26

Zle mnie zrozumieliscie... Chodzilo mi o to, ze xxl moglby w latach 80-tych zaproponowac swoje uslugi firmie Atari, Activision czy innemu Epyx albo DataSoft :)
Albo sprzedac swoje narzedzia + support za okragla sumke w zielonych...

27

xxl - jak dodasz mozliwosc wyboru kolorow tla/grafiki to prosze dodaj tez tryb "losowych zmian" przy przejsciu do kolejnych komnat. Oczywiscie musisz z gory zdefinowac dozwolone kombinacje tak by byly odpowiednio kontrastowe i nie meczace oczu. Ale to chyba pare linijek kodu, prawda?
To powinno zminimalizowac wizualna monotonie grafiki. Chyba w Draconusie jest to podobnie rozwiazane (choc nie losowo)...

28 Ostatnio edytowany przez Jacques (2007-12-30 16:32:01)

Wooow :) Wystarczy nie mieć sieci przez Święta, by po Świętach zastać taką niespodziankę ;) To ja typowałem Knight Lore, więc cieszę się podwójnie :D Świetna giera  i preview już teraz robi wrażenie, tak trzymać i dzięki xxl! :)

29

Dla tej chwili warto było trzymać Atari w stanie sprawności przez 22 lata. Ja głupi (rok 1988, czy jakoś tak) szukałem tego po wszystkich giełdach świata. Wreszcie znalazłem. xxl...... nie jestem bałwochwalcą ale powiem...jesteś boski.

30

W Bajtku kiedys poro pisali o tej gierce, jaka to ona nie jest i w ogóle. No i niestety nie było jej na Atari, aż do czasu... ;)
Każdy nowy screenshot, filmik tylko podsyca chęc zagrania w produkt finalny, tak więc xxl - trzymam kciuki!

grzybson/SSG^NG

31

XXL - "uproszczony" player TMC - 2 wywołania na ramkę da rady?? - dwa;- czy ma to być remake, czy zupełnie coś nowego? (na remake chętnie się załapię, chyba że musi być to naskrobane w MPT - wówczas spróbuję ale nic nie gwarantuję :)  ) - to jak?

Kontakt: pin@usdk.pl

32

Pin - przeczytaj maila.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

33

Niezle tempo XXL !!! Konwertujesz ze Speca (pytam poniewaz wspominales cos o BBC) ? Jezeli tak, to biorac pod uwage, ze leci z nami rowniez Alien 8, rokuje to bardzo dobrze na pozostale gierki Ultimate (bardzo fajne zreszta). Mam nadzieje, ze sie nie myle. Teoretycznie - z punktu widzenia laika, przynajmniej czesc z nich powinny hulac na tym samym silniku. Co do muzy to chyba najlepiej zostawic oryginalne motywy, ewentualnie podciagnac je do poziomu Atari. A tak w ogole to wielkie brawa !!!!

Dziękuję za wspólnie spędzone chwile... Na szczęście, póki co odejście z forum uważam za niemożliwe do realizacji. Jeszcze długo tak będzie... Witam.

34 Ostatnio edytowany przez xxl (2008-01-03 20:36:44)

alien8 zrobiony http://atari.pl/alien8.rar silnik jest podobny ale nie ten sam (czesc procedur jest identyczna)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

35

P I Ę Ł K N E ....cudo, duża buśka

36

nightshade zaladowany, jeszcze nie dziala (duzo smieci) ale obrazek juz mozna zobaczyc:

http://atari.pl/nightshade.jpg - to taka scrollowana gra izometryczna

bedzie dzialala wolniej niz oryginal :(

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

37

nightshade uruchomiony http://atari.pl/nightshade.rar narazie brak sterowania ale juz widac jak szybko gra bedzie dzialala.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

38

To jak pierwowzor Cadavera wyglada.

Don't take it too seriously my love.

/// more for your atari ///

39

A TO WIDZIELIśCIE?
http://www.e-service.net.pl/sumpirowicz … htlore.zip

40

xxl napisał/a:

nightshade zaladowany [...] bedzie dzialala wolniej niz oryginal :(

XXL to zobacz jak "szybko" chodzi np. FAIRLGHT na C64. Fajna gra izometryczna i tez ze Spectrum wzieta.

A ludzie grali i sie cieszyli ;), zaloze sie, ze zrobilbys ja szybsza na Atari.

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

41

faktycznie jeszcze wolniej na c64 dziala, ale i tak bym sie nie zakladal... swoja droga i na konwersje z c64 przyjdzie czas.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

42 Ostatnio edytowany przez grzeniu (2008-01-08 00:18:00)

xxl napisał/a:

nightshade uruchomiony http://atari.pl/nightshade.rar narazie brak sterowania ale juz widac jak szybko gra bedzie dzialala.

