Co do niedokonczonych (no prawie skonczonych) gier, to od roku (ciezko idzie, bo pracu innej duzo) piszemy cos z Pawlem K. z OUR 5OFT. W sumie malo efektowne (zero zbednych bajerow poprostu), ale uparlismy sie, ze bedzie bardzo latwo przenoszalna pod inne rozdzielczosci czy nawet platformy. Aaaaaa... muzyke obiecal Kuba Husak zrobic :D
Nazwy nie zdradze (bo za duzo powie), ale juz mozna sobie pograc (90% dziala :) ).
Co do innych gierek, to przyszla jakies 2 tygodnie temu paczuszka z Czech od Jizego Bernaska, a w niej pare gier z opcja multiplayera sieciowego.
Oczywiscie siec "czeska" :)
Niestety mialem problemy z grzybem i musialem przejsc na W2K, co spowodowalo niedzialanie APE, wiec jeszcze nie zgralem tych dyskietek, moze dzisiaj wieczorkiem....
Co do "partowania", to jak zmobilizuje Pirxa, mam nadzieje ze w koncu gdzies przyjedziemy (samochodow w konu u nas pod dostatniem).
edycja:
Wlasnie rozmawialem z Pirxem. Powinien miec wszystkie zrodla tego Turricana. Zawieraja one wpelni dzialajacy engine graficzny (obsluga dwuwarstwowego tla oraz nieograniczonej ilosci spriteow softwareowych), animacje gownego bohatera i broni (na grafie P/M) i costam jeszcze. Moznaby sie podjac zakonczenia projektu.
Pisane to bylo na Atari ST i kompilowane za pomoca OMC Assemblera (zgodny z MAC65, ale bez jego ograniczen + troche dodatkowych funkcji), autorstwa Pawla B. - dostepny takze na grzyba bo w czystym C pisany - moj ulubiony zreszta (jako ze sie na MACu65 wychowalem ;) ).
P.-S. A nie mylisz mnie z kims innym :rolleyes: ...
Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.