76

Eeee. Yerzmyey - a czy możesz xxl'owi zapodać Tima Follin'a? Strasznie jestem ciekaw jak będzie brzmiał na Atari :)
Btw. :) Wiem czego się obawiasz hehe.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

77

YERZMYEY/HOOY-PROGRAM napisał/a:

Czyli leciało z jakością 4bit. Ale mnie interesuje bardziej jednak przetwornik 1bit.

4bit? A nie 8 przypadkiem? Przecież POKEY ma 8-bitowe voice'y (które można łączyć w 16-bitowe itd.).

Poprawcie mnie jak coś pokręciłem. :)

I Ty zostaniesz big endianem...

78

8-bit (16-bit w parze) regulacja częstotliwości; 4-bit kontrola głośności

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

79 Ostatnio edytowany przez xxl (2008-11-18 09:36:27)

nie calkiem tak... zamiast gtia mozna bombardowac rejestry pokeya tylko wtedy przyjmujemy np ze
- glosnosc 15 to 1 a glosnosc 0 to 0, dzialalo to bedzie podobnie tylko teraz mamy mozliwosc wplywania na glosnosc tego 1-b przetwornika bo zeby przyciszyc przyjmiemy ze 1 to glosnosc np 8 i juz mamy o polowe ciszej na przetworniku, albo mozemy osobno regulowac poglasniac kazdego 'emulowanego' kanalu i np perkusja idzie glosno a cala reszta o polowe ciszej ;-) (caly czas na jednym kanale pokeya)
acha mowimy o sterowaniu tylko glosnoscia, probowalem tez do rejestru czestotliwosci wpisac wartosc np 100 i regulowac glosnosc ale nie jest dobry efekt a tu nie sadze zeby emulator niedomagal. emulator krzaczy tylko przy graniu na gtia.

przepisuje teraz procke grania na 3 kanaly (2+perkusja) i tam mozna zrobic perkusje na 4-bitach ale to juz nie bylby ten feeling

---
chcialbym doniesc, ze engine z 'the music studio' jest juz obslugiwany ?prawidlowo?, mozna regulowac szybkosc odtwarzania (oczywiscie standardowo jest ustawiana jak na zx) ladowanie z pliku .sna (powinien dzialac nawet jesli w pliku .sna oprocz muzy jest np gra :-) ot taki ripper). powinien grac dobrze chociaz nie sprawdzalem (testowane na 2 odrobine rozniacych sie playerach z the music studio), moglbym dopracowac jesli bede mial wiecej muzyczek z tego edytora.
moznaby przepisac standardowe playery z edytorow muzycznych na zx i rippowac :D tylko jak zapisywac takie muzyczki jako .sap ?

i jeszcze ponawiam wczorajsza prosbe o mp3 z tego: http://atari.pl/bee2.xex

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

80

YerzmYeY - plik MP3 pochodził z przetwornika 1 bit, bo samplowałem z normalnego wyjścia Atari. Dźwięk mi się przy okazji pojawił na pokey'u - i ze względu na próbkowanie nie miało to znaczenia w przypadku pliku mp3, bo dźwięk pojawił się tam równolegle. Jeśli Ci o to chodzi.

Kontakt: pin@usdk.pl

81

no ale ta druga wersja gra wolniej i ciszej ... Pin, zrob mp3 pliz.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

82 Ostatnio edytowany przez Pin (2008-11-18 13:40:35)

.... ok - to chwila :)

EDIT:

proszę. Nazywa się bee2a :)

http://www.ghnet.com.pl/~pin/atari_beep/bee2a.mp3

Kontakt: pin@usdk.pl

83

3 kanalowy player: http://atari.pl/machines.xex

Pin, mp3 pliz :-)

zaczyna sie cyklowanie nop-ami... ciekawe jak to wyjdzie.

przy okazji: dostalem kilkanascie muzyczek dla playera music studio (tego co poprzednio puscilem) mozna bedzie zrobic kolekcje muzyczna :D beepow.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

84

Fajne, tylko perka nie wyrabia :)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

85 Ostatnio edytowany przez Pin (2008-11-19 01:38:37)

ok - zabieram się za preparowanie empetrzy :)

EDIT:

1. Wychodzi wreszcie do DOSA - zbawienie :)
2. Brzmi ładnie
3. http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/machines.mp3

:)

EDIT2:

TeBe, perkusja zapewne była w zamyśle autora dziwnym instrumentem a dwa - należy pamiętać, że to beeper :) :)

Kontakt: pin@usdk.pl

86

perkusja brzmi dziwnie

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

87

Dely :) - a czy topic o piątym kanale audio nie powinien być, np w dziale sprzęt, lub soft - bo ciężko jednoznacznie określić, ale temat jest mało "scenowy". Tak mi się wydaje :P

Kontakt: pin@usdk.pl

88

Przeniesione tutaj, chyba jednak najbardziej pasuje.

Xxl - atakuj dalej! :)

I Ty zostaniesz big endianem...

