1

wlasnie skonczylismy prace nad wersja preview naszej nowej gry.
gra pierwotnie miala byc skonczona na Abbuc Software Contest, ale nie wyrobilismy sie do deadline ;)
to zaowocowalo przepisaniem kodu praktycznie od nowa, dopracowaniu grafiki itp.

preview gry mozna sciagnac tu: http://manta.univ.gda.pl/~pwisnie/crownland_preview.zip

jest to wersja testowa, wiedz jesli zauwazycie jakies bledy to dajcie znac...

aktualnie znane mi sa 2 bugi:
-kaszana synchronizacji pionowej w momecie efektu spadania napisow (tylko real atari - na emulatorze jest ok), nie wiem czym to moze byc spowodowane, nie jest to chyba wina braku JVB w display-liscie bo adres DL jest updejtowany przez VBL, mozliwe ,ze jest to wina wywolania DLI w liniach>=240, tak czy inaczej gra dziala ;)
-kiedy czas zliczy do zera, kaszani sie sprajt gracza.

2

szczeka opada

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

3

Wow, Super MarioLand kuca przy tym! :)

Nie wiem czy nie byłoby lepienj żeby ludzik nieco szybciej przyspieszał...

Pogram jeszcze i coś nabazgrzę ;)

Brawo chłopaki!

(btw. ciekawe co na to analmux?)

---

Aha - max. 239 linii - przy BASH!'u też to wyszło :)


I nie wiem jeszcze czy na tych trawiastych "schodkach" to nie powinien się zatrzymywać, bo tak jak jest, to się z byt łatwo można "skąpać" - chyba że to jest zamierzone...

I Ty zostaniesz big endianem...

4 Ostatnio edytowany przez xxl (2006-10-11 20:41:23)

nie tylko marioland... taki silnik! giana sisters, wonderboy, super frog!!!!!!! itp. takich gier zawsze brakowalo.

analmux? nie pamietam, zeby cos doprowadzil do konca.

---

fire i joy w dol - plajer wskakuje do wody - tak ma byc?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

5

Ładniutka skubana ....
Megaszacun i cukierki dla was chłopaki :)

6

fajniutkie...nawet bardzo fajniutkie...Stryker jak mi to pokazywał kilkanascie dni temu to mowił ze to klon Włóczykija a mnie sie od razu wydawało że to klon Giana Sisters czy innego Mario...no chyba że Mario>Włóczykij>Crownland ; taka ewolucja była?...niemniej wielkie gratuliren :))

gep/lamers^dial

7

gra rzuca na kolana! MOC!
zgodze sie z mikerem, ludzik faktycznie moglby bardziej przyspieszac, bo przeskoczenie wiekszych basenow z woda jest cholernie trudne.

don't come after... please don't follow me along. when you read this, i'll be gone...

8

http://img235.imageshack.us/img235/4919/aaaatt1.gif

9

Dzieki, probe, i reszta, ze w czasach wielkiego marazmu jaki tu panuje  wywołaliście szczery promienny uśmiech na mojej twarzy..   bardzo, bardzo fajna gierka ;))

Im dłużej czekamy, tym wzorek jest większy" (c) by Sikor

10

Zajebiste!!! Nie chcecie zrobic wersji full wypas do wydania...? Rzuca na kolana!!!

Sikor umarł...

11 Ostatnio edytowany przez laoo/ng (2006-10-11 21:53:35)

A mówili, że to niemożliwe :)

impressive :D

(nie będą komodziarze pluć nam w tfasz)

12

Wow! Frasunek!

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

13

klekam! Matko, platformer z prawdziwego zdarzenia! PIEKNA PIEKNA!!! Sqward, oddawaj mi atarynke :D

14

Gierka bardzo ładniutka... tego typu klimatów zdecydowanie brakowało :) Gratulacje stary :)

15 Ostatnio edytowany przez szary331 (2006-10-11 22:04:32)

No,no...:)

Dla mnie rewela !

ogólnie to k...a jesień idzie!

16

pomysl stary jak gry komputerowe ale wykonanie...
ja nie widze konkurencji dla tej gry.

wydaje mi sie ze mozna dodac kilka kolorkow, jesli nie bedzie przeszkadzajek poruszajacych sie w pionie, to tam gdzie nie ma slimaczkow itp mozna podkolowac wielokolorowymi pm graficzke - oczywiscie beda ograniczenia ale to pobudza wyobraznie.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

17

No niezle to to jest !!!

18 Ostatnio edytowany przez mazi (2006-10-12 10:37:49)

Zostalem rozjechany!!!!! Co za dzien, najpierw wygrana z Portugalia a teraz taka gra. Mario jak nic, nawet muzyczka w temacie. Ludzik moglby sie poruszac szybciej, fakt. Gra troche trudna, poleglem na pierwszym nietoperzu (?)... Jutro poprobuje wiecej bo dzis juz pozno.

Szkoda, ze nie udalo sie na Abbuca, wysokie miejsce jak nie wygrana na bank!

19

Rewelka! Śliczna wizualnie i miła dla ucha. Jeszcze raz: REWELKA! Brawo.

20 Ostatnio edytowany przez Dracon (2006-10-12 07:51:01)

Świetne, przebija "Smusia" (ilość kolorów, itp.) i co najmniej dorównuje "Włóczykijowi"! :)

Czy gra jest inspirowana dawnymi działaniami Analmuxa i/lub jego udostępnionym kodem źródłowym (jakby co, to tego nie krytykuję) ?

Acha, jakoś za daleko nie mogę dojść, tzn. do tej pory nie udało mi się przeskoczyć tej rzeki kawałek dalej  (po ptaku) - zawsze bohater ginie (nawet jak próbuję skoczyć z samej krawędzi) - czy to jakiś błąd? ;)   
Może by też dodać jakieś checkpoint'y ? ;)

21

pierwsza taka platformówka na Atari XE/XL, Włóczykij może być podobny jednak to nie to samo
gratulacje dla Probe i jego ekipy za ambitny projekt, nie poszli na łatwizne i nie zrobili kolejnej logicznej gry
poziom trudności w grze rzeczywiście jest momentami troche irytujący pomaga zapisywanie stanu pod emulatorem

sugerowałbym aby po śmierci bohater odradzał się bliżej miejsca gdzie zginął, tak aby nie trzeba było przechodzić ciągle od początku, wydłużenie skoku bohatera albo zmniejszenie odległości klocków

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

22

Giera naprawdę zajebista:) Frasun:)

Jedyna rzecz do której można się przyczepić to skok.. jak dla mnie troszkę niedopracowany. Koleś skacząc zachowuje się tak jakby uderzył głową w sufit po czym natychmiast opada... przydałoby się jakieś wygładzenie tego skoku może... a i jeszcze większy air-control jak dla mnie by zwiększył miodność gry:) (teraz zmiana kierunku lotu w skoku jest bardzo "ociężała").

Ale jak co to ja się nie czepiam:)

Gierka MEGA WYPAS! Czekam na full!

23

Klękam!

żeby było konstruktywnie mam uwagi zbieżne z tym, co szanowni Koledzy pisali wyżej:

1. Zbyt wysoki poziom trudności jak dla początkującego platformersa.
2. Gra ma bardzo mily klimat a'la GameBoyColor, który jest moim zdaniem  psuty przez czarno-biale przerywniki.

http://www.5oft.pl/

24

już wisi na pouet.net :)

direct-link tutaj: http://tiny.pl/rxrt

pr0be, szczenopad maxymalny !!

Silly Venture - breaking the ATARI scene since 2000 ! :)

25

Coś cudnego, na takie gry warto czekać choćby i kolejne 15 lat :)
( tylko nie bierzcie sobie tego do serca - do roboty ).

--
Dhor/M.E.C.