26

mazi napisał/a:

Tylko u mnie sie tnie  :/ ?

Na to wygląda. Mógłbyś sprawdzić, czy inne aplety z dźwiękiem działają dobrze?

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

27

Sprawdzilem. Niestety (dla mnie) to wina systemu. Na innych stronach aplety dzwiekowe tna sie rowniez. Podczas przeinstalowywania Javy wyskoczyl mi komunikat ze jest blad, gdyz brak w systemie SP2. Moze to o to chodzi.

28

W dzisiejszych czasach to byle g**** wymaga SP2 :]

29

Hardware: X2-64 3800, 2GB RAM, SB LIVE!

Software: Win XP Pro + Opera

Zużycie procesora niezauważalne

30

laoo: no mi akurat bez tego dziabie. :P

I Ty zostaniesz big endianem...

31

Linux też nie wymaga ;)

32

Ale Linux to nie byle g***.

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

33

Athlon 2600+, 512MB Ram zużycie procka 0.2-0.6%, Win XP Sp2 na chwilę obecną zero przycięć!

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

34 Ostatnio edytowany przez koala (2007-05-14 07:56:39)

te to może atari emulator online (coś ala ten spectrumowy: http://www.spectrum.lovely.net/)  :)


edit: właśnie dostałem nadchnienia i skleciłem coś takiego na szybkensa:): http://www.gash.pl/sap/

na użytek własny wystarczy:) w planie jest rozbudowa o: playlistę i określenie po ilu sekundach będzie zmiana muzyczki na kolejną z playlisty:) może jutro uda się to zrealizować:P

edit2: Fox, czy Twój email w profilu jest aktualny? :) Jeżeli nie to jakbyś mi mógł napisać na tsharek [at] o2.pl to mam sparwę:)

35

U mnie to gra OK (nie zabiera zbyt wielu czasu),
tylko jak sprawdzilem sobie muzyczke Benjy'ego "Drum Power I" (taka przykladowa z samplami), to po jej odegraniu w calosci, kolejny raz gralo juz bez sampli... ;O

Uzywalem biblioteki utworow spod adresu:
http://gash.pl/asap/

36

No i fajno. Trochę poportowałem, a tu proszę...
Jak widać Java sobie radzi.
Fox - grtulacje - można gdzieś źródła Java znaleźć?
Próbowałeś uruchamiać na telu jakimś?

37

Źródła są w CVSie. Te same źródła kompiluję jako C i jako Javę.
Midlet dopiero zacząłem kodować.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

38

Dzięki. Chyba przeoczyłem. Nie korzystam z GNU cpp, ale dałem radę. Można w Swingu to popchać z drzewkiem na ASMA i dobajerzyć (play, stop, next/.prev song, głośność itd.). Nadto można trochę optymalizacji wprowadzić (inline, zestripować informacje debuggingowe, ograniczyć backward comp. w dół, np. od 1.4, usunąć niepotrzebne casty, zdjąć lazy inity na tablicach, poprawić zerowanie tablic, itd.). Możnaby jeszcze bardziej zhermetyzować sam player i ograniczyć synchronizację. Mogę coś wymodzić - niech tylko inne taski ze mnie zejdą :(. Co myślisz/cie?

Na 1 z Draconusa na Pentium Mobile 1.69 Ghz z 1 GB RAM i kartą onboard zużycie procesora jest niezauważalne (<1%) (XP). Miło!

39

Obawiam się, że w Swingu to by była taka kobyła, o której pisał Dely. Są playery natywne, więc wersję javową pisałem pod kątem apletu i midletu, a nie aplikacji. Oczywiście jeśli chcesz sam pisać taką aplikację, to Twoja sprawa, po prostu ja nie widzę sensu.

Optymalizacje, które wymieniłeś, nie mają zastosowania. Pisząc nowy emulator POKEYa i 6502 miałem na uwadze kompilację w Javie, więc nie ma prostych sposobów widocznego przyspieszenia kodu. Ciekawi mnie, jaki zysk można osiągnąć ograniczając zgodność z wersjami Javy?

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE