Eeee. Yerzmyey - a czy możesz xxl'owi zapodać Tima Follin'a? Strasznie jestem ciekaw jak będzie brzmiał na Atari :)
Btw. :) Wiem czego się obawiasz hehe.
niewiedza buduje, wiedza rujnuje
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
TURGEN 9.3.0 Kolejna wersja multiplatformowego narzędzia do zarządzania obrazami taśm.
SV 2024 WE - program imprezy Już za tydzień odbędzie się zimowa edycja Silly Venture
Nowa obudowa dla 800XL - zostało 36 dni Niewiele ponad miesiąc do końca kampanii.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » GTIA - piąty kanał AUDIO :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Eeee. Yerzmyey - a czy możesz xxl'owi zapodać Tima Follin'a? Strasznie jestem ciekaw jak będzie brzmiał na Atari :)
Btw. :) Wiem czego się obawiasz hehe.
Czyli leciało z jakością 4bit. Ale mnie interesuje bardziej jednak przetwornik 1bit.
4bit? A nie 8 przypadkiem? Przecież POKEY ma 8-bitowe voice'y (które można łączyć w 16-bitowe itd.).
Poprawcie mnie jak coś pokręciłem. :)
8-bit (16-bit w parze) regulacja częstotliwości; 4-bit kontrola głośności
nie calkiem tak... zamiast gtia mozna bombardowac rejestry pokeya tylko wtedy przyjmujemy np ze
- glosnosc 15 to 1 a glosnosc 0 to 0, dzialalo to bedzie podobnie tylko teraz mamy mozliwosc wplywania na glosnosc tego 1-b przetwornika bo zeby przyciszyc przyjmiemy ze 1 to glosnosc np 8 i juz mamy o polowe ciszej na przetworniku, albo mozemy osobno regulowac poglasniac kazdego 'emulowanego' kanalu i np perkusja idzie glosno a cala reszta o polowe ciszej ;-) (caly czas na jednym kanale pokeya)
acha mowimy o sterowaniu tylko glosnoscia, probowalem tez do rejestru czestotliwosci wpisac wartosc np 100 i regulowac glosnosc ale nie jest dobry efekt a tu nie sadze zeby emulator niedomagal. emulator krzaczy tylko przy graniu na gtia.
przepisuje teraz procke grania na 3 kanaly (2+perkusja) i tam mozna zrobic perkusje na 4-bitach ale to juz nie bylby ten feeling
---
chcialbym doniesc, ze engine z 'the music studio' jest juz obslugiwany ?prawidlowo?, mozna regulowac szybkosc odtwarzania (oczywiscie standardowo jest ustawiana jak na zx) ladowanie z pliku .sna (powinien dzialac nawet jesli w pliku .sna oprocz muzy jest np gra :-) ot taki ripper). powinien grac dobrze chociaz nie sprawdzalem (testowane na 2 odrobine rozniacych sie playerach z the music studio), moglbym dopracowac jesli bede mial wiecej muzyczek z tego edytora.
moznaby przepisac standardowe playery z edytorow muzycznych na zx i rippowac :D tylko jak zapisywac takie muzyczki jako .sap ?
i jeszcze ponawiam wczorajsza prosbe o mp3 z tego: http://atari.pl/bee2.xex
YerzmYeY - plik MP3 pochodził z przetwornika 1 bit, bo samplowałem z normalnego wyjścia Atari. Dźwięk mi się przy okazji pojawił na pokey'u - i ze względu na próbkowanie nie miało to znaczenia w przypadku pliku mp3, bo dźwięk pojawił się tam równolegle. Jeśli Ci o to chodzi.
.... ok - to chwila :)
EDIT:
proszę. Nazywa się bee2a :)
http://www.ghnet.com.pl/~pin/atari_beep/bee2a.mp3
3 kanalowy player: http://atari.pl/machines.xex
Pin, mp3 pliz :-)
zaczyna sie cyklowanie nop-ami... ciekawe jak to wyjdzie.
przy okazji: dostalem kilkanascie muzyczek dla playera music studio (tego co poprzednio puscilem) mozna bedzie zrobic kolekcje muzyczna :D beepow.
Fajne, tylko perka nie wyrabia :)
ok - zabieram się za preparowanie empetrzy :)
EDIT:
1. Wychodzi wreszcie do DOSA - zbawienie :)
2. Brzmi ładnie
3. http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/machines.mp3
:)
EDIT2:
TeBe, perkusja zapewne była w zamyśle autora dziwnym instrumentem a dwa - należy pamiętać, że to beeper :) :)
perkusja brzmi dziwnie
Dely :) - a czy topic o piątym kanale audio nie powinien być, np w dziale sprzęt, lub soft - bo ciężko jednoznacznie określić, ale temat jest mało "scenowy". Tak mi się wydaje :P
Przeniesione tutaj, chyba jednak najbardziej pasuje.
