Temat: atari 1050

Mam na sprzedaż stację atari 1050. Sądząc po "pstryczkach" na panelu ma jakieś turbo- nie znam się na tym. Stacja po podłączeniu daje oznaki życia w postaci świecących się kontrolek oraz dźwięk, jakby stacja próbowała coś odczytać. Stacja do wczoraj "wisiała" na allegro, ale pomimo zainteresowania w postaci obserwantów i pytań na maila, nie sprzedała się. Myślę, że spowodował to uczciwy opis o stanie faktycznym, a nie bajki w postaci przypadkowego znaleziska na strychu u babci lub u cioci. Nie mam dyskietek, aby sprawdzić stacje, dlatego nie wiem, czy stacja pomyślnie czyta dyskietki i czy działa turbo. Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę o kontakt mailowy.

2

Odp: atari 1050

Wysłałem maila

Zaczęło się od Atari 65XE+LDW2000, potem Atari 1040STE, Amiga 1200, Atari Portofolio, morze blaszaków, GBA,PS1, 2, 3....

a teraz:Atari STez Ultrasatanem,  Atari 65XE+Ultimate1 + SIDE2+ SIO2SD + 1050+LDW Super 2000

3

Odp: atari 1050

widziałem, niestety dziś wszelkie mody to ogromne obiciążenie, sam chciałem jakąś jeszcze roboczą tak to powiedzmy zanabyć ale za dużo po prostu chciałeś na tak "zepsutą" stację, jak Jareczek się nie dogada to daj proszę znać

30 lat temu moje poglądy nazywane były normalnymi, 20 lat temu konserwatywnymi, 10 lat temu skrajnie konserwatywnymi, dzisiaj jestem nazywany faszystą. Ja nie zmieniłem poglądów, tylko idioci zmienili wartości!

4

Odp: atari 1050

Jedynymentosie, dlaczego z góry sugerujesz, że zepsuta. Dodam przy okazji, że w zestawie jest tylko stacja, bez kabla sio i zasilacza.

5

Odp: atari 1050

Ja niestety już odpadłem, może kiedyś, na razie nie stać mnie.

Zaczęło się od Atari 65XE+LDW2000, potem Atari 1040STE, Amiga 1200, Atari Portofolio, morze blaszaków, GBA,PS1, 2, 3....

a teraz:Atari STez Ultrasatanem,  Atari 65XE+Ultimate1 + SIDE2+ SIO2SD + 1050+LDW Super 2000

6

Odp: atari 1050

fotka

Post's attachments

DSCN4318.JPG 1023.23 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku.