1

Zerknijcie na gre Vortex z iPod nano:

http://www.youtube.com/watch?v=GFfxfu5J5Rg

W rzeczywistosci gra jest duzo wolniejsza.

Jak myslicie, czy bazujac czesciowo na "obrotowym" enginie z Yoompa! konwersja tej gry na Atari nie bylaby fajnym pomyslem?
Szczegolnie do obslugi przez paddle :) (na ipodzie gra sie miziajac palcem obrotowy kontroler).

Dla mnie ta gra jest dosc miodna.

2

Fajny pomysł.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

3

Ta prędkość piłki może doprowadzić do palpitacji serca grającego.
JESTEM ZA.

Z tego co pamietam, na małe Atari dawno temu wydano coś ala Yoomp i Vortex.
Tylko że tunel zrobiony był z wektorów a akcja rozgrywała się w Drodze Mlecznej.
Każde przejście lewelu to podróż prze tunel do następnego w innym kształcie: koło, kwadrat, gwiazda itd
Strzelało się takim pająkiem do innych próbujących się dostać z oddali ku nam. Co to było ?

4

Tempest, ale to zupelnie co innego.....

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

5 Ostatnio edytowany przez pr0be (2007-12-27 19:41:50)

tak apropo yoomp'a! http://pouet.net/prod.php?which=34442 ;)

zeby, nie bylo ,ze nic nie wnioslem do tematu - Vortex raczej niewiele ma wspolnego z Yoomp'em (piszac tego typu gre trzeba by bylo praktycznie wszystko napisac od nowa...) - w Vortex tunnel jest nieruchomy - ruchome sa tylko te "klocki",  ktore tylko sie obracaja, kazdy taki poziom klockow mozna reprezentowac jako jeden przezroczysty "layer" ktory renderuje sie banalnie przez zwykle: LDA,ORA,STA + przesow tekstury klockow...

mysle ,ze ze zrobieniem tego typu gry nie byloby za duzego klopotu i by smigala w 2 ramki, w rozdzielczosci 128x100...

6 Ostatnio edytowany przez scalak (2007-12-27 15:48:11)

pajero to prawdopodobnie mega wypaśna gra "GYRUSS" http://www.youtube.com/watch?v=SA1PERH9i8Q :) aczkolwiek tam nie strzelało się do pająków ;) :P

Pozdrawiam
Maciej

7

chodzi o LiveWire pewnie. ALe to gniot byl straszny.
http://atari.fandal.cz/detail.php?files_id=2261

8

O! A ja naiwnie myslalem ze pomysl Tempesta na Jaga dopiero wymyslono :)

9

z tego 4kbajtowego yoompa, ktorego podlinkowal pr0be fajny jest tylko rotujacy tunel.
jak dla mnie polowe frajdy z gry robi genialna muzyka xrazowego. az przyjemnie jest yoompowac po kafelkach....

don't come after... please don't follow me along. when you read this, i'll be gone...

10 Ostatnio edytowany przez pajero (2007-12-28 00:53:02)

mikey napisał/a:

chodzi o LiveWire pewnie. ALe to gniot byl straszny.
http://atari.fandal.cz/detail.php?files_id=2261

Prawię się z Tobą zgodzę, filmik z LiveWire.

No prawie jak oryginał i PL

Chodzi oto, że jako dzieciak latem wczasy spędzaliśmy nad morzem (np. Dziwnów '80).
A tam w promenadach stały automaty.
I jeśli różne wymyślne gierki niepozwalały się mi utrzymać przy 3 Lives dłużej niż 99sekund, to w TEMPEST byłem thebest. Miałem spory tłumek gapiów za plecami. Dla 10-latka było to przeżycie które przerodziło się w uczucie - jak się okazało do Atarki.... hlip, hlip

Dlatego, może powtarzam sie, jestem za TAKIMI giercami !

-----------------------------
Czuję, żę kupię

-----------------------------

Czy Tempest wyszedł pod oryginalną nazwą ?
Jest info "Tempest (c) Atari RX8060" o "Missing carts list:" na stronie jindroush.
Choć na AtariAge ma status "NR= never released"

-----------------------------

Z netu doczytałem:
- Live Wire (Analog) tempest clone
- Live wire 2 (Analog) tempest clone

Kto ma ATR z   LiveWire 2   ????

11

A może zrobić na engine z Yoomp! jakąś "strzelankę?" ;) Nasuwają się np. tunele pomiędzy etapami z amigowej gry Stardust :)