26 Ostatnio edytowany przez Piguła/Shpoon (2006-04-13 20:52:42)

Dla 6610i za duża aplikacja maks 64KB czekam wiec z niecierpliwością na wersję pod nokie...

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

Ja tak ładnie poprosze: na motke :) w koncu to najbardzie powiązana z Atari firma komórkowa ;)

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

28

a czy ma ktoś wersję do ściągnięcia "na kompa" a później na komurę?

29

AS: w pliku .jad masz podany link :) ściągnij sobie :D

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

30

Umieściłem wersję na Nokię. Nie miałem za dużo czasu, więc tylko wersja bez dźwięku (nie wywala się na starcie). Nie rozwiązałem problemu z drgającym ekranem na szerokich ekranach i na mojej Nokii gra muli.

http://195.150.76.67/j2meapps/Nokia/Robbo.jad

Poprawię się w najbliższym czasie :))

Łukasz

31

Gierka przepięknie chodzi na SE K700i, cud miód.

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

32

a ja powiem jak sobie telefon kupię :>

I Ty zostaniesz big endianem...

33

niech ktoś mi pchnie wersje na nokie bo link chwilowo martwy

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

34

miker napisał/a:

a ja powiem jak sobie telefon kupię :>

SE K700i są teraz w "promocyjnej" (jak ja nie znoszę tego słowa ... brrrrrr) ofercie w "plusie".

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

35 Ostatnio edytowany przez Jacques (2006-05-21 15:02:49)

Hej :) Czy coś więcej już może wiadomo nt. przyszłej dostępności pełnej wersji i/lub wersji demo z dźwiękiem dla Nokii? Mam w końcu telefon na którym to działa i chętnie bym zakupił pełną wersję, o ile taka znajdzie się w sprzedaży ;)

36

skad mozna sciagnac podana wersje na nokie ? Powyzsze linki nie dzialaja.

37

Hejka
Skoro odgrzano kotleta chcialbym poinformowac ze pracuje nad nowa wersja gry Robbo na pieca od paru miesiecy. Obecnie gierka jest w fazie wczesnych beta testow i ma jeszcze sporo bledow. Jedyna rzecz jak pozostala z orygnalnej wersji robbo to dzwieki rippowane na emulatorze atarynki, reszte czyli grafe i kod buduje sam. Do skodzenia zostalo mi jeszcze wykonanie plynnego chodzenia takiego jak w Robbo Millenium oraz poprawienie AI stworkow. Grafike na 99% bede jeszcze raz tworzyl od zera zeby wszystko nabralo jakiegos normalnego wygladu. Mysle takze nad dodaniem jakis nowych obiektow ktore nie wystapily w Robbo na atari.
Jezeli macie jakies ciekawe pomysly to piszcie :)

Ostanie screeny z przed okolo 4 miesiecy:
http://republika.pl/ziper/robbo1.jpg
http://republika.pl/ziper/robbo2.jpg
http://republika.pl/ziper/robbo3.jpg

Ziper - napisz do mnie maila, to chetnie wyciagne z Ciebie wiecej :) i napisze o tym u mnie na stronie atari.online.pl.
Moj adres: kaz_TO_WYTNIJ_@_I_TO_TEZ_online.pl
Pozdrawiam.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

39

no grafa rzeczywiscie wyglada na przebajerzona, ale dobrze ze ktos "odswierza kotleta" ktorego do tej pory uznaje za jedna z najlepiej napisanych gier.

jesli mozna wiedziec - na czym to piszesz? o jakie biblioteki sie opierasz? czy piszesz "przenosnie"? bedzie sie toto dalo uruchomic pod czyms innym niz pod winda?

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

40

jellonek napisał/a:

jesli mozna wiedziec - na czym to piszesz? o jakie biblioteki sie opierasz? czy piszesz "przenosnie"? bedzie sie toto dalo uruchomic pod czyms innym niz pod winda?

