26

A ja sie nie zgodze. No sory, ale jak wciaga kiedy nie wciaga tylko stresuje...?
Fizyka jazdy doprowadza do szalu po minucie, bo nawierzchnia jest chyba z lodu a samochod to tir z przyczepa.
I to jest chyba dla mnie zbyt ubogie graficznie, choc to oczywiscie trzeciorzedny argument.
Ogolnie: doceniam wartosc historyczna tej konwersji ale "jestem na nie".

Aha, na emulcu przy wlaczonym NTSC, pojawiaja sie w czasie jazdy jakies smieci na calym ekranie.

27

bo ta gra nie dziala na ntsc. a odnosnie kierowania - problem jest taki, ze ta maszyna oryginalnie ma kierownice a nie dzoja, gdyby na atari sterowalo sie potencjometrem to by bylo inaczej.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

28 Ostatnio edytowany przez Lt_Bri (2008-10-20 12:40:09)

Obsługa wiosełek jest ponoć dość prosta ;)

wszystkie trzy strony świata

29

a ilu atarowcow ma wioselka? 3?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

30

Bez przesady XXL - ja mam z 5 kompletow...
Problemem, ze zaden z nich nie dziala zadowalajaco (czyt. pewnie i rownomiernie). Te wioselka sa zbudowane na bazie takiego wielkiego potencjometru. A to sa mechanizmy dosc zawodne po latach. Gdyby ktos znalazl nowy zamiennik dla tego potencjometru (pewnie da sie cos dobrac) to prosze sie podzielic ta wiadomoscia.

31

W jednym z bajtków (numer specjalny dla początkujących ew. o atari) jest opis jak takowe wykonać - część elektroniczna jakieś kilkanaście sekund lutowania (nie wliczając rozgrzania lutownicy) :P

wszystkie trzy strony świata

32

nosty napisał/a:

.. Gdyby ktos znalazl nowy zamiennik dla tego potencjometru (pewnie da sie cos dobrac) to prosze sie podzielic ta wiadomoscia.

w tych co ja miałem to były zwykłe 1M wsadzane w pokrętło - standard, wystarczyło zanieść do sklepu elektronicznego i na miejscu dobrali (Katowice na Plebiscytowej, parę ładnych lat temu)

___
Press play on tape...

33

Czy w wieżach stereo nie były używane przypadkiem regulatory obrotowe generujące impulsy? Może udałoby się coś takiego dobrać i zmontować z dzielnikiem częstotliwości, licznikiem, i DAC i zrobić trwały i nie tracący parametrów w czasie paddle?

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

34

Przerost formy nad treścią ;)

wszystkie trzy strony świata

35

mono napisał/a:

Czy w wieżach stereo nie były używane przypadkiem regulatory obrotowe generujące impulsy? Może udałoby się coś takiego dobrać i zmontować z dzielnikiem częstotliwości, licznikiem, i DAC i zrobić trwały i nie tracący parametrów w czasie paddle?

wystarczy wykorzystać układ z rolki myszki + przetwornik sygnału cyfrowego na analogowy, ale po co, można zrobić przetwornik analog->digital->analog na tej zasadzie, na jakiej były kalibrowane dżoje analogowe do PC - masz potencjometr obrotowy, kręcisz maks w lewo, potwierdzasz minimum, kręcisz maks w prawo, potwierdzasz maksimum, a konwerter z jednej skali wartości przenosi sygnał w drugą - ba, nawet odwrócić kierunki się dało.

___
Press play on tape...

36

xxl: będzie narysowane jakieś autko, którym możnaby się wstrzeliwać w drogę?

37

nie :(

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

38

ale w wersji dla VBXE i owszem :)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

39 Ostatnio edytowany przez Krzysztof (Kaz) Ziembik (2008-10-21 20:35:12)

Jacques napisał/a:

xxl: będzie narysowane jakieś autko, którym możnaby się wstrzeliwać w drogę?

Auto zostalo narysowane i to nie jedno, a z tego co wiem - trzy (dwa moje, jedno - Gonza). Wszystkie przewidziane do wyswietlania na duszkach.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

40

Zdecydowanie protestuję!!!

Jedyne autko jakie powinno być narysowane, to takie na osłonie kineskopu!!! ;)

wszystkie trzy strony świata

41

Zawsze możesz sobie narysować na osłonie kineskopu i przykryć to, które byłoby wyświetlane na duszkach :P

42

a jak ktos gra na rzutniku?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

43

To autko będzie miał na ścianie.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

44

To zależy od rzutnika, na swoim w kilka sekund do matrycy doklejam autko :P

http://audiostereo.lukarnet.com/gfx/580000/586576_1.JPG

Do ekranu też mogię, tylko nie chce mi się tak dużego wycinać :P

wszystkie trzy strony świata

45

A czy można auto malować na folii? Do wydania kolekcjonerskiego można by dołożyć n różnych pulpitów :D

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

46

http://atarionline.pl/v01/index.phtml?c … ght_Driver

klawisze konsoli - wybor sterowaniaJ-dzoj (w porcie), P-paddle (paddle w porcie 2 to kierownica a joy w porcie 1 to biegi), wybor trasy - novice, expert, pro.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

47

odswiezylem Night Drivera, gra dziala tak jak dotychczas ale w przypadku wykrycia karty vbxe zobaczymy cos takiego:

http://atari.pl/ndvbxe.jpg

grafika jest sciagnieta z internetu :/ jesli ktos jest w stanie podrasowac obrazek (rozdzielczosc 128x61 pixel jak hires na atari ale w 256 kolorach) albo zaproponowac cos lepszego to zapraszam. jesli nikt sie nie zglosi do weekendu gra zostanie puszczona w takiej postaci jak na zalaczonym obrazku.
jest to pierwsza gra odswiezona dla karty vbxe, jest potrzeba pojawienia sie na atari grafika, ktory dobrze czuje sie w 256 kolorach hires...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

48

no jak miło że XXL wspiera VBXE, to teraz czas na konwersje z Amigi, może asemblera Motoroli XLL jeszcze nie tykał

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

49

gierka: http://atari.pl/nd_vbxe.xex

milego grania

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

50

Night Driver dla rdzenia FX1.2

http://atari.pl/nightdriver_vbxe.xex

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.