nie publikują źródeł, jeśli im nie starcza pary na dokończenie projektu?
jak to nie publikują...
http://numen.scene.pl/download.html
(na samym dole strony)
BTW: Dlaczego ludzie nie publikują źródeł, jeśli im nie starcza pary na dokończenie projektu?
Nie uogólniaj. Sporo kodu VECTORA (praktycznie cały engine, paru "przeciwników" itp.) masz w opublikowanej dawno źródłówce na stronie http://numen.scene.pl
No to do pracy... :) :lol:
Hehe, niezłe. Szkoda, że nie lubie Javy :) Ale dzięki za link, może kiedyś...
Czy kod ten od labiryntów leży w "\duke"? Jeśli tak, to przyznaje, ładnie opisany (ASX).
jamesd: you can start with the "numen" demo - a lot of source code, probably in "\duke" you have something to start with (see link above). All you need is Atari with 320kB RAM...
Ostatnio edytowany przez piotrv (2005-11-27 16:15:57)
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.094 sekund, wykonano 13 zapytań ]