1

jest jakiś tajemniczy sposób na to - by zmusić większą ilość demek / gier na ten komputer - która będzie "w stanie" ruszyć spod HDD (SCSI/by ICD) - bo jak do tej pory nie ruszyło mi nic prawie - oprócz użytków - a to boli niestety :)

Kontakt: pin@usdk.pl

Niestety ni ma.

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

3

http://www.tphf.karoo.net/dbug/191p.htm tutaj jest kilka starych demek zhaxxorowanych do pracy z HD(menu 193). Niestety wiekszość dem była odpalana z dyskietek, dane były ładowane bezpośredni ze ścieżek, więc raczej ciężko to przerzucić na dysk. Do tego dojdzie lenistwo jeżeli chodzi o programowanie tj. zapisywanie w kodzie stałych ścieżek do plików co eliminuje mozliwość przeniesienia plików bezpośrednio na hd. Nie ma pliku, nie ma danych == bomby :P ...

=========================================
[www] https://nokturnal.pl
[ 16/32 bit Atari development wiki] https://bus-error.nokturnal.pl

4

Wbrew pozorom jest dosc sporo demek, ktore dzialaja z HDD jednak w wielu przypadkach sa to jakies totalne pascie. Poprzegladaj sobie archiwum "no fragments" cos sie znajdzie tyle, ze trzeba wyciagac je z obrazow dyskow co swoje czasem trwa. Poza tym z nowszych demek to chodza bezproblemowo z dysku, zajrzyj na dhs.nu i pozasysaj prodki z roznych imprez.

ślamk!

5

Wiekszosc starych demek na ST jest 'dyskowych' i niestety to jest duzy bol ze nie ma 'loaderow' lub przynajmniej jakiegos 'loadera dla obrazow' jak w przypadku emulcow. Chociaz. Jest taki jeden programik by Vuk (zdaje sie DIM Loader (?)) ktory montuje sie jako ACC, ale czy on jest loaderem niestety nie wiem, nie sprawdzalem.

D-BUG ostatnio ruszyli troche temat loaderow,  (pewnie dlatego ze nie ma juz co krakowac z gierek ;) ale to jest kropla w morzu noi nic specjalnego nie wypuscili. Coz no takie sa niestety realia, scena ST jest stosunkowo mala, a wiec kazda robota wymaga dodatkowego dopingu indywidualnego, a z tym jak wiadomo krucho...

Ale nie jest az tak tragicznie, sa tez stare demka ktore sa plikowe (np. ecstasy, grotesque...). Natomiast jesli chodzi o nowe demka to wiekszosc jest plikowych. Zawsze moznaby robic wersje podwojna ale znowu komu sie chce kto ma czas, znam doslownie jedna produkcje ktora ma loadera oryginalnie, jest to "...do things" by Cream, i jest to fajnie rozwiazane.

A co do sszukania to oczywiscie dobrym zrodlem jest 'pouet.net' i 'scene.org'.

Don't take it too seriously my love.

/// more for your atari ///

6 Ostatnio edytowany przez Adam Klobukowski (2006-07-05 11:20:23)

Na St dobrego loadera nie da sie zrobic (w stylu WHDLOAD na amidze), bo demka czesto rezaly po pamieci gdzie chcialy i driver hdd ci sie nie uchowa :(

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

7

tylko, że biore pod uwagę demka plikowe, a nie czytane po sektorach - wiem, że co poniektóre mogą być związane z architekturą FDD - ale że aż tyle z tych plikowych nie dziabie - ehh -

Kontakt: pin@usdk.pl