Gierke kodze w C++ uzywajac bibliotek Opengl do grafy oraz fmod do dzwieku, oznacza to ze bedzie mozna ja odpalic na linuxie. Wszystkie elementy graficzne tworze w Lightwave3D a potem poprawiam w paintshoppro.
Enjoy :)

41

ten rzut ze skrina nr2 taki troche 'ni w 5 ni w 10' jest.
Jesli tak ma wygladac plansza, tzn perspektywa gry bedzie taka to slabo... GL daje o wiele wieksze mozliwosci niz taki prymitywny rzut :)
chyba ze mozna sobie dowolnie ustawic kamere np myszka ...
poprosze o dorobienie takiej opcji :)

42 Ostatnio edytowany przez Ziper (2006-10-18 15:39:36)

mikey napisał/a:

ten rzut ze skrina nr2 taki troche 'ni w 5 ni w 10' jest.
Jesli tak ma wygladac plansza, tzn perspektywa gry bedzie taka to slabo... GL daje o wiele wieksze mozliwosci niz taki prymitywny rzut :)
chyba ze mozna sobie dowolnie ustawic kamere np myszka ...
poprosze o dorobienie takiej opcji :)

Hehe troche sie zmyliles :)
To co widac na screenie nie jest modelem 3d tylko statycznym obrazkiem 2d. W lightwave modele renderowalem bez uzycia perspektywy do obrazka tga ktory nastepnie przy uzyciu opengl normalnie narysowalem.  Moze w nastepnych wersjach(Robbo remake2 ;)) przeniose wszystko do 3D to takie opcje jak wlasnie obracanie kamery za pomoca myszki dodam na 100% :D

Edit...
Tutaj macie jeden z kilku modeli robbo w 3d ktore modeluje...hmm rece do poprawy, nogi juz sie robia :)

43

Ziper, A czy nie chciałbyś programu do parsowania planet z oryginalnych Robbo na Atari? Pytam, bo widzę, że dłubiesz edytorem. Używałem go do robienia wersji na komórkę. W wyniku dostajesz pliki tekstowe z "narysowanymi" planetami. Jeśli tak, to pisz na priv. Pliki wyglądają jakoś tak:

009073022095008
MMMMMMMMMMMMMMMM
M   M   M$ M   M
M * M 1 MM M 1 M
M M M    M M   M
M # MM #   M M M
M    M MMMMM M M
M!   M  M  % M M
MMMM M$#M  % M M
M@   MM M  % M M
M    M  M MMMM M
M   $M$ M   Mq M
M  MMMMMMMM M  M
M    M    D M  M
M @  M #  MMM  M
M    MM MMM!   M
M    M    MMM MM
M# @#M   # M# #M
M# ##  ##  M   M
M###    ##MM   M
M=# ## #$ M    M
MMMMMMMMMMM#MM M
M   M     M =MDM
>     $   M MM M
M   M   #      M
M ? M#MMMMM M MM
M     M$   #   M
MMMMM MMMMM M MM
M   M M   M MMMM
M K     $ M    M
M   M M   M   $M
MMMMMMMMMMMMMMMM

44

Wow ! DOrwałem Sonego-Eryka K750i na którym Robbo wymiata :) A teraz sam co nie co koduję ... może coś sie urodzi :)

Istela: Masz jakiś podręczny tutorial (pdf, chm) do tworzenia gier 2d z wykorzystaniem wtk 2.x ?

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

45

Niestety, nie mam. Korzystałem ze zwykłych instrukcji z WTK.

46

ameryki nie odkryje mowiac, ze gra jest genialna, przyciagnela mnie na dluzej niz 10 sekund jak czynia to inne gry
czekam na pelna wersje
pozdr.

47

Byłbym wdzięczny, gdyby Istela lub ktokolwiek wrzucił wersję SE na jakiś bardziej dostępny serwer, bo do ciężko dopchać się do oryginału, zwłaszcza w środku nocy.

Zawsze mam rację, tylko nikt mnie nie słucha.

48

J2ME sucks :P

What can be asserted without proof can be dismissed without proof.

49

sqward: ok - zrob wersje pod symbiana :P

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

50 Ostatnio edytowany przez grzeniu (2007-01-15 16:41:50)

sqward: nie każdy wymiata w C++ na Symbianie jak Ty :D

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...