1 Ostatnio edytowany przez xxl (2008-02-09 23:17:38)

http://atari.pl/ns.jpg

i filmik

http://atari.pl/shade.rar

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Piekne :)

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

3

Super, tyle różnych stworków, zupełnie inaczej się na to patrzy niż na Knight Lore czy Alien8.

4 Ostatnio edytowany przez nosty (2008-02-10 13:32:23)

No! To pomyka jak burza i jeszcze do tego rowno niezaleznie od ilosci grafiki i potworkow.
Gratulacje!

Sadzac z ksztaltu panelu dolnego da sie go teraz znacznie atrakcyjniej i wygodniej pokolorowac duszkami :)

5

Sadzac z szybkosci tego da sie przyspieszyc Knight Lore i na to licze... ;)

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

6

obawiam się, że to już jest inna wersja silnika niż KL...

___
Press play on tape...

7

Chodzi mi wlasnie o optymalizacje silnika.
Skoro tutaj chodzi to szybko, to podobna animacja powinna miec podobna predkosc. Czyli kod silnika Knight Lore nie jest zbyt optymalny...

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

8

Knight Lore działa na znakach, nie jest to tryb bitmapy, stąd większa komplikacja, dla bitmapy nie trzeba się cackać z każdym znakiem, obliczać jego adres itp. można walić bajt po bajcie

ogólnie gdyby rozpisać pętle modyfikujące znaki wówczas byłoby to nieznacznie wolniejsze od bitmapy, jednak nie ma na to pamięci w podstawowym ramie

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

9

Do kompletu brakuje jeszcze kilka gier. :)
M.in. Pentagram - wygląda tak samo jak KL i A8 (tyle, że jest inna grafika).

"Pamiętaj, że być dobrym obywatelem to znaczy nie mieć kłopotów, a nie będziesz ich miał jeżeli nie będziesz kłopotem dla innych."

10 Ostatnio edytowany przez Krzysztof (Kaz) Ziembik (2008-03-12 00:34:55)

A tutaj najswiezsze wiesci i pliczek A8S.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/