xxl napisał/a:dochodze do POLE czyli do gostka, ktorego rowniez na c64 nie moglem zalatwic. dostaniesz raz i trzyma cie na 'strzale' - moze tak jakies opoznienie (nawet minimalne) w mozliwosci wykonania kolejnego ciosu przez oponenta? poza tym gra sie swietnie.
Z moich obserwacji jest tak: Pole jest bardzo wrażliwy na podcięcie (fire + dół). Będąc w bliskim dystansie, można traktować go także piąchą w brzuch albo kopniakiem w twarz. Jednak tak jak Vega napisał - cios i ucieczka, cios i ucieczka itd.
EDIT:
Dostępna jest najnowsza wersja.
Naprawiono:
1. gra w zasadzie działa na prawdziwych atarkach, czasem ekran błyśnie, ale tylko czasem ;)
2. gracz nie powinien się "rozdzielać" na drugiej planszy (STAR)
3. CHAIN nie "gubi" już łańcucha (bo gubił i się sieczka robiła)
4. na wyborze jeden/dwóch graczy nie pojawia się już sieczka
5. pojawianie się "śmieci" (czasami) podczas walki - na planszach POLE i CHAIN (sprawdźcie czy nie pojawiają się już)
Do naprawienia:
1. dalsze zoptymalizowanie programu przerwania DLI
2. czasem dźwięk skoku "zostaje" na dłużej (nie wiadomo czemu)
3. gra niby ostatnio się nie wieszała, ale może się to jeszcze wydarzyć
Aha - klawiszologia jeszcze (zapomniałem poprzednio):
Q i W - włączenie/wyłączenie nieśmiertelności
1 - 0 - wybór planszy startowej
Oba czity działają również podczas gry.
Pobieramy z tego miejsca.
I Ty zostaniesz big endianem...