Jako ze na grzybie pisze sobie tylko proste procedury i nie znam sie na tym pytam kogos bardziej kumatego.
Czy problemem jest napisanie malego programu (pod Windows), ktory wyswietlalby dwa pelne ekrany (dwa rozne obrazki), na przemian synchronizujac to z czestotliwoscia odswierzania ekranu?
Czy konieczne sa do tego karty grawiczne o wielkich pamieciach wspomaganiach 3D i tym podobne??
Skad pytanie. Otoz mam okulary 3d (takie mrugajace na przemian), a w komputerze jakas prosta karte Radeon 9250 (i tak kupilem tylko po to by miec wyjscie DVI, bo wspomaganie 3D nie jest mi potrzebne). Chcialbym wyswielic sobe prae fotografii 3D (czyli dwa pliki JPG), mozna robic to na rozne sposoby, ale najlepszym jest oczywiscie "page-flip", czyli wlasnie to co opisalem powyzej.
Tyle tylko ze wszystkie programy, ktore to umozliwiaja wymagaja specjalnych sterownikow 3D do karty (a ma je wylacznie nVidia) a do tego wymagaja "quad buffered OpenGL", czyli podobno 256 MB RAM na karcie.
Na Atari to ja bym to zrobil w minute kopiujac DL i zmieniajac adresy skoku po VBL :) a tu jakies wymagania z kosmosu.
Jak pisalem chodzi tylko o naprzemienne wyswietlanie dwoch plikow JPG.