51

Dla scislosci.
Thrust jest na malucha i wyglada bardzo dobrze.
Kiedys tylko przerobilem w tej grze sterowanie na joystick, bo w oryginale steruje sie klawiszami konsoli (co za idiot wpadl na taki pomysl) kilkoma innymi z klawiatury.
Niestety wcielo poprawiona wersje, a teraz robic mi sie nie chce....

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

52 Ostatnio edytowany przez Muffy (2008-01-14 23:52:49)

Chyba gdzieś niedawno widziałem tą wersję na joya - posprawdzam...

EDIT: 14.01.2008 23.52 - mam na twardzielu podesłać mailem?

"Witaj w Niebie - oto Twoja harfa.
Witaj w Piekle - oto Twój akordeon..."

53 Ostatnio edytowany przez Muffy (2008-01-15 00:28:41)

EDIT 15.01.2008 00:26 mail nieaktualny: wersja jest tutaj

http://atari.fandal.cz/detail.php?files_id=3237

i już po offtopicu a tak w ogóle to tej gry nie chcemy :D

"Witaj w Niebie - oto Twoja harfa.
Witaj w Piekle - oto Twój akordeon..."

54

dla niecierpliwych i tych co gubią się w drodze do własnego domu, w przygotowaniu:


KLIKNIJ!
http://www.fotoszok.pl/albums/userpics/thumb_mapka%7E0.JPG

Ha! Robi wrazenie... :)

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

56

oryginalny KL na bbc ma blad/hi stRing (po wejsciu na jedna plansze nalezy podskoczyc bo stracimy zycie i gra praktycznie sie zawiesi) wersja na atari nie bedzie miala tego buga.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

57

Jestem za ln2. Dało by się połączyć kod z Acorn Electron z grafiką G2F? XXL powiedz, że tak.
http://img212.imageshack.us/img212/6260/atari000bw2.th.gif

58

ladny screen. proponuje zagrac w gre na emulatorze electrona i dopiero wtedy wybierac.
zapomnialem dodac jeszcze sim city
http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/SimCity.gif
i owszem, niescrollowane gry mozna podkolorowac (w ograniczonym zakresie). najlatwiej przeniesc gre b/w, przy kolorowych CALA grafika musi byc zmieniana/konwertowana a to nie jest mile i latwe...

wracajac do KL.
troszke zmienilem wyglad panelu(liczniki itd) - bedzie blizszy temu z zx spectrum, pojawila sie mozliwosc dodania jednego 'licznika' moze to byc np. wspolrzedne komnaty podane jak na mapie stRinga, ilosc skladnikow jeszcze do zebrania, % ukonczonej misji, ilosc 'zaliczonych' skladnikow mikstury... co lepsze?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

59

xxl napisał/a:

pojawila sie mozliwosc dodania jednego 'licznika' moze to byc np. wspolrzedne komnaty podane jak na mapie stRinga, ilosc skladnikow jeszcze do zebrania, % ukonczonej misji, ilosc 'zaliczonych' skladnikow mikstury... co lepsze?

Equalizery!

Co do podkolorowywania to szansa jest - akurat LN nie jest skrolowana więc można coś tam na DLI podtentegowac, z drugiej strony jest izometryczna więc płaszczyzny odpadają. Gorzej, że takiej grafy jak na komodzie to nie dostaniemy, bo akurat LN jest wręcz stworzone do mapy kolorów i dużych sprajtów jako przeciwników.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

60

xxl napisał/a:

wracajac do KL.
troszke zmienilem wyglad panelu(liczniki itd) - bedzie blizszy temu z zx spectrum, pojawila sie mozliwosc dodania jednego 'licznika' moze to byc np. wspolrzedne komnaty podane jak na mapie stRinga, ilosc skladnikow jeszcze do zebrania, % ukonczonej misji, ilosc 'zaliczonych' skladnikow mikstury... co lepsze?