O ! To pewnie uda się przeatarkować kultowego Gunfrighta http://www.worldofspectrum.org/infoseek … loadpics=1

ftp://ftp.worldofspectrum.org/pub/sinclair/screens/in-game/g/Gunfright.gif

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

43

niestety nie mam zaciecia zeby przejsc knight lore, potrzebuje solidnego testera, ktory ma czas i to zrobi :-) gra bedzie miala wylaczone liczniki wiec bedzie latwiej. info na priv.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

44

prewiev, jeszcze jakies detale i bedzie koniec.

http://pl.youtube.com/watch?v=194x8ybEltI

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Superanckie!

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

46 Ostatnio edytowany przez maw (2008-01-14 14:20:14)

Dokładnie, super - wyraźnie widać, jak maszyna zwalnia przy dużej ilości tilesów do wyświetlania.

Czy się nie mylę - zawsze dwie ściany - dolna lewa i prawa - są niewidoczne ? Nawet jak jest wyjście ?

//TEST: http://www.youtube.com/v/194x8ybEltI&rel=1

//EDIT: hmm... musiałyby być tagi html załączone, żeby embed z linku dokleić...

//EDIT2: To ten kod embed:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/194x8ybEltI&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/194x8ybEltI&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
___
Press play on tape...

47

jesli tego typu konwersje gdzie 90% kodu jest zerzniete z oryginalu jest do przyjecia to nastepna maszna bedzie Acorn Electron.

przyklady, byc moze jest o co walczyc:

http://www.stairwaytohell.com/electron/ … arian2.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … er-elk.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … atLynx.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … ge-elk.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … te-elk.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … pe-elk.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … oscope.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … goblin.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … oblin2.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … erball.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … ia-elk.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … y2-elk.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … tNinja.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … Ninja2.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Meteors.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … ie-elk.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Paperboy.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Predator.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … n3-elk.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … rs-elk.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … ommand.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … ilante.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … st-elk.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Tomcat.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Vortex.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … ga-elk.gif
http://www.stairwaytohell.com/electron/ … gy-elk.gif

dlaczego? poniewaz konwersje z bbc micro sa odrobine wolniejsze od oryginalu, natomiast konwersje z acorn electron beda dzialaly szybciej przez co mozna bedzie dokonac wiecej modyfikacji.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Sadzac po screenach ciekawe sa (dla mnie):

Barbarian2 (jezeli twierdzisz, ze mozna tu sobie pozwolic na dodanie nieco przerwan, bo Acorn jest powolny i na Atari bedzie to wystarczajaco
szybkie, to sie to az prosi o DLI i PMG)

Elite (gralem w to na ST, miodzio. To tez sie prosi o grafike PMG)

LastNinja, LastNinja2 (czy to chodzi na tym samym silniku? Zreszta niewazne, jedna czesc tez by byla super. No i koniecznie trzeba uzyc Powrooza! :) Niech komodorowcy klecza przed wersja atarowska ;) )

Mikie, Paperboy, Predator, SubwayVigilante (to mi przypomina Renegade ze Spectrum)

Tomcat (takich gier na Atari nie bylo w hi-res)

Kiedy glosowanie na tytul ktorego nie chcemy? ;)

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

49 Ostatnio edytowany przez maw (2008-01-14 15:40:13)

Ja proponuję od razu po zapoznaniu się z tytułami wpisanymi przez XXLa :)

@XXL: mogłeś od razu w tagi [img]wbić, bo tak to silnik forum skrócił linki do nieczytelnej formy

//EDIT:
http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Barbarian2.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Bonecruncher-elk.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/CombatLynx.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/CosmicCamouflage-elk.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Elite-elk.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/EType-elk.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Gyroscope.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Hobgoblin.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Hobgoblin2.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Hyperball.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Inertia-elk.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/JetSetWilly2-elk.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/LastNinja.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/LastNinja2.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Meteors.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Mikie-elk.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Paperboy.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Predator.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Repton3-elk.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/StarWars-elk.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/StarshipCommand.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/SubwayVigilante.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Thrust-elk.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Tomcat.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Vortex.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Zalaga-elk.gif http://www.stairwaytohell.com/electron/scr/Ziggy-elk.gif
teraz znowu altów nie ma :/

//EDIT2: pomyłka, są :)

___
Press play on tape...

50 Ostatnio edytowany przez nosty (2008-01-14 22:09:35)

A mi sie te gry z electrona jakos mniej podobaja... No moze poza Mikie i LastNinja2 i Hobgoblin2. Inne wygladaja jakos gorzej niz na ZX czy BBC.

Ale Knight Lore wyglada rewelacyjnie!!
Ta gra to symbol i kamien milowy :)
Gratulacje!