1

Znalazłem taki artykuł: http://www.ataritimes.com/article.php?showarticle=496 (sucharek, wiem).

W treści z rocznika 2005 tej strony: http://www.ataritimes.com/archive.php?Yr=2005

___
Press play on tape...

http://www.atari8.info/dodajkomentarz.p … mp;lang=pl ;)

3

Ja wiem czy w C64 jest coś podobnego? Chyba tylko riwers-indżinowali żeby nie powtórzyć ograniczeń Atarki takich jak trudność operowania kolorami w dużej rozdzielczości czy też kiepskie P/MG. Jak dla mnie ten art to jakiś stek domysłów i insynuacji.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

4

<wzruszenie ramionami> Przy opracowywaniu nowego komputera konstruktor musiał się wcześniej przyjrzeć istniejącym rozwiązaniom. Np. niby dlaczego obszar I/O w C-64 się zaczyna od $d000, tak samo jak w Atari? Przecież mógłby być równie dobrze gdziekolwiek indziej.

KMK
? HEX$(6670358)

5

@Vasco: przy "reverse engineering" na google atari8.info nie wyskakuje :p

___
Press play on tape...

6 Ostatnio edytowany przez Vasco/Tristesse (2008-01-21 13:49:40)

maw: http://www.google.pl/search?hl=pl&q … lr=lang_pl - pytanie trzeba zadac dobrze ;P

Ale bardziej chodzilo mi o komentarze.

7 Ostatnio edytowany przez maw (2008-01-21 13:55:45)

hehe... a mi chodziło tylko o sprawdzenie, czy dobrze napisałem "reverse engineering" w wątku o kseroboyach - no i tak od słowa do obrazka osiemsetki... niedaleka droga :)

już się zagłębiam w komentarze //EDIT: nihil novi

___
Press play on tape...

8

Hmm, nawet nie pamietam zebym ten artykul czytal... ;)

Carmel Andrew to dosc aktywny gosc na Atari Age - mozna mu zadac pytania, jakby co.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/