51

no ale zeby nie bylo tak podstawowego klocka jak "odwrocone L"?
"odwrocone s" jak i zwykle jest, jakies dodatkowe tez sa, a tego niema...
to ze brak jest ciaglej linii 4ro elementowej - rozumiem - kazdy klocek ma wymiary
gora 3x3, no ale "odwrocone L" tez sie w tych ramach miesci...

POWINNO BYC :D

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

52

Mam jeszcze pytanie odnośnie "High Score" - powiedzmy że wchodzę na miejsce które zajmował kumpel, to zamiast go przesuwać w dół, i adekwatnie całej reszty poniżej tego miejsca też w dół, to nick kumpla znika i jest zastępowany moim. Tak być powinno?

53

nie - tak nie powinno byc ;)
a jest tak? :D

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

54 Ostatnio edytowany przez tebe (2006-02-12 22:42:11)

dokladnie, ten motyw z high score zostal przeoczony, ale nie bojcie sie pojawi sie wersja getris'a z poprawkami, teraz mam mnostwo testerow :)

1. poprawic High Score
2. dodac odwrocone "L"
3. dodac mozliwosc wlaczenie/wylaczenia msx-a  (chyba ze ktos podrzuci sfx'y: upadek klocka, skasowanie linii, to bedzie mozna przelaczyc msx/sfx)
4. wymienic msx RAMA.MPT na inny

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

55

To ja proponuję wymianę muzyczki tej bez perki - na jakąkolwiek inną, bo jej oryginał ma sample, co można w najnowszej ASMIE nausznie sprawdzić (Rama.sap). Poza tym cały czas nie czaję, czemu to 130XE only.

I Ty zostaniesz big endianem...

56

jak 130XE only ? moze byc 256, 320, 512, 1024, no ale minimum to 130XE czyli gra potrzebuje dodatkowych 4 bankow pamieci

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

57 Ostatnio edytowany przez jellonek (2006-02-12 22:46:02)

miker: nieprawda - przy 320K tez sie uruchomi :D

edited
nie zauwazylem komenta bebego ;) ale widze mial podobny pomysl ;)

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

58

tak pozatym to niezły ma Miker słuch, słyszy msx i juz wie jaki tytuł :) powinien startować w teleturnieju "Jaka to melodia ?"

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

59

No ja też nie zauważyłem. A co do 130XE only, to mi wyszedł zbytni skrót myślowy - nieważne zresztą.

I Ty zostaniesz big endianem...

60 Ostatnio edytowany przez tebe (2006-02-25 14:56:19)

wersja finalna http://madteam.atari8.info/gry/getris.zip

MariuszBox zauwazyl buga na 5 levelu, dlatego powstala wersja 25.02.2006, teraz jest jak najbardziej OK a nawet lepiej

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

tebe: a tego buga co klocek przelatuje przez dno studni? (sorry jeśli ktoś wspomniał wcześniej, nie czytałem - moja wiona, moja wina, moja bardzo wielka wina)

62

poprawilem kod z mysla o takim przypadku, z tym ze nie mam jak sprawdzic czy pomoglo bo u mnie taki przypadek jeszcze nie wystapil

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

63 Ostatnio edytowany przez tebe (2006-06-18 13:53:59)

Vidol zauważył że na stronie Madteamu była wystawiona stara wersja Getris'a, nie wiem jak to sie stało, jakieś niedopatrzenie, ostatnia - poprawna wersja ma "żywe" a nie statyczne HighScore i poprawione błędy zauważone przez graczy

jeśli ściągaliście ze strony http://madteam.atari8.info to powinniście zrobić to jeszcze raz

na stronie Kaz-a i Vasca były właśnie podane linki do strony Madteamu, więc ktokolwiek ich użył nie zassał wersji finalnej, a u takiego Fandala jest OK, on to najwidoczniej ściągnąl z Atariage na swój serwer

aktualnie na madteam-ie leży prawidłowy plik GETRIS_OK.ZIP + bonus w postaci źródeł w formacie Mads-a, sorki za zamieszanie

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C