1

witam,

loops of zen: http://ogry.org/25427

o maly wlos nie powstala w TBXL (w zwiazku z ogloszonym konkursem na 'basicowa' gre na atarionline.pl) przeliczylem jednak swoja znajomosc turbobasic dlatego przepisuje ja na assemblera.

zalozenia:
- generator 'wzorkow' - co da nieskonczenie wiele roznych ukladow
- sila 'mieszania' - poziom trudnosci
- zmienny rozmiar 'wzorkow' - poziom trudnosci
- sprawdzanie prawidlowego ulozenia - dany uklad mozna zlozyc na kilka sposobow

tak to wygladalo:
http://atari.pl/loopofzen.jpg

dzis, lub jutro podesle uruchamialny plik.

jesli ktos uwaza, ze zrobi lepszy generator znakow dla tej gierki, lub ma pomysljak toto ulepszyc/ ciekawy pomysl na zmiany to zapraszam na priv.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

W pierwszym momencie, gdy zobaczyłem te screeny miałem skojarzenie ze ścieżkami na płytkach (PCB) ;)

3 Ostatnio edytowany przez xxl (2008-11-09 23:16:26)

heh faktycznie ;-)

ok. http://atari.pl/loz.a8s

-dodana ramka ograniczajaca pole gry,
-startem przechodzimy do nastepnego levelu, na krotka chwilke pokazaje sie efekt dzialania generatora leveli - w koncowej wersji tych dwoch rzeczy nie bedzie,
- brakuje juz tylko sprawdzenia poprawnosci ulozenia

--
poprawiony byk... a najciekawsze jest to, ze mi przegladarka podpowiada prawidlowa pisownie :D

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

4

xxl napisał/a:

dwuch rzeczy

Uch!

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

5

k**** - ladny router sciezek pod carty ;]

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

6

G* ci podpowie, jak nie używasz polskich ogonków.

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

7

dlatego prawie kazdy wyraz mam na czerwono i nie analizuje czy dobrze napisany czy nie... wlasciwie to blad.

a co do samej gry? rozumiem ze hit sezonu?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

8

Kiedyś miałem pomysł, żeby skonstruować taki skrypt, który będzie automatycznie dodawał ogony na rozmaitych forach. Ale potem jakoś się zniechęciłem i nie podbiłem tym Internetu ;P

800 XE + CA 2001; Portfolio; 1040 STfm; Lynx II
Psion Organiser II XP, LZ64; Series 3a, 3c, 5mx; Siena; Workabout; HP 95LX, 200LX, 620LX; Amiga 1200; Amstrad NC100, NC200; Game Boy Color
http://palmtop.cosi.com.pl -- nie tylko o Atari Portfolio

9

Oj dajcie spokoj i nie offujcie. Ja kiedy tylko moge, to nie uzywam ogonkow. Tak mi zostalo jeszcze z "pierwszej fazy" komputeryzacji, kiedy i maszyn bylo mnostwo i standardow kodowania. Tak jest szybciej, wygodniej a i tak zrozumiale.

No, czasem dochodzi do pomylek... Kiedys jeden dyskutant na forum odpowiedzial mi w klotni: "Nie potrzebuje twojej laski!"  ;)

10

http://atari.pl/zentest.jpg

http://atari.pl/zen.obx

juz jest wszystko.... oprocz wygladu :-)

- nieskonczenie wiele ukladow
- 5 roznych wielkosci

milej zabawy

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

11

http://atari.pl/loopsofzen.jpg

gotowa gra:
http://atari.pl/zen.xex

klawisze start/select/option przenosza do levelu wyzej/nizej lub restart levelu.

ile gra ma poziomow? okolo nieskonczenie wiele - jest generator.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

12

Ostatni raz chyba Zenji mnie tak wciągnęło. Świetna gra - dziękuję bardzo.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

13 Ostatnio edytowany przez nosty (2008-11-12 22:50:52)

Hm... doszedlem do 7 czy 8 planszy i mam mieszane uczucia.
W swojej scetyczniej prostocie ladnie wykonana. Ale ta gra jest z definicji za prosta, bo kazda plansze da sie pokonac mieszanina odrobiny logiki i metody silowej (wszystkie kombinacje).

Ale dzieki za mily prezencik na wczesne Mikołajki ;)

14 Ostatnio edytowany przez xxl (2008-11-12 23:50:37)

to jest gra ktora ma dostarczyc chwili relaksu a nie zmobilizowac delikwenta do siedzenia godzinami zeby przejsc x faz. pewnie ze da sie ulozyc kazdy uklad, mozesz nawet sobie wybrac rozmiar i zrestartowac level ile razy chcesz... rozrywka. podobnie z grami 1button np. walisz pingwina w leb albo wybuchasz w tlumie ludzi... takich gier nie ma za wiele trzeba to nadrobic, a ze pisze sie taka gierke 2 dni, podoba sie ona tylko 1% i nie ma bajerow graficznych to i tak warto. poza tym posluchaj muzy! :)

do mikolaja jeszcze daleko... ale bedzie i w tym roku :D

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

15

Łaaał, typowy casual wreszcie na atari :D

XXL: czy mogę dostać Twoją zgodę na przeportowanie do wersji flashowej ? Miker: i użycie Twojej muzy ?

___
Press play on tape...

16

ale ta gra jest wlasnie zerznieta z podobnej flashowej - loops of zen: http://ogry.org/25427

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

17 Ostatnio edytowany przez maw (2008-11-13 12:02:20)

no i koło się zamknęło :) - ale właśnie myślę o wersji "wieloskinowej" - czyli m.in. dokładnia kopia ekranu z atari.

//EDIT: jedyne, czego mi brakuje w wersji atarowej, to odpalania z *.atr-a, żeby móc odczytywać/zapisywać ostatni otwarty level.

___
Press play on tape...

18

maw: oryginał muzy leży tutaj.

Zaznaczasz "Module" i wpisujesz "the ancient orient".

W sumie to fajne źródło różnych tematów. :)

I Ty zostaniesz big endianem...

19

Miker, dzięki za linka, tylko kompletnie nie znalazłem informacji jak można tych kawałków użyć we własnych, "nieamigowskich" produkcjach.

___
Press play on tape...

20 Ostatnio edytowany przez xxl (2008-12-31 01:07:14)

gra zostala poprawiona, prawidlowo dzialala tylko pod emulatorem, teraz powino byc ok:

http://atari.pl/zen.xex

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

21

https://obrazki.elektroda.pl/7565745800_1601901335_thumb.jpg

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.