101

ładne cacko :)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

102

xxl napisał/a:

dwa miesiace.

Fakt pomyliły mi się miesiące :-) Ale to i tak ekspres :-).

103 Ostatnio edytowany przez BLB (2006-05-22 17:47:22)

Gierka SUPER!!! BRAWO!!!

bits received: 001000100010110000100010

104

za szybka dla mnie

105

drugi level jest dla mnie nie doprzejscia, zapierdalają kwiatuszki aż POKEY piszczy :)

a tak ładnie mogły kwiatki spadać co linie, logosujemy grafike z limitem np. na 100 znakow w zestawie, w kazdy zestaw, w znaki 101..127 (stałe, z góry ustalone znaki, wspolne dla kazdego zestawu)  wstawiamy nowe klatki animacji spadania kwiatkow co linie

oczywiscie przepisujemy z jakiegos bufora itp., w Getris'ie jest podobnie z tym ze tam sa na stałe gotowe klatki animacji spadania klocka, bo jest tylko jeden ksztalt klocka

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

106

Ja dzisiaj zrobilem drugie podejscie. Znowu nie przeszedlem drugiego poziomu.... Moze se emula przestawic na mniejsza predkosc...

107

> Brix
Niestety, Flowers Mania jak dla mnie jest nieco za trudna - elementy za szybko spadają... :( A może jest jakiś cheat lub opcja na "slow mode"? :)

> xxl
spacja to pauza moze pomoze... gra nie jest trudna, opracuj sobie strategie doboru kolorow w literke L ... poprobuj

> Brix
Dzięki za podpowiedź, dzięki niej właśnie doszedłem do aż piątego poziomu. I wciąż bardzo mi brakuje trzeciej ręki na tę spację! :) Uff... Na dzisiaj wystarczy... :)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

108 Ostatnio edytowany przez Sikor (2006-05-23 07:34:06)

A ja napisałem w komentarzach... Ogólnie gierka spox, wcale nie jest za szybka!!! Tylko muza bardziej by pasowała nieco stonowana, ale wiem - marudzę...

Sikor umarł...

109

Owszem, marudzisz, do następnej gry Ty robisz muzę... ;) :P

I Ty zostaniesz big endianem...

110

O to chodzi, ze muza jest spoko, grafa jest spoko, gra jest spoko. Lecz niestety kwiatki spadaja za szybko a bawic sie w spacje to mozna na emulu :|

111

To proście xxl-a; może zrobi wersję reloaded ;)

I Ty zostaniesz big endianem...

112

Baldzo, baldzo plosim. by była to gra w którą można pograć a nie tylko oswajać się z napisem Game Over

113

Bardzo, Bardzo prosze o płynne scroll spadania klocków. Chciałes XXL wyzwania, nie samym algorytmem detekcji powtórzeń kwiatków człowiek żyje :)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

114

Dajcie xxl'owi spokój, zamknął projekt niech robi coś nowego :)

pomidor

115 Ostatnio edytowany przez Dracon (2006-05-24 07:57:29)

Bardzo, bardzo prosze o wbudowanie trainera/cheat_codes w grę. Niech szczesliwcy bez emulatora tez maja mniej stresu podczas grania. ;)

116

Trenować cziterzy!

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

117 Ostatnio edytowany przez xxl (2006-05-24 10:28:54)

hmm, chyba dorobie czity, cos wymysle.

ps1. muza jest bardzo ok. szczegolnie na congratulation. :-)

ps2. gra wcale nie jest trudna! ja pinkole, przechodze ja prawie za kazdym razem :p (bez pauzy). w zamierzeniu miala to byc gra na PUNKTY gdzie KAZDY jest w stanie ja przejsc! a "wygrywa" tak naprawde ten, kto bedzie budowal uklady z duzej ilosci kwiatow. trik: pan zielony moze byc niezlym poczatkiem dla reakcji lanuchowej.

ok. usiade i zbalansuje szybkosc. jakies uwagi co do ilosci kwiatow do usuniecia na starcie dla poszczegolnych faz lub szybkosci animacji, czestotliwosci losowania spiacych kwiatow, pana zielonego lub dr czerwonego?

ruchu co 1 px w pionie nie bedzie, zernij jak jest zbudowany program antica+jak przelaczam zestawy - cholernie duzo roboty zeby zrobic jak mowisz - pod warunkiem zebym umial ;-)


---

moze zrobic tak, ze "+" doda spidu a "-" go odejmie? (w pewnych granicach oczywiscie) ?

