101

Ja kończe zapraszając zainteresowanych

http://tiny.pl/447j

:P

Don't take it too seriously my love.

/// more for your atari ///

102

Gep, ja też nie mam zamiaru się kłócić - bo mi miniaturka takiego chłopca ze świecą komunijną zniknie ze znajomych na pewnym portalu :P a co do sztabu to pomyślimy, na razie mam roboty po pachy...

FALCON RULEZ !!! :)

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

103

To jak będziesz miał czas Greyu, to trza coś zrobić. I nie rulezuj tu z flaszką...;)

gep/lamers^dial

104

Jacques napisał/a:

Jedną rzecz trzeba obiektywnie stwierdzić: na CD32 wcale nie było takiego zatrzęsienia gier (więcej niż na Jaga, ale to żadne osiągnięcie) a jak już, to w znakomitej większości nie różniły się od wersji dyskietkowych z A1200 (niestety). Czasem dodano muzyczkę CD-audio, jakieś animacje - ot wsio. OK, był Microcosm w 16-tu kolorach, niestety nigdy nie wyszło rewelacyjne Novastorm (następca), które ukazało się nawet na Segę Mega Drive z CD. Zatem mogło być fajnie, ale nie było - trochę tak jak z Jaguarem i gdyby nie baza gier przenoszonych na CD z A1200, to byłby dramat zupełny.

Pfffffff, kolega to widzial wogole ta amiske na oczy:)? "Nie roznily sie od wersji dyskietkowych z a1200 niestety" zaraz popuszcze, naprawde przeciez cd32 to jet pokrojona 1200 z cd, wiec jak mialy wg. Ciebie wygladac gry z amigi 1200 na amidze 1200 z cd, czekaj czekaj podpowiem Ci "Czasem dodano muzyczkę CD-audio, jakieś animacje - ot wsio" Taaaaaaaaaaaaaaaaak, orgazmo:), inaczej wygladac nie mogly bo to byl ten sam sprzet:), a ze cd troche wiecej danych pomiesci niz dyskietka to... TAK, TAK "dodano muzyczkę CD-audio, jakieś animacje";). Z tym microcosmem to mnie zastrzeliles, jak on byl w 16 kolorach to ja mam zwichniete oczy i do tego jestem debilem bo plakalem do tv w czasie wyjscia tej giery (pokazywali interko w tv dosc czesto) i przeklinalem ze mam "tylko" CDTV. Ostatni cytat "Zatem mogło być fajnie, ale nie było - trochę tak jak z Jaguarem i gdyby nie baza gier przenoszonych na CD z A1200, to byłby dramat zupełny" Juz poruszylem ten temat wyzej ale blagam chlopie powiedz mi jakie wg Ciebie powinny byc roznice miedzy grami z amigi 1200 na amidze 1200 nazwanej cd32? I tak w sensie podsumowania, Jag byl konsola, cd32 z konsola miala wspolny tylko wyglad i pada, to byla a1200, pocieta a1200 i nic wiecej.

105

fazior napisał/a:

Jag byl konsola, cd32 z konsola miala wspolny tylko wyglad i pada, to byla a1200, pocieta a1200 i nic wiecej.

Co nie przeszkadzało Panom z C&A zrobić porównanie i stwierdzić, że Amiga CD32 jest lepsza, bo Jaguar jest za dobry i tych możliwości nikt nie potrzebuje ;)

Ja myśle, że porównanie kolegi Jacques-a jest trafne, bo co mnie interesuje jakie flaki są w środku ? Liczą się możliwości.

What can be asserted without proof can be dismissed without proof.

106

Mam jedną i drugą konsolę i chcociaż punkt regulaminu stwierdza, że Atari rulez forever (pod czym się podpisuję) to z przykrością stwierdzam, że zdecydowanie wolę CD32. Po prostu gry ma fajniejsze. Tak naprawdę na Jaguarze wrażenie robi tylko i wyłącznie AvP, choc osobiście pykałem jeszcze w Doom'a (tylko dlatego, że przechodzę tę grę na każdej maszynie na jaką została wypuszczona) Rayman'a (niezły) i parę innych tytułów. Na CD32 pykam prawie w każdą grę, a mam tę konsolę tylko dlatego że zajmuje zdecydowanie mniej miejsca niż A1200 i ma mi służyć tylko do gier. I wali mnie to że sa to te same tytuły co na A1200. Jaguar przypomina mi troszeczkę dramat Nintendo 64 - nomen omen prawdziwie pierwsza konsola 64bitowa a nie jak część sądzi Jaguar (2*32 to nie to samo co 1*64 wbrew pozorom). Na Nintendo wyszedł niewielki odsetek tytułów, które mioażdżyły (Mario, Turok, Perfect Dark, James bond). Znaczna większośc to były tytuły słabe, albo będące obrzydliwie słabymi konwersjami (vide Doom). Bo używanie 2D w sytuacji gdy konsola wręcz prosi się o 3D jest trochę nie na miejscu i nie wyrabia dobrej opinii o sprzęcie. Jaguar też miał mase konwersji nie wykorzystujących bądź co bądź jego zdecydowanie większych możliwości niż CD32. A szkoda - miał skubaniec potencjał, ale herr Trzmiel w tych czas miał marketing na poziomie przedszkola więc trudno się dziwic. Poza tym czytałem kiedyś dość obszerny artykuł o "kotku" i problem z grami wynikał generalnie ze skomplikowanej struktury całej konsoli która nie ułatwiała pracy programistom i pisanie na nią gier było swoistą męką. A kiedyś był na ibaju cąły developer's kit do tej maszynki - ciekawe jaka jest prawda w programowaniu kocura??

