jak na moje marne zaznajomienie z anglackim - ok
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
TURGEN 9.3.0 Kolejna wersja multiplatformowego narzędzia do zarządzania obrazami taśm.
SV 2024 WE - program imprezy Już za tydzień odbędzie się zimowa edycja Silly Venture
Nowa obudowa dla 800XL - zostało 36 dni Niewiele ponad miesiąc do końca kampanii.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
atari.area forum » Fabryka - 8bit » jest szansa na port gry...
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jak na moje marne zaznajomienie z anglackim - ok
klasa wystep. proponuje przesunac pana z sekcji spiewu do sekcji tanca.
Nie cierpię połączenia nieuctwa i niechlujstwa z tupetem, i tyle.
Czy wy musicie się kłócić nawet o takie pierdoły?! Jeżeli, ktoś zauważył błędy w przekładzie Candla to niech po prostu poda poprawną i tyle... nie trzeba skakać sobie do gardeł i wzajemnie przechwalać się znajomością języka.
drac030: nie lubisz mnie? :P
Wow... Jestem pod (w)rażeniem... Tymbardziej czekam na finalną wersję!!!
amazing gfx
Mega wypas, szacun!
Povrooz to jakis podejrzany gosc ;-) Nie dosc, ze robi piekna grafike, to jeszcze wtedy gdy jest potrzebna i na czas... Ki diabel?
Tak czy siak gratuluje gfxa! Gdzie byles jak na Atari robili konwersje Green Beret? :-)
Rozumiem tam z levej strony w finalnej wersji wogole chmorki beda se plynac i sie animowac? ;)
no to rozumiem, miód malinka :)
Rozumiem tam z levej strony w finalnej wersji wogole chmorki beda se plynac i sie animowac? ;)
I woda będzie na pixel shaderach :P
Nie no ja mowie powaznie. Dlaczego? To co mnie czasami dobija w grach logicznych jest statyka. Oczywiscie nie powinno grac i buczec tak zeby to trzeba bylo przez okulary spawalnicze ogladac, ale taki prost efekcik z animowana chmurka bylby git, no i jest to chyba efekt na miare naszych mozliwosci ;) Napomnkne jeszcze tylo ze np jest to sila IK+. No, jest to akurat gra akcji, ale w tle dzieje sie, moze nieduzo, ale akurat zeby bylo na czym oko zawiesic.
Skrytożerczej Statyce zdecydowane NIE!
to zrób coś - chętnie ocenimy! :D
(jak ja uwielbiam łoczerów...)
Miker ty mi nie wlaz na ambicje, ja musze magisterke skonczyc ;)
uwagi graficzne do Povrooza, z animacja i tym podobnymi szczegolami sama grafika zajelaby 30kb ... nie wiem co On na to.
zrobilem szybki podglad algorytmu gry:
1. levele ustawione sa na 10 klockow (chyba) do wyczyszczenia - w oryg jest wiecej ale to ma byc wersja do sprawdzenia a nie grania ;-)
2. pomiedzy levelami przechodzimy fire
3. dzoj gora, dol - zmiana orientacji, fire zmiana koejnosci
4. migniecia i inne smieci potrzebne mi sa (narazie) do debugowania
5. tlo zostalo zmienione - podglad tylko studni.
6. animacja rozwijania kwiatkow jest ale.. klockow niema :-) (smieci)
jesli zauwazycie blad (dzialanie nie takie jak w oryg.) prosze o raport.
ps. jak ktos moze sprawdzic - zrobic jak najwieksze wyczyszczenie w reakcji lancuchowej - nie wiem czy programowy stos dla rekurencji nie jest za maly.
Jak dla mnie bomba :P
Zajebista sprawa. Nie działa tylko spuszczanie w dół (szybkie), ale to detal. Czekamy na finalną wersję... ;)
Moje propozycje:
1. Spacja
2. Dół+Fire na raz
Ale w sumie to i tak nie przeszkadza w grze ;)
Szybkie spadanie byc powinno. Zawsze bylo to drazniace we wszystkich grach tertisopodobnych, ze nie bylo szybkiego opadania. a podpiete moze to byc pod sam fire.
ups a no tak, przeczytalem ze fire jest potrzebny do zmiany leweli wiec mysalem, ze podczas gry jest nieuzywany :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » jest szansa na port gry...
Wygenerowano w 0.029 sekund, wykonano 66 zapytań