...i juz troche jest zrobione. Wiecej oczywiscie tutaj: http://tiny.pl/pwzx
xxl czlowiekiem roku :)

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

2

a ja powiem: http://atari.pl/kl.rar

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

3

O ja .. pamiętam, że w której SONDZIE chyba pokazywali Knight Lore .... siedziałem z rozdziawioną buzią :)

Brawo XXL :-)

pomidor

4

Xxl Rulz!

http://www.5oft.pl/

5

prace ida dosc szybko. jesli ktos jest chetny do napisania muzyki do knight lora to zapraszam.


jesli wszystko pojdzie jak trzeba knight lore i alien8 zostana 'wydane' ;-) w tym samym czasie.

http://atari.pl/alien8.jpg

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

6

Mega frasunek...

vlg napisał/a:

Hehehe gdyby to bylo w roku 1988 to by Atari zamiatalo wszystko ;).

A że jest (dopiero) teraz mamy z tego większą radochę !!!

7

Zajebista rzecz, ta gierka zawsze mi się podobała.

KMK
? HEX$(6670358)

8

xxl - masz dzialajacy port gry w 2 dni?! 8-O
Urodziles sie za pozno... Gdybys to potrafil w 1985 roku zarobilbys fortune.

9

nosty napisał/a:

Gdybys to potrafil w 1985 roku zarobilbys fortune.

Albo by go wsadzili :)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

10

nosty napisał/a:

Gdybys to potrafil w 1985 roku zarobilbys fortune.

tia, w polsce port "sprzedawlaby sie co najwyzej tydzien, do najblizszej gieldy"

11

> Urodziles sie za pozno...

jakbym sie urodzil wczesniej dzis byl bym dziadkiem, a tak jestem slicznny i mlody.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

12

i want to be forever young ...

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...
dely napisał/a:
nosty napisał/a:

Gdybys to potrafil w 1985 roku zarobilbys fortune.

Albo by go wsadzili :)

Wiekszosc gier powstalych na dany komputer byla przenoszona na inne. Autorow tych konwersji tez wsadzali? :)

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

14

Tak, jeśli wykorzystywali trademark bez zezwolenia. Załóż firmę Adidas i zacznij sprzedawac ciuchy z trzema paskami - sprawdzisz na własnej skórze.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

15 Ostatnio edytowany przez mazi (2007-12-30 01:15:43)

dely: w 85 r. ?! :rolleyes:

16 Ostatnio edytowany przez Krzysztof (Kaz) Ziembik (2007-12-30 01:17:40)

dely napisał/a:

Tak, jeśli wykorzystywali trademark bez zezwolenia. Załóż firmę Adidas i zacznij sprzedawac ciuchy z trzema paskami - sprawdzisz na własnej skórze.

No wiec wlasnie - sam sobie odpowiedziales na pytanie. Dokonanie konwersji nie oznacza wiezienia. Wystarczy sie dogadac co do licencji.

Co do ciuchow z trzema paskami czy innych podrobek - to rowniez jest potezny biznes i na tym tez zarabia sie kase. I sprobuj pozwac producenta takiej podrobki albo kazdego sprzedawce z osobna... Zobaczysz, ze to nie takie latwe.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

17

panowie, w 85 powazne firmy wychodzily juz z atari wiec gry to sobie mozna bylo klepac tak jak teraz :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

18

A ja mam taką małą techniczną propozycję - możliwość edytowania palety kolorów przez użytkownika, aby każdy mógł sobie dobierać optymalną kolorystykę/zakres odcieni do indywidualnych upodobań ? Wiadomo, że mamy do dyspozycji tryb $F ANTIC-a (GR.8) i specjalnego popisu jeżeli chodzi o barwy tutaj nie ma, ale wydaje mi się, że np. bardziej "ciepła" odmiana barwy zielonej na tle dawałaby lepszy efekt. Nie musi być to być nawet jakieś wypasione menu, prosty system incrementujący/decrementujący wartości rejestrów kolorów, lub nawet edycja hexów. Co sądzisz XXL o zastosowaniu takiego rozwiązania, np. defaultowa paleta "autorska" + możliwość edycji ?

19

Akurat w Knight Lore czy w Alien8 można zastosować znany trik, gdzie zmieniasz tylko kolor tła, przez co "rzuca" się to na kolor grafiki, ew. dokonać inwersji całej grafy i "odwrócić" kolory...

I Ty zostaniesz big endianem...

20 Ostatnio edytowany przez xxl (2007-12-30 11:12:59)

> możliwość edytowania palety kolorów przez użytkownika

dobry pomysl. w grze bedzie cheat menu (jak w jet set willy) tam bedzie mozna zmieniac rowniez kolory.


no to jak? kto napisze muzyke i sfx?


---
@miker chodzi o podkolorowanie spritami? inversja tez jest zrobiona. filmik:
http://atari.pl/kl2.rar

prosze nie zwracac uwagi na skoki - sa wyzsze (cheat)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

21

xxl: Nawet nie spritami tylko teraz kolor, który jest obecnie biały na 0 a kolor obiektów - jak w oryginale (a przynajmniej najbliższy temu ostatniemu). Sprajty to bardziej się w panelu przydadzą.

No chyba że zrobiłeś inwersję wyłącznie kolorami, bez ingerencji w dane grafy, to też sprajty, myślę...

I Ty zostaniesz big endianem...

22

no to do tego nie trzeba robic inwersji grafiki tylko zmienic kolory.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Jako urodzony wcześniej /czytaj dziadek/ potwierdzam to co napisał mazi. W tamtych latach 80-tych w każdym mieście powiatowym była tzw "Gieład komputerowa" na której ci co mieli dużo softu nagrywali innym odpłatnie lub na wymiane.Organizowano również "Copy party" i wymieniano się programami z sąsiadami, kolegami itd. Nikomu włos z głowy niespadł, więc XXL byłby również bezpieczny . Był to okres stanu wojennego ,zachód nałożył na nas embargo a my olewaliśmy ich prawa autorskie.
Poza tym BRAWOO!!!

Wiedza na temat tego co było jest niezbędna w celu właściwej oceny tego co jest obecnie ,oraz kształtowania tego co będzie póżniej.

24

dely napisał/a:
nosty napisał/a:

Gdybys to potrafil w 1985 roku zarobilbys fortune.

Albo by go wsadzili :)

Eeee, spox, nazwał by grę "Blood Lore" i by miał na malucha (tj. fiata 126p) :))))

Warunek - przed 1992.

http://www.5oft.pl/

25

respect ya mon :)