1

Temat: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

Z racji na to, iż zostałem "wytypowany" :D do ustalenia regulaminu kompotów dla Atari 8bit na Sillyventure proponuje - w przypadku CODE cmp - następujące zasady:
(Poprawiony reg. proponowany dla OuaST :: władza ustawodzwcza - Pin/NTP)


I. Zasady ogólne - code
- program musi mieć swoją "premierę" na konkursie
- program musi być uruchamialny na komputerze Atari XL/XE ? kod nie może zawierać nielegalnych rozkazów 6502. Jedyne dopuszczalne rozszerzenia to 320 KB (Rambo / Compy Shop) RAM oraz STEREO POKEY.
- do każdego programu musi być dołączony plik .NFO zawierający nazwę programu oraz autora/autorów programu. W przypadku wykorzystywania opisanych rozszerzeń, odpowiednia informacja musi się znajdować w tym pliku. W przypadku programów, które się nie kończą automatycznie, wymagany jest opis wyjścia z programu (RESET jest dopuszczalny).
- w przypadku używania rozszerzonej pamięci wykluczamy rozdzielny dostęp Antica do EXT RAM
- długość trwania programu oraz ilość programów na osobę jest nieograniczona (ale bez przesady).
- konkurs odbywa się w kategorii intro 4K [4K] - wyłącznie (CODE)
- Konkurs odbędzie się, jeśli zostaną zgłoszone co najmniej 3 prace
- Nie wyklucza się przeprowadzenia konkursu intro 16k / DEMO ? lecz prace MUSZĄ zostać zgłoszone (w sensie istnienia pracy jako takiej) do konkursu minimalnie 2 tygodnie przed oficjalnym rozpoczęciem imprezy - chodzi o ustalenie zasad.
- Prace nie spełniające wymogów regulaminu zostaną ubublicznione poza konkursem

II. Zasady szczegółowe - intro 4K [4K]
- długość programu nie może przekraczać 4096 BAJTÓW
- program musi mieć postać 1 pliku w formacie DOS, uruchamialnego pod DOS II, MyDOS, SpartaDOS X. Wymagane ? co najmniej MyDOS. Wyjątkiem są programy w BASICu, które mogą być ładowane poprzez "LOAD" lub "ENTER". Program może, lecz nie musi poprawnie wracać do DOSu
- w przypadku używania rozszerzonej pamięci, wymagane jest opisanie sposobu modyfikacji użytych banków w pliku .NFO. Dopuszczalny jest też zewnętrzny program do zmiany banków. Długość tego programu nie jest brana pod uwagę przy kwalifikacji programu.
- Program w czasie ładowania nie może uzywać ramu pod FP.

...Dlaczego 4kB?? Otóż nie spodziewam się, by komukolwiek chciało się zakodzić nawet 16kB (pomijając TurboBasic ..hehe Sikor kompo :D:D) - więc mając na względzie czas pozostały do rozpoczęcia imprezy - optymalnym jest narzucenie takiego właśnie ograniczenia. Celowo wykluczyłem intro 256 - 4 kilo daje większe możliwości "wykazania" się.

Pracuje nad reg. dla MSX i GFX - propozycje mile widziane.

Ostateczna postać regulaminu dla code, msx, gfx zostanie ustalona DO 20 LISTOPADA - i nie ma litości :D:D- przypominam, że już raz reg. poległ - chyba przed QuaST. Wszelkie nieścisłości w regulaminie prosze mi tu "wytykać" .. ehehehh;-

więc prosze o propozycje;-  :lol:

Kontakt: pin@usdk.pl

2

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

Wymagane ? co najmniej MyDOS.

A dlaczego akurat ten DOS?

Zawsze mam rację, tylko nikt mnie nie słucha.

3

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

.. Dlatego - by jakiś dowcipniś nie napisał intra 4 kilo wyłącznie pod SpartaDOS X :D:D:D:D

MSX;-

powstał szalony pomysł; msx ::NO LIMIT:: Zasady:

konkurs MSX podzielony na dwie kategorie

1. MSX - No-limit  - DOPISANE - praca MUSI stanowić własną kompozycję.

* W konkursie biorą udział wszystkie prace w DOWOLNYM formacie

* Jeśli jest to format inny niż TMC, TM2, MPT(+digi), CMC, ST, MOD(!), NEO(!), SID(!) - to prosze dostarczyć player. Wymagania dla playera - musi uruchomić się pod MyDOS lub SpartaDOS X

* Nie ma podziału na synth i covox. SID'y oczywiście zostaną odpalone na Atari - przy użyciu ostatniej oficjalnej wersji SIDplayer'a, Mody i *.neo = ostatnia oficjalna wersja NEOTRACKER'a
* Nie ma ograniczenia czasowego

* Nie ma (teoretycznie) ograniczenia co do wielkości modułów => 1MB :D - muszą one jednak odpalić na NEO - z użyciem max 63 banków ext ramu. Jeśli chcesz, by inni mieli możliwość odtworzenia modułu NEO - możesz (lecz nie musisz) ograniczyć się do 16 banków ext ram.

