51

jak na moje marne zaznajomienie z anglackim - ok

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

52

xxl napisał/a:

klasa wystep. proponuje przesunac pana z sekcji spiewu do sekcji tanca.

Nie cierpię połączenia nieuctwa i niechlujstwa z tupetem, i tyle.

KMK
? HEX$(6670358)

53 Ostatnio edytowany przez Piguła/Shpoon (2006-04-25 09:40:27)

Czy wy musicie się kłócić nawet o takie pierdoły?! Jeżeli, ktoś zauważył błędy w przekładzie Candla to niech po prostu poda poprawną  i tyle...  nie trzeba skakać sobie do gardeł i wzajemnie przechwalać się znajomością języka.

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

54

drac030: nie lubisz mnie? :P

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

55

jellonek: wujek Staszek :P

KMK
? HEX$(6670358)

56

moze Povrooz sie nie wkurzy (ciagle nad tym pracuje), mniej wiecej tak to wyglada, objota jeszcze nie daje :( - ciagle brakuje kilku klockow, konwersja grafiki mi zle idzie.
http://atari.pl/pov.jpg

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

57

Wow... Jestem pod (w)rażeniem... Tymbardziej czekam na finalną wersję!!!

Sikor umarł...

58

amazing gfx

59

Mega wypas, szacun!

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

Povrooz to jakis podejrzany gosc ;-) Nie dosc, ze robi piekna grafike, to jeszcze wtedy gdy jest potrzebna i na czas... Ki diabel?

Tak czy siak gratuluje gfxa! Gdzie byles jak na Atari robili konwersje Green Beret? :-)

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

Rozumiem tam z levej strony w finalnej wersji wogole chmorki beda se plynac i sie animowac? ;)

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

62

no to rozumiem, miód malinka :)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

63

Adam Klobukowski napisał/a:

Rozumiem tam z levej strony w finalnej wersji wogole chmorki beda se plynac i sie animowac? ;)

I woda będzie na pixel shaderach :P

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

64 Ostatnio edytowany przez Adam Klobukowski (2006-04-27 20:09:10)

Nie no ja mowie powaznie. Dlaczego? To co mnie czasami dobija w grach logicznych jest statyka. Oczywiscie nie powinno grac i buczec tak zeby to trzeba bylo przez okulary spawalnicze ogladac, ale taki prost efekcik z animowana chmurka bylby git, no i jest to chyba efekt na miare naszych mozliwosci ;) Napomnkne jeszcze tylo ze np jest to sila IK+. No, jest to akurat gra akcji, ale w tle dzieje sie, moze nieduzo, ale akurat zeby bylo na czym oko zawiesic.

Skrytożerczej Statyce zdecydowane NIE!

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

65

to zrób coś - chętnie ocenimy! :D

(jak ja uwielbiam łoczerów...)

I Ty zostaniesz big endianem...

Miker ty mi nie wlaz na ambicje, ja musze magisterke skonczyc ;)

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

67 Ostatnio edytowany przez xxl (2006-04-28 07:58:19)

uwagi graficzne do Povrooza, z animacja i tym podobnymi szczegolami sama grafika zajelaby 30kb ... nie wiem co On na to.

zrobilem szybki podglad algorytmu gry:
1. levele ustawione sa na 10 klockow (chyba) do wyczyszczenia - w oryg jest wiecej ale to ma byc wersja do sprawdzenia a nie grania ;-)
2. pomiedzy levelami przechodzimy fire
3. dzoj gora, dol - zmiana orientacji, fire zmiana koejnosci
4. migniecia i inne smieci potrzebne mi sa (narazie) do debugowania
5. tlo zostalo zmienione - podglad tylko studni.
6. animacja rozwijania kwiatkow jest ale.. klockow niema :-) (smieci)

jesli zauwazycie blad (dzialanie nie takie jak w oryg.) prosze o raport.

ps. jak ktos moze sprawdzic - zrobic jak najwieksze wyczyszczenie w reakcji lancuchowej - nie wiem czy programowy stos dla rekurencji nie jest za maly.

http://atari.pl/FLOWER.OBX

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

68

Jak dla mnie bomba :P

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

69

Zajebista sprawa. Nie działa tylko spuszczanie w dół (szybkie), ale to detal. Czekamy na finalną wersję... ;)

Sikor umarł...

70

niema jak zrobic natychmiastowego spadania na dol, wszystkie kombinacje dzoja juz sa zajete...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

71

Moje propozycje:
1. Spacja
2. Dół+Fire na raz
Ale w sumie to i tak nie przeszkadza w grze ;)

Sikor umarł...

72 Ostatnio edytowany przez mazi (2006-04-28 11:41:50)

Szybkie spadanie byc powinno. Zawsze bylo to drazniace we wszystkich grach tertisopodobnych, ze nie bylo szybkiego opadania. a podpiete moze to byc pod sam fire.

73

mazi: ale fire jest już zajęty ;)

Sikor umarł...

74

ups a no tak, przeczytalem ze fire jest potrzebny do zmiany leweli wiec mysalem, ze podczas gry jest nieuzywany :)

75

fire zmiana kolejnosci kwiatkow (gora-dol, lewo-prawo). litosci mazi

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.