Temat: Classic Donkey Kong

Classic Donkey Kong for PC.

Witam wszystkich atarowców :D
Co prawda to moja nowa wersja na PC ale w klimacie retro 8-bit :D
wiec zamieszczam tutaj. Pozdrawiam i zamieszczam caly post z jeszcze innego forum na nesa bo kiedys zaporgramowalem gre rowniez na nesa :D

Hello everyone :D


This time I want to share with you my new game for PC programmed in Java in my free time.
Classic Donkey Kong :D
http://www.atari.org.pl/forum/misc.php?action=pun_attachment&item=11719&download=0&secure_str=6010f24
http://www.atari.org.pl/forum/misc.php?action=pun_attachment&item=11720&download=0&secure_str=6010f24

I start it 2 weeks ago and make in my free time. I just want to make simple mechanics game prototype were is level with slopes, ladder system, barrels that goes down and mario that you can control and jump over the obstacles. At the end there is animation script with Pauline and Mario :D and with Gorilla falls down. :D

Here it is also link to my github page of this project.
https://github.com/mateuszpawlowski-pro … DonkeyKong

Ostatnio edytowany przez Commandos (2024-06-13 13:12:57)

Post's attachments

DonkeyKong_Java.zip 251.88 kb, liczba pobrań: 6 (od 2024-06-13) 

DonkeyKong_Java_1.png 18.58 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

DonkeyKong_Java_2.png 18.43 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

2

Odp: Classic Donkey Kong

o  nieeee  .... java !!!

.

3

Odp: Classic Donkey Kong

I co że Java?

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

4

Odp: Classic Donkey Kong

No to, że nie ten dział:-)

5

Odp: Classic Donkey Kong

mono napisał/a:

I co że Java?

Java to zuuuoooo !!!

.

6

Odp: Classic Donkey Kong

A to niby czemu?

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

7

Odp: Classic Donkey Kong

Jedyną zaletą javy jest to, że każdy podrzędny studencina napisze aplikację, to wszystko. To że ona zżera mnóstwo zasobów, jest dziurawa jak sito etc. powoduje, że muszę przychylić się do tezy pablozp.

Ale takie tezy to chyba nie w fabryce i nas zaraz kierownik wyprostuje :-)

8

Odp: Classic Donkey Kong

Niestety ale lopez ma racje,

.

9

Odp: Classic Donkey Kong

Kto zna dobrze działającą poważną aplikację w javie niech pierwszy naciśnie Return. (A może Reset miało być?)

"tatusiu zobacz, narysowałam tobie takie same coś jak na twojej koszulce" 
https://github.com/willyvmm/mouSTer
jmp $e477

10

Odp: Classic Donkey Kong

Unifi kontroler :)

11

Odp: Classic Donkey Kong

Zgłosiłem do administratora o zmianę działu na emulacja, a sama idea fajna, ale jakoś nie widzę bezproblemowego uruchomienia na 8-bit Atari ;)
Co do javy - jest dziurawa, ale jak ktoś chce przenieść klasyki, czemu nie?

Sikor umarł...

12

Odp: Classic Donkey Kong

@lopez: Jakie to dziury? Ew. masz może linka do artykułu, chętnie się dokształcę. Jako jedyny znany mi język programowania ma policy z kontrolą uprawnień zależnie od tego co jest odpalane. Ilość pamięci kontrolujesz z zewnątrz, poprawne odśmiecanie wymaga uważnego pisania aplikacji, byle studencina tego nie zrobi. Przy projektowaniu Javy priorytetem było bezpieczeństwo. Chętnie poznam argumenty i poczytam coś na temat dziurawości.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

13

Odp: Classic Donkey Kong

Oj, @mono, z tym "garbage collector" w javie bym nie był taki hop siup. To nie C/C++, tu właściwie kontroli nie masz. W zależności od tego jaką stosujesz virtualke javy potrafi się różnie zachować, co już wielokrotnie przerabiały serwisy bankowe. Oczywiście w grze nie ma to większego znaczenia, o ile nie korzysta z komunikacją w świecie zewnętrznym (czyli poza javą).
Heh, nie ściągnę teraz, bo i tak nie mam czasu na granie, a jeszcze mnie wciągnie...

Sikor umarł...

14

Odp: Classic Donkey Kong

Niestety nie dziala mi pod Linuxem :(
Czarne okno sie pokazuje a w konsoli tylko linie "100 462 level=1"

15

Odp: Classic Donkey Kong

@Monsoft: wyjdź poziom wyżej i odpalaj:

$java -jar dist/DonkeyKong.jar
hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

16

Odp: Classic Donkey Kong

@mono: Dzieki, zadzialalo.

Tak wiec plik README.TXT w katalogu dist jest do poprawki