26

Dobre, dobre, nie powiem, trochę mi się d..a zmarszczyła :cool:

27

http://atari.pl/jetd.rar

jest taka mysl zeby mozna bylo przelaczyc widok w jetpacu ze zwyklego na cos podobnego do tego na filmiku, zrobilbym nieruchome liczniki u gory, jetpac zawsze znajdowal by sie w srodkowej czesci ekranu a plansza by sie scrolowala? wyglada to jakos czy raczej odpuscic i dopracowac tryb $f ?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

28

prawdę mówić, wolę mieć wszystko na ekranie bez przewijania i niespodzianek

29

optymalizacja i ostatnie publiczne demo http://atari.pl/jrej0.obx ;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

30

nie za szybko to teraz działa ?

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

31

muzyka, dli, pm... i bedzie dobrze

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

32

http://atari.pl/jdli.jpg

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

33

No no no! Jest git :)
A jak sobie przypomnę posta o tym, że giery nie będzie, bo zaginęły źródła, to nadal mną trzepie ;)
Wygląda to naprawdę dobrze!

34

te 3 podesty mogą być w różnych kolorach, w końcu są ustawione tak że się o to proszą

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

A nawet cztery... :)

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

36 Ostatnio edytowany przez xxl (2007-09-13 13:23:21)

potrzebuje betatesterow (2-3), ktorzy przetestuja kolejne wersje jetpaca, przesla uwagi i zrobia to szybko


---
filmik http://atari.pl/jcolor.rar

---
odrobina dzwieku http://atari.pl/jsfx.rar

---
wiecej dzwieku http://atari.pl/jetpac_avi.rar

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

37 Ostatnio edytowany przez xxl (2007-09-29 22:04:24)

to juz dzis


---

http://atari.pl/jetboy.obx

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

38

:cool: Wymiata  :cool:
to może później Castle Master, Lords of Chaos, Elite... ;)

"Witaj w Niebie - oto Twoja harfa.
Witaj w Piekle - oto Twój akordeon..."

Sorki, ale moim zdaniem grafika jest fatalna, kolorystyka beznadziejna. Wlasciwie juz o tym pisalem do xxla, ze nie moge sie podpisac pod tym dzielem jako grafik, poniewaz nie doszlismy do konca projektu (z mojej winy, poniewaz musze poswiecic sie teraz innym sprawom), a to co widze nawet w polowie nie jest tym, co mialo byc. Przepraszam zawiedzionych, ale nic nie poradze, jeszcze przez jakis czas jestem atarowsko uziemiony.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

40

No tak ale jeta nie było na a8 a jest, a jakby co to może wersja 2.0 z ulepszoną grafą itp.

"Witaj w Niebie - oto Twoja harfa.
Witaj w Piekle - oto Twój akordeon..."

41 Ostatnio edytowany przez larek (2007-10-02 10:05:16)

Właśnie sobie chwilę zagrałem w Jetboy'a.

Kaz - grafika wcale nie jest fatalna. Moim zdaniem jest ok. Jeśli chodzi o kolorystykę, to faktycznie - bardziej podoba mi się tło, które można zobaczyć wyżej (post #32). To szaro-bure, które jest w finalnej wersji gry nie jest zbyt ładne. Ale to kwestia gustu.
Do jednego nie mogę przywyknąć - do szarpanej animacji. Być może dla ZX Spectrum to jest naturalne, ale standardy Atari przyzwyczaiły mnie do płynnej animacji (synchronizacja?). Tu widać, jak atarka trudzi się z rysowaniem obiektów. Oczywiście wiedząc, że kod gry jest bardzo mocno związany z oryginalnym kodem Jetpac'a - można się z tym pogodzić. Ale jednak szkoda...

Wspomnę jeszcze o muzyce: Miker - jesteś, jak zwykle, w najlepszej formie!

Ogólnie dobra robota. Brawo XXL!

42

Nie wiem jak to w zamyśle Kaza miało wyglądać. Mi się graficznie całość podoba choć kolorystyke możnaby dobrać chyba lepiej. Szarpana animacja? - to cecha rozpoznawcza wszystkich gierek na Spectrumnę :). To kwestia tego jak działa engine gry. W tym komputerku chyba nie dało się tego uniknąć. Nie wiem przerwań brakowało czy jak? Tak sadzę bo nie widziałem żadnej gierki na spectrumnę która by miała płynną animację synchronizowaną do ramki. Port gry robiony tą metoda którą zastosował XXL będzie niestety miał tą przypadłość. Za to będzie 100% wierny oryginałowi :).

43

zx moze sie synchronizowac z ramka, przerwania tez ma, obraz buforowany tez byl symulowany (jet set willy ma 2buforowy obraz). jetpac byl napisany tak, ze nie dba o wyswietlanie obrazu w synchronizacji z ramka - zmieniajac to naprawde gra sporo zwalnia.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

44 Ostatnio edytowany przez xxl (2007-10-04 08:05:19)

sory za pisanie pod soba ale jest mus.

znalazly sie bledy/niedociagniecia w grze i musze poprawiac. wkrotce ukaze sie bugfix do jetboya:

1. zwiekszyc magazynek
2. poprawic kolizje (zle dzialaja, czasem jetboy strzela a ginie zupelnie inny obcy)
3. wylaczyc basic podczas ladowania (jesli nie wylaczymy basica nie bedzie muzyki i pojawia sie smieci podczas gry)
4. blad w fazie 4 - ten sam, ktory jest w spectrumowej wersji - pomyslalem ze jednak trzeba to poprawic (wybuchajacy obcy nabija nam score)
5. dodac pauze do gry

jesli macie inne pomysly to jest ostatnia szansa.

---
czy warto dodac?

6. mozliwosc przelaczania muzyki / efektow dzwiekowych

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

45

warto + może skala poziomu trudności - teraz jest ciut za łatwo ;)

"Witaj w Niebie - oto Twoja harfa.
Witaj w Piekle - oto Twój akordeon..."

46

tips & trick ? wpisujesz "coś" - masz niesmiertelność ;-) lub przechodzisz dalej ;D albo jakis bonus ;p nie no tak se zartuje ;-)

"wszystko się kiedyś kończy......."

47

xxl napisał/a:

5. dodac pauze do gry

press F9 to pause/continue :D

"Witaj w Niebie - oto Twoja harfa.
Witaj w Piekle - oto Twój akordeon..."

48

http://atari.pl/jetboy.obx - poprawiona wersja

1. powiekszony magazynek do guna
2. kolozje dzialaja prawidlowo, powiekszony obszar zrzutu dla paliwa (o 2 px)
3. gra sama wylacza basic
4. poprawiony blad fazy 4 (ten sam co na zx)
5. podczas gry space to pauza, fire to kontynuacja
6. na planszy tyt. joy prawo/lewo - przelacza miedzy muza z fx a samymi fx

to chyba na tyle.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

49

Ech wy, tipsów się wam zachciało, Monitor MLM z QMEGa i szukać ;)

grzybson/SSG^NG

50

a wersja dla VBXE też będzie :D

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C