* praca musi działać na moim kompie :D:D

* W kwestii szczegółów teczincznych przygotowania modułu pod NeoTracker - odsyłam do stosownego manuala - program umieszczony w BAZIE

2. MSX - Remake

* zasady j.w. - lecz punkt dotyczy "przeróbki" czegokolwiek. W docu należy podać informację - co zostało poddane "przeróbce"

GFX:
No limit - ilość prac ograniczona do 25. Nie ma rozgraniczenia na convert / czy prace .. ręczną :D. Jeśli praca nie ruszy pod TV, VIS2.x, MGV1.2 / 1.3 - prosze dołączyć program. Program MUSI odpalić pod MyDOS/SpartaDOS X. Komisja w postaci "władzy ustawodawczej" i/lub organizatora imprezy ma prawo przeprowadzić selekcję - bez podania powodów, czy innych przyczyn.

---------------------------------------------------------------------------------

Zasady inne:

* Nie głosujemy na siebie
* Można głosować na członka grupy
* (dopisane) wszystkie prace mają premierę na kompotach SV



Dopuszczalne nośniki danych:

* wyłącznie to, co można odczytać na moim kompie; czyli:
DD 90-360kB - format musi zostać rozpoznany przez MyDOS / SpartaDOS X (z ados.sys), XF551 3,5" 720kB, CD - pliki do 450kB w zakresie PIERWSZEJ SESJI, (ew.) dysk twardy w formacie MyDOS, SDX, FAT16 z klastrem 8kB :D:D:D:D

* Prosze nie przynosić prac na pendrive'ach - nie mam (jeszcze) USB w Atari :D:D:D:D

W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem należy kontaktować się z Pin/NTP

To jak .. hehehehhh;- ??

Kontakt: pin@usdk.pl

4

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

A dlaczego nie?

MSX myślę standardowo. Na temat GFX się nie wypowiadam. No może tylko tyle, że praca powinna być oryginalna. Ograniczenie kodu do 4 kilo uważam za dobry pomysł, generalnie regulamin chyba jest ok.

5

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

tyk tyk tyk tyk tyk tyk tyk tyk tyk ;)

6

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

.. Dlatego - by jakiś dowcipniś nie napisał intra 4 kilo wyłącznie pod SpartaDOS X :D:D:D:D

Chyba nie podejrzewasz kogokolwiek o taki masochizm? W sumie czemu nie, skoro są demoa Newell Industries only, DOS II+/D only, floppy only, to dlaczego ma nie być SpartaDOS X only. ;)

Zawsze mam rację, tylko nikt mnie nie słucha.

7

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

... msx, code - wyżej - sorry - troche to pisałem

Kontakt: pin@usdk.pl

8

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

jeez pin .... Ty sie wreszcie przekonales do tego o czym mowilimy na tegorocznym quascie ?!? wow ... gratulacje :)

9

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

... a byłem obecny duchem ??  :mrgreen: ..;- często regulamin ogranicza to, co człowiek chce tak na prawdę zrobić - więc proponuje to; "No limit Kompo" - czyli j.w. A jeśli rozmawialiśmy o tym - to miałeś racje. :D ..ehehh

Kontakt: pin@usdk.pl

10

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

Kurcze, Pin, a miałem coś napisać w TB ;) A tak - 4K - odpada ;)
Off Topic: czy zgłaszając prace trza być na miejscu? Ja w tym roq nie dam rady pojechać na żadne party, a przypuszczam - że w takiej sytuacji jest więcej osób ;(

Sikor umarł...

11

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

Zgłaszajac prace nie trzeba być na miejscu - możesz mi podesłać na priva. Jeśli chcesz coś wystawić - a nie ma w reg odpowiedniej kategorii (TBXL) - spox - nie widze problemu. Musze mieć tylko deklaracje conajmniej 3 prac - i można zrobić - TurboBasic Compo - "no limit"-; Prace stosownia opisane w docach oczywiście

Kontakt: pin@usdk.pl

12

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

A może dopuścić prace w TB zapisane przez SAVE i nie mogące przekraczać 4kB? Należałoby dostarczać źródło i wersje skompilowaną (oczywiście dłuższą ze względ na bibliotekę).

