pr0be napisał/a:chodzi Tobie o moment kiedy program nie wyrabia w jednej ramce?
Tego nie jestem w stanie wychwycić. Wydaje mi się jednak, że nie i jest to spowodowane złym pozycjonowaniem sprite'ów (HPOS), jakimiś drobnymi błędami. Wygląda to tak, jakby podzielony w linii sprite fizyczny był źle przyporządkowywany - nie do tego sprite'a logicznego, co trzeba. Skutek tego jest taki, że mając dwa sprite'y obok siebie ten drugi przejmuje w jednej linii wzór tego z prawej.
pr0be napisał/a:jesli tak to czy te "smieci" zachowuja sie podobnie jak na emulaotrze?
Tak, te śmieci wyglądają podobnie, z tym, że na real hardware są przesunięte odrobinę na prawo (sprite'a) - są przy jego prawej krawędzi. Na emulatorze występują centrycznie.
pr0be napisał/a:hmm.., bardziej chce miec pewnosc, ze przerwania DLI wyrabiaja sie w lini zanim zaczne cokolwiek dalej z tym multiplexerem robic...
Mam pewną sugestię co do możliwości uzyskiwania wielu wielo-kolorowych sprite'ów, ale z multipleksingiem nie ma to wiele wspólnego. Być może warto pociągnąć ten temat w innym miejscu.