Przepisane (z małymi zmianami) z wątku nt. WAP-NIAKa 2012r.
- koszt wynajmu sali na party - 1500zł
- koszt materiałów - nazwijmy to - eksploatacyjnych, sprzątania itp - 200zł (tyle szacuję, jak będzie więcej - moja strata)
Oczekiwania:
- oczekuję na dzień dzisiejszy deklaracji, czy ktoś może wspomóc finansowo organizację party - kwota dowolna. Sala już zarezerwowana, wkrótce będzie opłacona (do końca lutego). Proszę o deklarowanie wpłat, nr konta + ew. paypal (dla chętnych) na priva, bądź poprzez kontakt drogą mailową mikerro[AT]gmail.com
- jak jest ktoś chętny na przekazanie nagród rzeczowych - też się proszę deklarować poniżej
Co w zamian:
- sponsorzy nie płacą za wstęp, o ile ich wpłata przekroczy sumę biletu (na dzień dzisiejszy wstępnie jest to 50zł - przy wpłatach sponsorskich suma ta sukcesywnie będzie spadać)
Na co idą pieniążki?
- pieniążki od sponsorów idą w 100% na pokrycie wspomnianych kosztów i na ewentualne nagrody. Koszt biletu będzie sukcesywnie malał wraz ze wzrostem zebranej sumy od sponsorów, co będzie sukcesywnie odnotowane na stronie zlotu i w niniejszym wątku, bądź w wątku, który powstanie specjalnie do tego celu (rzecz do sprecyzowania)
- w przypadku 100% pokrycia kosztów - cenę biletu ustalam na 25zł, przy czym kobiety i dzieci mają zagwarantowany wstęp bezpłatnie.
- wszelkie przekroczenie założonego budżetu jest przeznaczone na ewentualne nagrody pieniężne, które zostaną przekazane w ostatnim dniu party zgodnie z regulaminem konkursów, który w najbliższym czasie zostanie poddany publicznej dyskusji, aby w ostatecznej formie znaleźć się na stronie zlotu.
Na dzień dzisiejszy tyle. Poniżej oczekuję ewentualnych deklaracji wraz z sumą lub wykazem rzeczy, które możecie zaoferować na nagrody.
=================================================================================
Cena biletu będzie wyliczana następująco: (1500zł-suma wpłat od sponsorów)/20 - zakładam 20 osób. Ewentualne braki mam nadzieję pokryją osoby, które się pojawią bez deklaracji.
Oczywiście ew. nadwyżka nie pójdzie do mojej kieszeni, chętnie przeznaczę na dofinansowanie innej atarowskiej imprezy.