1

witam,

napisalem kilka procedurek, ktore byc moze zamienia sie w gre podobna do tej:

http://www.gamehouse.com/mobilegames/luxor/
http://www.download-free-games.com/puzz … /luxor.htm

moze to chwile potrwac... bo w sumie jeszcze niemam co pokazac


jesli sa rozsadne propozycje tytulu gry, bonusow (ktore i jak dzialajace*), scenerii... to slucham
poki co przewidziane:
1. kulka joker

* spojrz na bonusy z takich gier jak: tumble bugs, zuma, luxor, pirate poppers, karu, beetle bomp

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

1. Wings of Ball
2. Ball Blaster
3. Zumolocik
4. Balls collision
5. Ballsoid
6. Ball Squad

Sikor umarł...

3

7. Do you have balls? :D

KMK
? HEX$(6670358)

4

Sikor, 3-4 bonusy... nie wiecej i co one robia?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

5

To będzie piękna gra, tylko może zamiast paletki żeby żaba siedziała w środku, obracała się dookoła i pluła piłeczkami :)

Stylistyka nie musi być od razu południowo-amerykańska :)

http://www.5oft.pl/

6

xxl napisał/a:

Sikor, 3-4 bonusy... nie wiecej i co one robia?

To miały być tytuły, ale mogą być bonusy. Cztery, więc:
2. Ball Blaster - czasowe strzelanie ciągiem kul o losowych kolorach;
3. Zumolocik - można "podlecieć" paletka nad kule i strzelać z dowolnego miejsca (czasowe);
5. Ballsoid - bonus po planszy, coś w rodzaju arkanoida;
7. Big Ball - wielka kula na końcu etapu, lata ala "fuji Boink", musisz w nią wpakować xxx kul o określonym kolorze. Tutaj wskazany ruch paletki ala "Gyruss" - pewne utrudnienie (strzelasz do środka, a kula lata po całym ekranie).

Sikor umarł...

7 Ostatnio edytowany przez xxl (2006-06-28 17:11:26)

pisze sie, brakuje praktycznie juz tylko procedur kolizji wystrzelonej kulki i kolejki kulek.

roznice miedzy oryginalem (poki co):

1. tylko kolejka kulek, ktora sie porusza moze "przyciagac" inny kawalek kolejki kulek (jesli maja ten sam kolor na koncach) w oryg. nieruchome tez sie moga przyciagac.


--- edit

pkt 1 nieaktualny, bedzie jak w luxorze

--- edit

sie napisala, i dziala... zaczynam przepisywac na atari, mam nadzieje tez bedzie dzialac... nie jest taka prosta jak poprzednie...

--- edit

czas juz na grafike leveli, rozrysowanie tras, kod programu scisle zalezy od ukladu tras :( niestety tak musi byc aby zachowac odpowiednia plynosc gry.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

8

brak grafiki... nie ma jak dalej luszyc

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

9 Ostatnio edytowany przez Dracon (2006-07-02 21:45:16)

A co jest (grane) ??  Powrooz odmówił współpracy? ;O


Nie bedę wspominać ile czasu pochłonęła mi "ZUMA DELUXE" i "LUXOR", dlatego popieram powstanie takiej gry logicznej  na XL/XE. :)

10

Pov milczy, chyba ma wazniejsze sprawy, ale spoko, pewnie z 2 tyg. polezymy brzuchem do gory i sie wezmiemy ;)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

11

Czasem warto poczekać, myślę... :)

I Ty zostaniesz big endianem...

12

info potwierdzone - czekamy do 20 sierpnia, pov ma wakacje.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

13

(sz)czekamy w takiej razie...

Sikor umarł...

14 Ostatnio edytowany przez xxl (2006-12-17 12:35:05)

http://atari.pl/luxor.gif

prosze nie zwazac uwagi na to ze uklad w rzeczywistosci bylby niegrywalny, to ma byc tylko pokaz - animacja, mozliwosci - mosty, tunele, zakrety.
przy podobnym ruchu (ale z lepszym maskowaniem) gra bedzie prawdopodobnie wymagala dodatkowego banku pamieci.

ruch co 2 pixele, gdybym zrobil ruch co 4 pixele gra ruszy na 64kb - co wybrac.

jescze pytanie, jakis pomysl na szybkie wstawianie obiektow 8x16 na ekran? albo jakis trick zeby to wszystko w ilosci ok 100 obiektow chodzilo w miare... plynnie?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Zrob na 64Kb, wygrasz Abbuca ;)

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

16

64KB - wtedy będzie dla 99% użyszkodników, nawet tych innostrannych ;)

Sikor umarł...

17

A nie można zrobić 2 wersji?

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

18

Albo swapa na 1050? :D

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

Lepiej na XC12 :)

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

20

Na podłączaną przez port joya drukarkę kart perforowanych.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

21

A odczyt perforacji light penem...

22

Adam: przeca buce mają w rulezach do 128k, nie?

A w ogóle to kul giera się kroi! :)

I Ty zostaniesz big endianem...