Eeee. Yerzmyey - a czy możesz xxl'owi zapodać Tima Follin'a? Strasznie jestem ciekaw jak będzie brzmiał na Atari :)
Btw. :) Wiem czego się obawiasz hehe.
niewiedza buduje, wiedza rujnuje
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
TURGEN 9.3.1 Najnowsza wersja oprogramowania TURGEN wprowadza kilka istotnych ulepszeń.
FujiCup 2024 - głosowanie Wystartowało głosowanie w tegorocznej edycji konkursu FujiCup.
IX. Basque Tournament of Atari 2600 31 stycznia Euskal Retro Association zorganizowało IX. Baskijski Turniej Atari 2600.
Rogul 1.0f Poprawki i nowe funkcje
a8rawconv GUI Graficzny interfejs użytkownika (GUI) dla narzędzia a8rawconv
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » GTIA - piąty kanał AUDIO :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Eeee. Yerzmyey - a czy możesz xxl'owi zapodać Tima Follin'a? Strasznie jestem ciekaw jak będzie brzmiał na Atari :)
Btw. :) Wiem czego się obawiasz hehe.
Czyli leciało z jakością 4bit. Ale mnie interesuje bardziej jednak przetwornik 1bit.
4bit? A nie 8 przypadkiem? Przecież POKEY ma 8-bitowe voice'y (które można łączyć w 16-bitowe itd.).
Poprawcie mnie jak coś pokręciłem. :)
8-bit (16-bit w parze) regulacja częstotliwości; 4-bit kontrola głośności
nie calkiem tak... zamiast gtia mozna bombardowac rejestry pokeya tylko wtedy przyjmujemy np ze
- glosnosc 15 to 1 a glosnosc 0 to 0, dzialalo to bedzie podobnie tylko teraz mamy mozliwosc wplywania na glosnosc tego 1-b przetwornika bo zeby przyciszyc przyjmiemy ze 1 to glosnosc np 8 i juz mamy o polowe ciszej na przetworniku, albo mozemy osobno regulowac poglasniac kazdego 'emulowanego' kanalu i np perkusja idzie glosno a cala reszta o polowe ciszej ;-) (caly czas na jednym kanale pokeya)
acha mowimy o sterowaniu tylko glosnoscia, probowalem tez do rejestru czestotliwosci wpisac wartosc np 100 i regulowac glosnosc ale nie jest dobry efekt a tu nie sadze zeby emulator niedomagal. emulator krzaczy tylko przy graniu na gtia.
przepisuje teraz procke grania na 3 kanaly (2+perkusja) i tam mozna zrobic perkusje na 4-bitach ale to juz nie bylby ten feeling
---
chcialbym doniesc, ze engine z 'the music studio' jest juz obslugiwany ?prawidlowo?, mozna regulowac szybkosc odtwarzania (oczywiscie standardowo jest ustawiana jak na zx) ladowanie z pliku .sna (powinien dzialac nawet jesli w pliku .sna oprocz muzy jest np gra :-) ot taki ripper). powinien grac dobrze chociaz nie sprawdzalem (testowane na 2 odrobine rozniacych sie playerach z the music studio), moglbym dopracowac jesli bede mial wiecej muzyczek z tego edytora.
moznaby przepisac standardowe playery z edytorow muzycznych na zx i rippowac :D tylko jak zapisywac takie muzyczki jako .sap ?
i jeszcze ponawiam wczorajsza prosbe o mp3 z tego: http://atari.pl/bee2.xex
YerzmYeY - plik MP3 pochodził z przetwornika 1 bit, bo samplowałem z normalnego wyjścia Atari. Dźwięk mi się przy okazji pojawił na pokey'u - i ze względu na próbkowanie nie miało to znaczenia w przypadku pliku mp3, bo dźwięk pojawił się tam równolegle. Jeśli Ci o to chodzi.
.... ok - to chwila :)
EDIT:
proszę. Nazywa się bee2a :)
http://www.ghnet.com.pl/~pin/atari_beep/bee2a.mp3
3 kanalowy player: http://atari.pl/machines.xex
Pin, mp3 pliz :-)
zaczyna sie cyklowanie nop-ami... ciekawe jak to wyjdzie.
przy okazji: dostalem kilkanascie muzyczek dla playera music studio (tego co poprzednio puscilem) mozna bedzie zrobic kolekcje muzyczna :D beepow.
Fajne, tylko perka nie wyrabia :)
ok - zabieram się za preparowanie empetrzy :)
EDIT:
1. Wychodzi wreszcie do DOSA - zbawienie :)
2. Brzmi ładnie
3. http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/machines.mp3
:)
EDIT2:
TeBe, perkusja zapewne była w zamyśle autora dziwnym instrumentem a dwa - należy pamiętać, że to beeper :) :)
perkusja brzmi dziwnie
Dely :) - a czy topic o piątym kanale audio nie powinien być, np w dziale sprzęt, lub soft - bo ciężko jednoznacznie określić, ale temat jest mało "scenowy". Tak mi się wydaje :P
Przeniesione tutaj, chyba jednak najbardziej pasuje.
