Odp: jest szansa na port gry...
jak na moje marne zaznajomienie z anglackim - ok
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Czwarta edycja ATASCII Compo! Dziś, 1 października 2024, oficjalnie rozpoczął się okres nadsyłania prac!
Silly Venture 2024 SE - stuff Dostępny jest już stuff z zeszłomiesięcznego party Silly Venture 2024
FujiCup FujiCup ma na celu wspieranie sceny gier retro, dając uczestnikom szansę na pokazanie swojego talentu
Echa Silly Venture 2024 SE Są już dostępne wyniki Silly Venture 2024 SE
Uaktualnienie firmware do The400 Poprawki do "fizycznego" emulatora ośmiobitowych komputerów i konsol Atari.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jak na moje marne zaznajomienie z anglackim - ok
klasa wystep. proponuje przesunac pana z sekcji spiewu do sekcji tanca.
Nie cierpię połączenia nieuctwa i niechlujstwa z tupetem, i tyle.
Czy wy musicie się kłócić nawet o takie pierdoły?! Jeżeli, ktoś zauważył błędy w przekładzie Candla to niech po prostu poda poprawną i tyle... nie trzeba skakać sobie do gardeł i wzajemnie przechwalać się znajomością języka.
Ostatnio edytowany przez Piguła/Shpoon (2006-04-25 09:40:27)
drac030: nie lubisz mnie? :P
jellonek: wujek Staszek :P
Wow... Jestem pod (w)rażeniem... Tymbardziej czekam na finalną wersję!!!
amazing gfx
Mega wypas, szacun!
Povrooz to jakis podejrzany gosc ;-) Nie dosc, ze robi piekna grafike, to jeszcze wtedy gdy jest potrzebna i na czas... Ki diabel?
Tak czy siak gratuluje gfxa! Gdzie byles jak na Atari robili konwersje Green Beret? :-)
Rozumiem tam z levej strony w finalnej wersji wogole chmorki beda se plynac i sie animowac? ;)
no to rozumiem, miód malinka :)
Rozumiem tam z levej strony w finalnej wersji wogole chmorki beda se plynac i sie animowac? ;)
I woda będzie na pixel shaderach :P
Nie no ja mowie powaznie. Dlaczego? To co mnie czasami dobija w grach logicznych jest statyka. Oczywiscie nie powinno grac i buczec tak zeby to trzeba bylo przez okulary spawalnicze ogladac, ale taki prost efekcik z animowana chmurka bylby git, no i jest to chyba efekt na miare naszych mozliwosci ;) Napomnkne jeszcze tylo ze np jest to sila IK+. No, jest to akurat gra akcji, ale w tle dzieje sie, moze nieduzo, ale akurat zeby bylo na czym oko zawiesic.
Skrytożerczej Statyce zdecydowane NIE!
Ostatnio edytowany przez Adam Klobukowski (2006-04-27 20:09:10)
to zrób coś - chętnie ocenimy! :D
(jak ja uwielbiam łoczerów...)
Miker ty mi nie wlaz na ambicje, ja musze magisterke skonczyc ;)
uwagi graficzne do Povrooza, z animacja i tym podobnymi szczegolami sama grafika zajelaby 30kb ... nie wiem co On na to.
zrobilem szybki podglad algorytmu gry:
1. levele ustawione sa na 10 klockow (chyba) do wyczyszczenia - w oryg jest wiecej ale to ma byc wersja do sprawdzenia a nie grania ;-)
2. pomiedzy levelami przechodzimy fire
3. dzoj gora, dol - zmiana orientacji, fire zmiana koejnosci
4. migniecia i inne smieci potrzebne mi sa (narazie) do debugowania
5. tlo zostalo zmienione - podglad tylko studni.
6. animacja rozwijania kwiatkow jest ale.. klockow niema :-) (smieci)
jesli zauwazycie blad (dzialanie nie takie jak w oryg.) prosze o raport.
ps. jak ktos moze sprawdzic - zrobic jak najwieksze wyczyszczenie w reakcji lancuchowej - nie wiem czy programowy stos dla rekurencji nie jest za maly.
Ostatnio edytowany przez xxl (2006-04-28 07:58:19)
Jak dla mnie bomba :P
Zajebista sprawa. Nie działa tylko spuszczanie w dół (szybkie), ale to detal. Czekamy na finalną wersję... ;)
Moje propozycje:
1. Spacja
2. Dół+Fire na raz
Ale w sumie to i tak nie przeszkadza w grze ;)
Szybkie spadanie byc powinno. Zawsze bylo to drazniace we wszystkich grach tertisopodobnych, ze nie bylo szybkiego opadania. a podpiete moze to byc pod sam fire.
Ostatnio edytowany przez mazi (2006-04-28 11:41:50)
mazi: ale fire jest już zajęty ;)
ups a no tak, przeczytalem ze fire jest potrzebny do zmiany leweli wiec mysalem, ze podczas gry jest nieuzywany :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.567 sekund, wykonano 8 zapytań ]