Odp: Unreal 3D x 2
Wysłałem Ci pw z kawałkami kodu oraz pewnymi koncepcjami.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Bezsensowne dodawanie newsów Dodawanie trzech lub więcej newsów jednego dnia mija sie z celem
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
Przezroczysta obudowa dla Atari 800XL Rusza przedsprzedaż wyjątkowej, przezroczystej obudowy do komputera Atari 800XL!
RECOIL 6.4.5 RECOIL to przeglądarka retro plików graficznych, obsługująca ponad 550 formatów, dostępna na różnych systemach operacyjnych, z regularnymi aktualizacjami.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Wysłałem Ci pw z kawałkami kodu oraz pewnymi koncepcjami.
Nie wiem pod jakim kątem piszesz swój engine , ja chciałbym zrobić jakieś małe demo na moim a nie nadaje się to zbytnio do zrobienia gry , za to chętnie mogę pomóc w czymś w co można by było pograć ;)
Wiec jakbyś potrzebował żeby coś zoptymalizować itp to daj znać
Ostatnio edytowany przez swiety (2022-02-22 12:36:11)
Kołysanie się imo do wywalenia. Albo poprawienia - subpixel precision.
Dalej proponuje dodać korekcję tzw. efektu rybiego oka - złej perspektywy, widać to na tym screenie:
https://i.imgur.com/Rtmtuvn.png
To jak pamiętam z pisania swojego silnika będzie jeden lookup z tabelki po rzuceniu promienia.
mi się kołysanie akurat podoba
Plus 1 za kołysaniem. Zajebiste wrażenie, że faktycznie chodzimy, a nie że kamera jedzie czy tam płynie po pomieszczeniach. Dla mnie super efekt.
ja pinkole...
zrodla w C, moze ktorys z magiow C przekompiluje na Atari?
https://github.com/Kweepa/vicdoom
sprity, sciany pod dowolnym katem ...
@XXL. Been attempting to contacting you privately. Respond here, or on my Facebook Group. Atari 6502 Game Development.
wygląda że się da to wyświetlić , na razie zrzut pamięci z emulatora VIC20 i uruchomionej gry.
Teraz zaalokowałem pamięć z vic 20 na atari i spróbuję bez wykrzaczenia skoczyć w miejsce gdzie monitor vic20 zatrzymał kod z zapamietanym stanem rejestrów.
Update wkrótce czy się udało - bo kod też skacze do kernela VIC20 ....
Nieźle to wygląda.
Przede wszystkim mi się podoba, że to jest wszystko mega czytelne. W większości prób robienia współcześnie gier 3d na Atari, występuje problem taki, że albo wszystko jest zbyt płaskie i zatraca się uczucie 3d, albo jest problem z poprawnością perspektywy, albo po zwiększeniu szczegółów i dołożeniu tekstur wszystko robi się nieczytelne i nic nie widać.
XXL widzę że engine już całkiem fajnie chodzi.
Ja podjąłem rękawicę i odpaliłem tego VICDOOMA na Atari , na razie to wersja mocno prebeta , tylko w celu testowym - zrzut pamięci z VIC20 , dołożona display lista, zmodyfikowane skoki oraz zrzut rejestrów i skok do zamrożonego ramu.
XXL dzięki ale żeby to działało to jeszcze długa droga , w każdym razie da się zrobić port czegoś ala DOOM, mam nadzieję że dzięki temu będzie można ulepszyć silnik 3d napisany pod Atari ;)
Brawo wy, maluch to chyba jedna pozostałą platforma na której nie ma dooma jeszcze ;)
w każdym razie da się zrobić port czegoś ala DOOM
No ale przecież jest port "czegoś a la doom" - "Final Assault" czy jakoś tak to się nazywa...
No ale przecież jest port "czegoś a la doom" - "Final Assault" czy jakoś tak to się nazywa...
Tylko że ta gra to port raycastrera z uproszczonym texturowaniem itp , tutaj jest część silnika dooma skompilowana pod 6502 i częściowo przepisana w asmie.
Porównywanie tych 2 technologi to jak porównanie Atari XE do Atari ST - doom to inna liga - ściany pod różnymi kątami , duża ilość spritów itp.
Na razie chciałbym sprawdzić na ile da się to odpalić na Atari oraz jak to będzie działało - czy jest sens próbować coś przy tym grzebać. W zasadzie mając silnik XXL, mój nowy silnik do dema napisany na bazie silnika dema Maze oraz VicDooma , który ma ogarniętą najgorszą część enginu - czyli jest grywalny - ogarnia logikę potworów, gracza, kolizje itp można spróbować połączyć siły i zrobić coś naprawdę sensownego ;)
Ostatnio edytowany przez swiety (2022-03-08 08:17:50)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.093 sekund, wykonano 16 zapytań ]