Już napisałem XXL-owi, co to może być.
Oryginał - dla zestawienia predkosci - tutaj - http://8bitcollective.com/items/music/M … Escape.mp3
Ale samo brzmienie - OK.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

90 Ostatnio edytowany przez YERZMYEY/HOOY-PROGRAM (2008-11-19 15:36:10)

Pin: Beeper nie ma na szczęście problemów z perkusją http://62.29.176.82/~yerzmyey/z80/Ben_D … Fusion.mp3 nie potrzebuje również do tego specjalnych urządzeń, ale wszystko zależy od użytego engine'u, a zaczynamy przecież od najprostszych.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

91

perkusje trzeba docyklowac, w tym momencie gra chyba jednak za szybko i dlatego traci rytm jak uderzenia nastepuja po sobie...

obecnie trzeba dopracowac ten drugi playerek (podesle inna muze na tym silniczku) jesli bedzie wszystko w miare ok. mozn bedzie zaczac kolejny.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

92 Ostatnio edytowany przez xxl (2008-11-19 22:24:01)

ech... to byli czasy ;-) cos dla gracza.

troszke docyklowane ale nie wiem czy przypadkiem czegos nie spierniczylem.

http://atari.pl/barbarian.xex - Pin... to co zwykle prosze :-)

---
acha, to oczywiscie z pliku *.ay wyciagniete.

---
prosze sciagnac jeszcze raz. plik zostal poprawiony (niskie dzwieki graja)

---

kolejny: http://atari.pl/part4.xex

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

93 Ostatnio edytowany przez Pin (2008-11-20 00:51:57)

o -


http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/part4.mp3

http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/barbarian.mp3

:)-

Kontakt: pin@usdk.pl

94 Ostatnio edytowany przez YERZMYEY/HOOY-PROGRAM (2008-11-20 01:09:36)

Nie wiem, czy wiesz, XXL, ale dorobiłeś się dema dedykowanego specjalnie dla Ciebie. :) (Patrz: info file).
http://pouet.net/prod.php?which=52155

Hahahahaha. :)


EDIT:
______________________
Sprawdziłem http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/barbarian.mp3 - niestety odgrywanie engine'u z "Music Box" wciąż wymagałoby dopracowania.

W razie czego służę porównawczo linkiem do oryginału w MP3.

http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/part4.mp3 - idzie perfekcyjnie.

Pozdrawiam!

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

95

> Tima Follin'a? Strasznie jestem ciekaw jak będzie brzmiał na Atari

player Tima Folina gra na beeperze i ay jednoczesnie (informacja o ukladzie ktory ma grac jest w danych dla kanalow). player jest juz wyciagniety i opisany - 'wystarczy' go teraz przepisac na atari ;-) bylo by duzo szybciej gdyby olac czesc odpowiedzialna za ay ...

---
wkrotce wypuscimy demko demonstrujace mozliwosci playera 'the music studio' ... hmmm, 'powstaje' tez translator (zobaczymy jaka bedzie jakosc dzwieku i czy mozna bedzie mowic o translatorze) danych wypluwanych przez raster music trackera (2-kanaly) a odgrywanych na gtia.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

96 Ostatnio edytowany przez YERZMYEY/HOOY-PROGRAM (2008-11-24 09:08:47)

XXL:

>player Tima Folina gra na beeperze i ay jednoczesnie (informacja o ukladzie ktory ma grac jest w danych dla
>kanalow). player jest juz wyciagniety i opisany - 'wystarczy' go teraz przepisac na atari ;-)
---------------------
E nie, używa tylko Z80, a w niektórych wersjach engine'u na AY wypuszczony był tylko taki prosty werbelek, ale to w jednym kawałku było użyte, z resztą nikt tego nie słyszał na 48K (było to zbędne, bo jest jednocześnie zwykły werbel 1bit, a nawet przeszkadzało, bo na 128K ten jeb*nięty AY-werbelek był za głośny i psuł muzykę). Ot - taki bzdurny bajer dodali. "Że się da".
Wypier*dol po prostu te procedurkę, bo ona jest potrzebna, jak drugi ch*uj - na czole.


>bylo by duzo szybciej
>gdyby olac czesc odpowiedzialna za ay
---------
Tak, tak, weź to wywal, z resztą pisałem Ci, że ten werbel jest do wywalenia, bo i tak nikt go nie słyszy. :) Co i dobrze.



>wkrotce wypuscimy demko demonstrujace mozliwosci playera 'the music studio'
-------------
Już wysłałem Ci obiecany text. Niestety ONET był większość dnia uszkodzony.


Pozdrowienia.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

Haha, w związku z ostatnimi dokonaniami XXL-a powstał kawałek poświęcony użytkownikom Atari XL/XE. :)
http://tiny.pl/6xgg
"ATARI CAN DO IT TOO!! :) ".
Haha, może XXL doda to do dema. ;) Engine jest ten sam. ;)

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

98

nie doda... "demo" juz jest w tloczni :/

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

99

tam też umieściłem swoje uwagi nt. demka.

I Ty zostaniesz big endianem...

Uuuuuuu - tu lejt.
http://atarionline.pl/v01/index.phtml?c … n=showfull

Świetny program, wyrazy uznania, Panowie!!!!!!!! :) :) :)

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.