Xxl - atakuj dalej! :)
Już napisałem XXL-owi, co to może być.
Oryginał - dla zestawienia predkosci - tutaj - http://8bitcollective.com/items/music/M … Escape.mp3
Ale samo brzmienie - OK.
Pin: Beeper nie ma na szczęście problemów z perkusją http://62.29.176.82/~yerzmyey/z80/Ben_D … Fusion.mp3 nie potrzebuje również do tego specjalnych urządzeń, ale wszystko zależy od użytego engine'u, a zaczynamy przecież od najprostszych.
ech... to byli czasy ;-) cos dla gracza.
troszke docyklowane ale nie wiem czy przypadkiem czegos nie spierniczylem.
http://atari.pl/barbarian.xex - Pin... to co zwykle prosze :-)
---
acha, to oczywiscie z pliku *.ay wyciagniete.
---
prosze sciagnac jeszcze raz. plik zostal poprawiony (niskie dzwieki graja)
---
kolejny: http://atari.pl/part4.xex
o -
http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/part4.mp3
http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/barbarian.mp3
:)-
Nie wiem, czy wiesz, XXL, ale dorobiłeś się dema dedykowanego specjalnie dla Ciebie. :) (Patrz: info file).
http://pouet.net/prod.php?which=52155
Hahahahaha. :)
EDIT:
______________________
Sprawdziłem http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/barbarian.mp3 - niestety odgrywanie engine'u z "Music Box" wciąż wymagałoby dopracowania.
W razie czego służę porównawczo linkiem do oryginału w MP3.
http://www.ghnet.pl/~pin/atari_beep/part4.mp3 - idzie perfekcyjnie.
Pozdrawiam!
> Tima Follin'a? Strasznie jestem ciekaw jak będzie brzmiał na Atari
player Tima Folina gra na beeperze i ay jednoczesnie (informacja o ukladzie ktory ma grac jest w danych dla kanalow). player jest juz wyciagniety i opisany - 'wystarczy' go teraz przepisac na atari ;-) bylo by duzo szybciej gdyby olac czesc odpowiedzialna za ay ...
---
wkrotce wypuscimy demko demonstrujace mozliwosci playera 'the music studio' ... hmmm, 'powstaje' tez translator (zobaczymy jaka bedzie jakosc dzwieku i czy mozna bedzie mowic o translatorze) danych wypluwanych przez raster music trackera (2-kanaly) a odgrywanych na gtia.
XXL:
>player Tima Folina gra na beeperze i ay jednoczesnie (informacja o ukladzie ktory ma grac jest w danych dla
>kanalow). player jest juz wyciagniety i opisany - 'wystarczy' go teraz przepisac na atari ;-)
---------------------
E nie, używa tylko Z80, a w niektórych wersjach engine'u na AY wypuszczony był tylko taki prosty werbelek, ale to w jednym kawałku było użyte, z resztą nikt tego nie słyszał na 48K (było to zbędne, bo jest jednocześnie zwykły werbel 1bit, a nawet przeszkadzało, bo na 128K ten jeb*nięty AY-werbelek był za głośny i psuł muzykę). Ot - taki bzdurny bajer dodali. "Że się da".
Wypier*dol po prostu te procedurkę, bo ona jest potrzebna, jak drugi ch*uj - na czole.
>bylo by duzo szybciej
>gdyby olac czesc odpowiedzialna za ay
---------
Tak, tak, weź to wywal, z resztą pisałem Ci, że ten werbel jest do wywalenia, bo i tak nikt go nie słyszy. :) Co i dobrze.
>wkrotce wypuscimy demko demonstrujace mozliwosci playera 'the music studio'
-------------
Już wysłałem Ci obiecany text. Niestety ONET był większość dnia uszkodzony.
Pozdrowienia.
Haha, w związku z ostatnimi dokonaniami XXL-a powstał kawałek poświęcony użytkownikom Atari XL/XE. :)
http://tiny.pl/6xgg
"ATARI CAN DO IT TOO!! :) ".
Haha, może XXL doda to do dema. ;) Engine jest ten sam. ;)
tam też umieściłem swoje uwagi nt. demka.
Uuuuuuu - tu lejt.
http://atarionline.pl/v01/index.phtml?c … n=showfull
Świetny program, wyrazy uznania, Panowie!!!!!!!! :) :) :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » GTIA - piąty kanał AUDIO :)
Wygenerowano w 0.024 sekund, wykonano 62 zapytań