Gdyby we wszechświecie nie istniały obce cywilizacje to znaczy, że na ziemi istniałaby tylko biała rasa - M.M. Kucharski

107

hororus napisał/a:

Poza tym czytałem kiedyś dość obszerny artykuł o "kotku" i problem z grami wynikał generalnie ze skomplikowanej struktury całej konsoli która nie ułatwiała pracy programistom i pisanie na nią gier było swoistą męką. A kiedyś był na ibaju cąły developer's kit do tej maszynki - ciekawe jaka jest prawda w programowaniu kocura??

Prawda jest taka, jak już wcześniej napisałem, że jak ktoś chce (i mu odpowiednio zapłacą) to napisze dobrą grę nawet na miotłę spalinową. Z bardzo wiarygodnego źródła wiem, że mitem jest jakoby Jaguar miał "skomplikowaną strukturę która nie ułatwiała pracy programistom".

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

108

sqward napisał/a:

Co nie przeszkadzało Panom z C&A zrobić porównanie i stwierdzić, że Amiga CD32 jest lepsza, bo Jaguar jest za dobry i tych możliwości nikt nie potrzebuje ;)

Ja myśle, że porównanie kolegi Jacques-a jest trafne, bo co mnie interesuje jakie flaki są w środku ? Liczą się możliwości.

Łel, sam wiesz jakie byly czasy:), w atarowskiej prasie tez bylo ciezko o jakies sensowne porownaia, pamietam jakis artek a1200 vs flakon:). Jak wynika z calej paplaniny tutaj to wlasnie w przypadku jaga te mozliwosci zostaly wykorzystane w 2-3 tytulach (AvP, Rayman i doom?). Jeszcze jeden tekst Jaquesa mnie rozmontowal, chodzi mi o FMV do cd32:), toz to bylo w 3 egzemplarzach zrobione (albo i mniej:)), latwiej chyba sx32 kupic, dla niewtajemniczonych to dopala do cd32 z 030 na pokladzie.

109 Ostatnio edytowany przez hororus (2008-06-03 11:32:52)

dely napisał/a:
hororus napisał/a:

Poza tym czytałem kiedyś dość obszerny artykuł o "kotku" i problem z grami wynikał generalnie ze skomplikowanej struktury całej konsoli która nie ułatwiała pracy programistom i pisanie na nią gier było swoistą męką. A kiedyś był na ibaju cąły developer's kit do tej maszynki - ciekawe jaka jest prawda w programowaniu kocura??

Prawda jest taka, jak już wcześniej napisałem, że jak ktoś chce (i mu odpowiednio zapłacą) to napisze dobrą grę nawet na miotłę spalinową. Z bardzo wiarygodnego źródła wiem, że mitem jest jakoby Jaguar miał "skomplikowaną strukturę która nie ułatwiała pracy programistom".

Hmmm, może i masz rację? Złej baletnicy nawet 1 bajt różnicy:-):-)

Gdyby we wszechświecie nie istniały obce cywilizacje to znaczy, że na ziemi istniałaby tylko biała rasa - M.M. Kucharski

110

fazior napisał/a:
sqward napisał/a:

Co nie przeszkadzało Panom z C&A zrobić porównanie i stwierdzić, że Amiga CD32 jest lepsza, bo Jaguar jest za dobry i tych możliwości nikt nie potrzebuje ;)

Ja myśle, że porównanie kolegi Jacques-a jest trafne, bo co mnie interesuje jakie flaki są w środku ? Liczą się możliwości.

Łel, sam wiesz jakie byly czasy:), w atarowskiej prasie tez bylo ciezko o jakies sensowne porownaia, pamietam jakis artek a1200 vs flakon:).

No sory, ale goła Amiga 1200 do gołego Falcona 030 startu nie ma.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

111

Ech, nie o to mi chodzilo, tam byly (w tym artku) takie niescislosci dotyczace np AGA, ze az bolalo, ogolnie obie strony wtedy naciagaly fakty - tak bylo wygodnie, przeciez trwala WOJNA;). "No sory, ale goła Amiga 1200 do gołego Falcona 030 startu nie ma" - grzaski grunt:), a moze porownamy starsza konstrukcje, np A4000, albo powiedzmy A3000 z falconem;)? Moze powymieniamy karty gfx i cpu w jakie mozna bylo te maszyny wyposazyc w latach ich swietnosci:), moze pogadamy o np obrobce video, o grafice 3D itd itp. A moze po prostu dajmy spokoj:).

112

fazior: nie ma sprawy, ale ocierasz się o naruszenie regulaminu forum ;D

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

113

Niech zgadne pkt 12;)?