% misji, stanowczo :)

___
Press play on tape...

61

% misji

62

I takie fajne dźwięki jak na ZX ;)

63

xxl napisał/a:

i owszem, niescrollowane gry mozna podkolorowac (w ograniczonym zakresie). najlatwiej przeniesc gre b/w, przy kolorowych CALA grafika musi byc zmieniana/konwertowana a to nie jest mile i latwe...

czy to znaczy, że kolorowych gier raczej nie da się przenieść? bo acorn z tego co widać wyświetla 4 kolory, screen z ln2 też jest w zasadzie w 4 kolorach, piąty to inwers, a kolory na dole ekranu to zmiany w dli, nie ma tu żadnych sztuczek

64

Jeśli gra jest na grafie, a nie znakach to inwersu nie można użyc (niech mnie ktoś poprawi w razie czego).

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

65

mozna kolorowe przenosic tylko trzeba sie liczyc z tym ze cala grafike trzeba przekonwertowac bo inaczej jest zapisywana w pamieci a inaczej wyswietlana na atari... grafika z electrona (bbc i cpc tez) na atari wyswietlana jest wlasciwie jako znakowa (potrzeba troszke kopiowac zeby antic wyswietlal jak trzeba) no i sa pewne ograczenia ukladu min. rozdzielczosc... 6845 jest programowanym ukladem im wiecej jego funkcji jest uzywanych tym wiecej kopiowania na atari :( statyczne (nie scrolowane) bardzo prosto podkolorowac ale sa ograniczenia.

znajde dzis chwilke to zalduje jakis kolorowy obrazek i b/w z electrona to bedzie wiadomo o co chodzi.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

66 Ostatnio edytowany przez stRing (2008-01-17 14:38:23)

moim zdaniem powinna być ilość przedmiotów POZOSTAŁYCH do zebrania. % misji jest wartością względną i nie da się określić wg tego wiele (ktoś się będzie zastanawiał czy zostały mu dwa czy może jeden przedmiot). ilość przedmiotów to kawa na ławę i jasna sprawa.

zresztą w tej grze chodzi właśnie o zbieranie przedmiotów, więc wg tego powinno się budować postęp misji, 100% misji to sprawa wiadoma, trzeba dojść do tylu żeby grę przejść :)

czyli wg mojej propozycji zaczynalibyśmy gre z licznikiem=14 :D

67

a ja widziałbym tam figurkę bohatera w takim procencie ludzką, na ile zrealizowaliśmy zadanie :P Kolorek by mógł w tym fajnie pomóc...

___
Press play on tape...

68

http://atari.pl/bbc-ln.jpg

a tu czesc obrazka przed konwersja i po konwersji grafiki ('THE' jest w inversie...)
http://atari.pl/a8-ln.jpg
z kolorowa grafika z 6845 jest po prostu wiecej pracy.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Calkowicie sie zgadzam ze stRingiem - konkret to konkret, wiec powinna byc liczba przedmiotow pozostalych do zebrania.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

70

100% racji kaz

"Witaj w Niebie - oto Twoja harfa.
Witaj w Piekle - oto Twój akordeon..."

71

Dokładnie, też tak uważam :)

72

...the Wizard`s Older Now Than All
His Help You Seek Within This Wall
For Forty Days Your Quest May Last
Locate The Potion, Make It Fast...

73

czyli jednak ilość dni pozostałych do końca... i to wyraźnie, a nie graficznie... imho gdyby zastosować małe fonty, to z powodzeniem można by zostawić przedzielone [czas pozostały]/[przedmiotów do zebrania] - czyli na start [sup]40[/sup]/[sub]8[/sub]

___
Press play on tape...

74 Ostatnio edytowany przez xxl (2008-01-19 00:19:13)

http://atari.pl/kl.gif

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

75

Czad! To zabkowanie kolorow na granicy panelu nawet sie tak nie rzuca w oczy... Swoja droga jak to jest robione? Przeciez calosc ekranu jeste w GR8... Zmieniasz kolor w srodku linii, czy podkolorowales szerokimi duszkami i stad te zeby?

Kiedy premiera full version?