1

Chcę powymieniać grafikę ,muzykę,plansze itd.
Czy naprawdę jeszcze nikt nie hakował żadnej gry ,że tak ciężko w necie znaleźć coś na ten temat?
Jest jakiś program do edycji grafiki plikach gier

Program Tile Layer Pro, kolega Szenko pozmienial tak znaczki w kilku grach na Atari.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

3

zrob edytor plansz, leveli i grafiki do JSW2007

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

4

Kroah's Game Decompilation Page

http://bringerp.free.fr/RE/index.php5

http://www.5oft.pl/

5

Macie moze jakiś dobry kurs  jak dojść do formatu danych w grze,bez użycia programów
Ja stosuję metodę porównywania zrzutów pamięci w trakcie gry,ale nie jest do końca skuteczny,może jakieś pomysły?
ps. Ciekawe czy komuś udało sie przerobić river raid?

W River Raid nie ma mapy. Całość jest generowana na bieżąco odpowiednim algorytmem.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

7

Jest zdefiniowanych ileśtam różnych plansz, które co jakiś czas się powtarzają, za to w wypadku dalszych etapów gry przybywa "przeszkadzajek".

8 Ostatnio edytowany przez maw (2008-05-27 17:43:40)

Inaczej: w RR przeszkadzajek od początku jest full, ale pojawia się co 5ty, a z tych co się pojawiają "kolejne frakcje" mają załączoną obsługę akcji (strzelanie, latanie).

___
Press play on tape...

9

Mma pytanire odnośnie obsługi formatu atari antic-4
Owszem tile -editory wyświtlają obrazki ale nieprawidłow,nie ma opcji aby ustawić długośc znaku-8-bitów i 2 bity na pixel .Podby format geo pocket ma długość 16-bitów znaku,co skutkuje tym że widać jakby zdublowany znaczek w poziomie.
Jest jakiś edytor aby samemu ustawić technikę formatu?

10

zapomniałem dodać że chodzi oczywiście o długość pojedynczej linii znaku która w Atari w każdym formacie ma 8 bitów.W Antic 4 jest 2 bity na pixel a pixel ma wymiary 2x1.Wysokość znaku to 8.Takich danych nie można wprowadzić w żadnym z tile editorów na tej stronie.

Chyba będę musiał napisać konwerter danych na któryś obłsugiuwanych przez tile editory,ale ciekaw jestem jakich narzędzi używali ci co przerabiali już te gry w wielokolorowych formatach?A może jest na tarai jakiś edytor?