Zawsze mam rację, tylko nikt mnie nie słucha.

13

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

jestem za. Jeśli będzie wystarczająca ilość prac - ok. Czyli praca nie może przekraczać 4096 bajtów przed skompilowaniem, i żeby śmieszniej było - musi się kompilować. Czyli mogło by to brzmieć tak:

* Dopuszczone zostają prace napisane pod Turbo Basic XL - praca nie może przekraczać 4096 bajtów. Prace składamy w postaci źródeł zapisanych poprzez >SAVE<, oraz postaci skompilowanej, oraz zlinkowanej z RUNTIME do postaci *.com. Link do :D linkera, oraz kompilatora zostanie podany na forum aa. Praca zaopatrzona w odpowiedni plik *.nfo

może być ??

Kontakt: pin@usdk.pl

14

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

Hmm, żartowałem w sumie... Ale w takim przypadku... Chiba muszę coś naskrobać  :oops:

Sikor umarł...

15

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

Sikorku, wpadłeś jak śliwka w kompot. :D Teraz siadaj i pisz. ;)
Pinek: Dopisz mnie w kredkach regulaminu. ;)

Zawsze mam rację, tylko nikt mnie nie słucha.

16

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

Lizard - OK.  ;) Sikor - teraz  to lepiej prace pisz.

Kontakt: pin@usdk.pl

17

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

Pinokio: zostales wkrecony.... :D... tera spam bedzie do Ciebie dobijal sie drzwiami i oknami ;)

18

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

Bedzie TZ #3 aka "jeszcze 5 linii" czy Kosmos demo 2?

:mrgreen:

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

19

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

Wuahaha,

skoro w MSX i GFX nie ma dotychczasowych 'ograniczen' to czego sa w Code? mam na mysli ograniczenie 16/4/demo ?
Proponuje code: jedyna zasada ma sie uruchamiac na kompie z 320k/stereo/65816. rozmiar nie ma znaczenia ma dzialac na tym sprzecie.
1 compo dla wszystkich koderow. Przeciez o to walczyliscie pol roku temu z taka zapalczywoscia.
NOLIMIT FOR EVERYBODY :)

20

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

Bedzie TZ #3 aka "jeszcze 5 linii" czy Kosmos demo 2?

:mrgreen:

Blank Screen #1 aka "Tytul wymy$l sobie sam" aka "Napisz se #2" aka "Screen killer" aka "o_kurcze_mam_już_przeszło_4K_kodu_a_jeszcze_nie_chce_działać_tak_jak_
szanowna_komisja_regulaminowa_zakLadała_aby_dopuścić_pracę_do_udziału
_w_4K_Turbo_basic_aka_turbo_gejzic_compo_on_last_party_in_this_year_
nazwanego_silly_venture_2k4_w_Gdańsku_wysłana_do_Pina_ponieważ_sam
_z_powodów_finansowych_nie_jestem_w_stanie_dotrzeć_na_party_place"  ;)

MM: Dodano EOLe. Sikor, pierwsze ostrzezenie, jeszcze raz tak rozwalisz layout - ban.

Sikor umarł...

21

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

ee....chopy chopy...wy to sie chyba nigdy nie dogadacie...
Sikor, chyba sie za bardzo rozpedziles z tymi "_" :D

22

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

MM: Dodano EOLe. Sikor, pierwsze ostrzezenie, jeszcze raz tak rozwalisz layout - ban.

O.K. - sorki Kierowniku, nie wiedziałem, że się nie poprzenosi ;)

Sikor umarł...

23

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

OK - Mikey robie dla Ciebie kategorie:

* program musi uruchomić się wyłącznie na procesorze 65c816 - na 6502 MUSI wię wykrzaczyć (!), program będzie odpalony na Atari z 65c816 ADP - 64kB liniowego. Program MUSI uruchomić się pod MyDOS / Sparta X / 320kB (Innych ograniczeń brak)

* muszą zostać zgłoszone przynajmniej 3 prace i dwóch autorów

Mikey - to dla ciebie !!!  ;)
.. a chodzi mi jedynie u UNIKNIĘCIE sytuacji gdzie mamy: 1 intro 16k, pół dema 320, oraz 50 intr 256. Dlatego kategoria 4kB mieści się w "zdrowym rozsądku" - że tak powiem.

przypominam, że termin 20.11 jest nieprzekraczalny - regulamin być musi :D

[ Dodano: Sro Lis 17, 2004 2:39 pm ]
Zaktualizowany regulamin SV Atari 8bit kompo