---

albo zrobic hardzor - jesli studnia jest pusta kwiatki szybko spadaja, czym bardziej sie zapelnia szybkosc spada (oczywiscie granice i szybkosci sa inne dla kazdego levelu)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

118

Muza jest o.k., tylko - jak dla mnie - zbyt szybka do gry (dlatego pisałem o lekkim "stonowaniu") ;) Cała gra ma prędkość o.k., ilość kwiatów jest o.k. - dzięki temu czuć, że się gra. Jeśli dla niektórych prędkość jest problemem, proponuję zrobić progras prędkości: na niższych poziomach wolniej, na wyższych coraz szybciej (albo w miarę "ubywania" niezbędnych kwiatków). Ogólnie róló ;)
XXL: myślałeś o tym, o czym wcześniej mailowaliśmy...?

Sikor umarł...

119

To może pare leweli z różnymi prędkościami i po sprawie?

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

120

Stopniowanie trudnosci poprzez zwiekszanie predkosci traca brakiem wyobrazni i pojsciem na latwizne. Nigdy tego nie lubilem w polskich grach. A co do muzy to gadales Sikor, ze wolabys w cmc :D a nie w rmt. Wiec jakie tonowanie hehheh. Zreszta gra jest szybka to bledem by bylo robic wolna muze :P

121 Ostatnio edytowany przez Zenon/Dial (2006-05-24 13:56:52)

Super, gra piękna, chodzi o to by nie była z rodzaju Kissin Kousin (chyba) jest sto plansz a kto dojdzie do trzeciej ten arcymistrz i wygrywa darmowy przelot na Księzyc

122

stopien trudnosci zmienia sie dwustopniowo,
w 1 fazie nie ma o czym mowic,
faza 2 szybkosc o 1 wieksza od fazy 1, dodatkowy element spiace kwiaty
faza 3 szybkosc taka sama jak 2, dodatkowy element oprocz spiachych jest dr czerwony
faza 4 szybkosc o 1 wieksza od 3 fazy, kwiatkow do usuniecia o polowe mniej (okolo)
faza 5 szybkosc o 1 wieksza od fazy 4, kwiatkow jeszcze mniej

tak, ze nie jest to zwiekszanie stopnia trudnosci tylko poprzez przyspieszanie gry.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

123 Ostatnio edytowany przez Urborg (2006-05-25 17:10:51)

Moje odczucia co do trudności są takie że gra faktycznie jest trochę za trudna. Pauzowanie przy każdym klocku żeby uzyskać czas na zastanowienie się mogłoby pomóc, ale czy o to chodzi? Ja osobiście zwiększyłbym ilość poziomów i wolniej zwiększał trudność. Poziom 1 to w zasadzie spacerek. Przy drugim poprzeczka idzie już ostro w górę. Na początku jak grałem 2 poziom wydawał mi się niemalże nie do przejścia. Klocki spadają szybciej i dochodzą nierozwinięte kwiaty. Potem jest jeszcze trudniej. Póki studnia jest w miarę pusta to da się nad tym panować, jak zapełni się do połowy to nie ma już czasu żeby kombinowac nad jakimiś układami. Dosyć intensywnie pogrywałem i jeden raz udało mi się dojść do 4 poziomu. Może należałoby najpierw dodawać nowe elementy potem zwiększać ilośc kwiatów do zlikwidowania oraz może ilość kwiatów nierozwiniętych i doktorów czerwonych. a dopiero na końcu zwiększać szybkość?
Ewentualnie może wprowadzić kilka stopni trudności do wyboru?

Co do płynnego spadania to chyba szkoda zachodu. Mi jego brak wcale nie przeszkadza.

Audio-wizualnie gierka powala. Grafika na najwyższym poziomie. Muzyka - Miker, odwaliłeś kawał dobrej roboty :-). Muza pierwsza klasa, świetnie się przy niej gra. W dodatku, co bardzo mi się podoba, w trybie mono!!! (wiem, jestem ortodoksem ;-)). Poza tym wydaje mi się że na 4 kanałach trudniej coś fajnego zagrać niż na 8. No i nie każdy ma 2 pokeye.

124 Ostatnio edytowany przez tebe (2006-05-25 17:43:59)

Urborg muza w stereo zabiera wiecej czasu CPU, jeszcze jakby player mial byc wywolywane pare razy na ramke to nie starczyloby czasu CPU na sama gre.

Plynny scroll spadania kwiatków dałby więcej czasu na zastanowienie sie, ułatwiłby w konsekwencji gre, bez kombinowania z poziomami trudności itp.

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

125

Łomatko, ale marudzicie - ja przedczoraj przysiadłem i prawie czwartą planszę przeszedem (i to bez żadnego pauzowania). Muza - a dzięki, byłaby lepsza, gdybym jeszcze nie miał akcji w robolu i totalnego prania mózgu z tym związanego... Co do tego, że nie jest w stereo - fakt bardziej chodziło o czas jej wykonywania niż o inne aspekty, zwłaszcza, że nie wiadomo było do końca w ile player RMT się wykonuje.

A co do ewentualnego "ułatwienia" samej gierki - to już sprawa xxl-a. Dla mnie jest akurat np. :)

I Ty zostaniesz big endianem...