Xxl - atakuj dalej! :)
Już napisałem XXL-owi, co to może być.
Oryginał - dla zestawienia predkosci - tutaj - http://8bitcollective.com/items/music/M … Escape.mp3
Ale samo brzmienie - OK.
Pin: Beeper nie ma na szczęście problemów z perkusją http://62.29.176.82/~yerzmyey/z80/Ben_D … Fusion.mp3 nie potrzebuje również do tego specjalnych urządzeń, ale wszystko zależy od użytego engine'u, a zaczynamy przecież od najprostszych.
ech... to byli czasy ;-) cos dla gracza.
troszke docyklowane ale nie wiem czy przypadkiem czegos nie spierniczylem.
http://atari.pl/barbarian.xex - Pin... to co zwykle prosze :-)
---
acha, to oczywiscie z pliku *.ay wyciagniete.
---
prosze sciagnac jeszcze raz. plik zostal poprawiony (niskie dzwieki graja)
---
kolejny: http://atari.pl/part4.xex
o -
http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/part4.mp3
http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/barbarian.mp3
:)-
Nie wiem, czy wiesz, XXL, ale dorobiłeś się dema dedykowanego specjalnie dla Ciebie. :) (Patrz: info file).
http://pouet.net/prod.php?which=52155
Hahahahaha. :)
EDIT:
______________________
Sprawdziłem http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/barbarian.mp3 - niestety odgrywanie engine'u z "Music Box" wciąż wymagałoby dopracowania.
W razie czego służę porównawczo linkiem do oryginału w MP3.
http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/part4.mp3 - idzie perfekcyjnie.
Pozdrawiam!
> Tima Follin'a? Strasznie jestem ciekaw jak będzie brzmiał na Atari
player Tima Folina gra na beeperze i ay jednoczesnie (informacja o ukladzie ktory ma grac jest w danych dla kanalow). player jest juz wyciagniety i opisany - 'wystarczy' go teraz przepisac na atari ;-) bylo by duzo szybciej gdyby olac czesc odpowiedzialna za ay ...
---
wkrotce wypuscimy demko demonstrujace mozliwosci playera 'the music studio' ... hmmm, 'powstaje' tez translator (zobaczymy jaka bedzie jakosc dzwieku i czy mozna bedzie mowic o translatorze) danych wypluwanych przez raster music trackera (2-kanaly) a odgrywanych na gtia.
XXL:
>player Tima Folina gra na beeperze i ay jednoczesnie (informacja o ukladzie ktory ma grac jest w danych dla
>kanalow). player jest juz wyciagniety i opisany - 'wystarczy' go teraz przepisac na atari ;-)
---------------------
E nie, używa tylko Z80, a w niektórych wersjach engine'u na AY wypuszczony był tylko taki prosty werbelek, ale to w jednym kawałku było użyte, z resztą nikt tego nie słyszał na 48K (było to zbędne, bo jest jednocześnie zwykły werbel 1bit, a nawet przeszkadzało, bo na 128K ten jeb*nięty AY-werbelek był za głośny i psuł muzykę). Ot - taki bzdurny bajer dodali. "Że się da".
Wypier*dol po prostu te procedurkę, bo ona jest potrzebna, jak drugi ch*uj - na czole.
>bylo by duzo szybciej
>gdyby olac czesc odpowiedzialna za ay
---------
Tak, tak, weź to wywal, z resztą pisałem Ci, że ten werbel jest do wywalenia, bo i tak nikt go nie słyszy. :) Co i dobrze.
>wkrotce wypuscimy demko demonstrujace mozliwosci playera 'the music studio'
-------------
Już wysłałem Ci obiecany text. Niestety ONET był większość dnia uszkodzony.
Pozdrowienia.
Haha, w związku z ostatnimi dokonaniami XXL-a powstał kawałek poświęcony użytkownikom Atari XL/XE. :)
http://tiny.pl/6xgg
"ATARI CAN DO IT TOO!! :) ".
Haha, może XXL doda to do dema. ;) Engine jest ten sam. ;)
tam też umieściłem swoje uwagi nt. demka.
Uuuuuuu - tu lejt.
http://atarionline.pl/v01/index.phtml?c … n=showfull
Świetny program, wyrazy uznania, Panowie!!!!!!!! :) :) :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » GTIA - piąty kanał AUDIO :)
Wygenerowano w 0.032 sekund, wykonano 63 zapytań