I. Zasady ogólne - code
- program musi mieć swoją "premierę" na konkursie
- program musi być uruchamialny na komputerze Atari XL/XE ? kod nie może zawierać nielegalnych rozkazów 6502. Jedyne dopuszczalne rozszerzenia to 320 KB (Rambo / Compy Shop) RAM oraz STEREO POKEY.
- do każdego programu musi być dołączony plik .NFO zawierający nazwę programu oraz autora/autorów programu. W przypadku wykorzystywania opisanych rozszerzeń, odpowiednia informacja musi się znajdować w tym pliku. W przypadku programów, które się nie kończą automatycznie, wymagany jest opis wyjścia z programu (RESET jest dopuszczalny).
- w przypadku używania rozszerzonej pamięci wykluczamy rozdzielny dostęp Antica do EXT RAM
- długość trwania programu oraz ilość programów na osobę jest nieograniczona (ale bez przesady).
- konkurs odbywa się w kategoriach: intro 4K [4K], 65c816 code, TurboBasic 4096
- Konkurs odbędzie się, jeśli zostaną zgłoszone co najmniej 3 prace i dwóch autorów
- Nie wyklucza się przeprowadzenia konkursu intro 16k / DEMO ? lecz prace MUSZĄ zostać zgłoszone (w sensie istnienia pracy jako takiej) do konkursu minimalnie 2 tygodnie przed oficjalnym rozpoczęciem imprezy - chodzi o ustalenie zasad.
- Prace nie spełniające wymogów regulaminu zostaną ubublicznione poza konkursem

II. Zasady szczegółowe - intro 4K [4K]
- długość programu nie może przekraczać 4096 BAJTÓW
- program musi mieć postać 1 pliku w formacie DOS, uruchamialnego pod DOS II, MyDOS, SpartaDOS X. Wymagane ? co najmniej MyDOS. Wyjątkiem są programy w BASICu, które mogą być ładowane poprzez "LOAD" lub "ENTER". Program może, lecz nie musi poprawnie wracać do DOSu
- w przypadku używania rozszerzonej pamięci, wymagane jest opisanie sposobu modyfikacji użytych banków w pliku .NFO. Dopuszczalny jest też zewnętrzny program do zmiany banków. Długość tego programu nie jest brana pod uwagę przy kwalifikacji programu.
- Program w czasie ładowania nie może uzywać ramu pod FP.

III. Zasady szczegółowe - Turbo Basic 4096

* Dopuszczone zostają prace napisane pod Turbo Basic XL - praca nie może przekraczać 4096 bajtów. Prace składamy w postaci źródeł zapisanych poprzez >SAVE<, oraz postaci skompilowanej, oraz zlinkowanej z RUNTIME do postaci *.com. Link do :D linkera, oraz kompilatora zostanie podany na forum aa. Praca zaopatrzona w odpowiedni plik *.nfo
* muszą zostać zgłoszone przynajmniej 3 prace i dwóch autorów

IV. Zasady szczegółowe 65c816 code:

* program musi uruchomić się wyłącznie na procesorze 65c816 - na 6502 MUSI wię wykrzaczyć (!), program będzie odpalony na Atari z 65c816 ADP - 64kB liniowego Program będzie sprawdzony pod kątem procesora 6502. Program MUSI uruchomić się pod MyDOS / Sparta X / 320kB (Innych ograniczeń brak)
* muszą zostać zgłoszone przynajmniej 3 prace i dwóch autorów

____________________________________________________

konkurs MSX podzielony na dwie kategorie

I. MSX - No-limit - praca MUSI stanowić własną kompozycję.
* W konkursie biorą udział wszystkie prace w DOWOLNYM formacie
* Jeśli jest to format inny niż TMC, TM2, MPT(+digi), CMC, ST, MOD(!), NEO(!), SID(!) - to prosze dostarczyć player. Wymagania dla playera - musi uruchomić się pod MyDOS lub SpartaDOS X
* Nie ma podziału na synth i covox. SID'y oczywiście zostaną odpalone na Atari - przy użyciu ostatniej oficjalnej wersji SIDplayer'a, Mody i *.neo = ostatnia oficjalna wersja NEOTRACKER'a
* Nie ma ograniczenia czasowego
* Nie ma (teoretycznie) ograniczenia co do wielkości modułów => 1MB :D  - muszą one jednak odpalić na NEO - z użyciem max 63 banków ext ramu. Jeśli chcesz, by inni mieli możliwość odtworzenia modułu NEO - możesz (lecz nie musisz) ograniczyć się do 16 banków ext ram.
* praca musi działać na moim kompie;-
* W kwestii szczegółów teczincznych przygotowania modułu pod NeoTracker - odsyłam do stosownego manuala - program umieszczony w BAZIE
* muszą zostać zgłoszone przynajmniej 3 prace i dwóch autorów

II. MSX - Remake
* zasady j.w. - lecz punkt dotyczy "przeróbki" czegokolwiek. W docu należy podać informację - co zostało poddane "przeróbce"
* muszą zostać zgłoszone przynajmniej 3 prace i dwóch autorów

____________________________________________________

GFX: zasady ogólno - szczegółowe

* No limit - ilość prac ograniczona do 25. Nie ma rozgraniczenia na convert / czy prace .. ręczną. Jeśli praca nie ruszy pod TV, VIS2.x, MGV1.2 / 1.3 - prosze dołączyć program. Program MUSI odpalić pod MyDOS/SpartaDOS X. Komisja w postaci "władzy ustawodawczej" i/lub organizatora imprezy ma prawo przeprowadzić selekcję - bez podania powodów, czy innych przyczyn.
* muszą zostać zgłoszone przynajmniej 3 prace i dwóch autorów

____________________________________________________

Zasady inne:

* Nie głosujemy na siebie
* Można głosować na członka grupy
* (dopisane) wszystkie prace mają premierę na kompotach SV


____________________________________________________

Dopuszczalne nośniki danych:

* wyłącznie to, co można odczytać na moim kompie; czyli:
DD 90-360kB - format musi zostać rozpoznany przez MyDOS / SpartaDOS X (z ados.sys), XF551 3,5" 720kB, CD - pliki do 450kB w zakresie PIERWSZEJ SESJI, (ew.) dysk twardy w formacie MyDOS, SDX, FAT16 z klastrem 8kB :D:D:D:D

* Prosze nie przynosić prac na pendrive'ach - nie mam (jeszcze) USB w :D:D:D

W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem należy kontaktować się z Pin/NTP

Kontakt: pin@usdk.pl

24

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

OK - Mikey robie dla Ciebie kategorie:
* program musi uruchomić się wyłącznie na procesorze 65c816 - na 6502 MUSI wię wykrzaczyć (!), program będzie odpalony na Atari z 65c816 ADP - 64kB liniowego. Program MUSI uruchomić się pod MyDOS / Sparta X / 320kB (Innych ograniczeń brak)

Schowaj sobie osobiste wycieczki dobra?
Zacytuje  to co powiedzialem

 jedyna zasada ma sie uruchamiac na kompie z 320k/stereo/65816

i napisze BOLDEM jak ja to rozumiem: ma sie uruchamiac = maksymalne wymagania pracy konkursowej to 320K/stereo/65816. 


Mikey - to dla ciebie !!!
.. a chodzi mi jedynie u UNIKNIĘCIE sytuacji gdzie mamy: 1 intro 16k, pół dema 320, oraz 50 intr 256. Dlatego kategoria 4kB mieści się w "zdrowym rozsądku" - że tak powiem.

No i zajebiscie. Niech te wszystkie prace konkuruja ze soba w jednym konkursie.
Takie jest moje zdanie, ale daruje sobie dodatkowa argumentacje, bo widze ze tak sie przejales 'swoja rola' ze nawet nie probujesz sluchac.  Dla mnie EOT.

25

Odp: Sillyventure- Regulamin_CODE_CMP!!!

No i zajebiscie. Niech te wszystkie prace konkuruja ze soba w jednym konkursie.
Takie jest moje zdanie, ale daruje sobie dodatkowa argumentacje, bo widze ze tak sie przejales 'swoja rola' ze nawet nie probujesz sluchac. Dla mnie EOT.


:D OK - no problem. Mikey - coś się denerwyjesz - widze. Zupełnie niepotrzebnie. Nie ustalam rega - by kogoś "zameczyć" - chodzi mi jedynie o to, by pojawiła się sensowna ilość prac i by regulamin powstał i był dla wszystkich jasny. Nie wylkuczyłem w regulaminie możliwości zorganizowania większej ilości konkursów - czemu nie; jeśli tylko prace będą. OK - kto jeszcze chce code "no limit" - czyli "ma się uruchomić na 320kB/stereo/65c816)" - ??

A twoją wypowiedź doskonale zrozumiałem  :mrgreen:

[ Dodano: Sro Lis 17, 2004 10:23 pm ]
OK - dostałem pewne sugestie na priva - jutro nastąpi znaczna modyfikacja rega. :D:D

Kontakt: pin@usdk.pl