1 Ostatnio edytowany przez lizart (2006-01-20 21:20:55)

Tak siedze i kombinuje. Firewall wymusil na mnie wyslanie 3 emaili do Dely'ego, ale juz wszystko gra. Szczelam info, ze gra pod wyzej wymienionym tytulem ma sie dobrze i z pomoca Zenona/Dial (ten czlowiek wie co robi! pozdrawiam tutaj i dzieki za pomoc!!!) idzie w kierunku konca :) zamieszczam ostatnie testy format *.bin plus muza (format mp3 i rmt), ktora ma byc docelowo wydana przy okazji na CD. Wracam do browca i pozdro dla wszystkich :D

http://www.magmalu.com/files/OneMoonAnd … 012006.zip
http://www.magmalu.com/files/silent.zip
http://www.magmalu.com/files/silent_rmt.zip

ps: (c) 1989 - 2006 magmalu.com (rulez!)
psII: Zapomnialem dodac, ze w silent.mp3 jest oczywiscie perka z Atari ;)

2

RÓLÓ!

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

3

brawa :) dla ciebie :) za wytrwalosc

"wszystko się kiedyś kończy......."

4 Ostatnio edytowany przez lizart (2006-01-20 21:54:21)

Dzieki, program to program, mam idee i musze ja przelozyc na jezyk zrozumialy... a to nie jest takie proste :/ Chociaz bawie sie niezle przy programowaniu 6502 i to jest cool, ze tak z sentymentu sie wypowiem hehe ) slepy usmiech, lorien is dead and magmalu rulez :D

5

Nie no - gierka super, soundtrack także, nieco ostra ta perka, ale się czepiam jak zwykle. Wesja empetszy też super. Byle tak dalej! :)

Kiero: nie uprzedzaj faktów, wszystko po kolei! :D

I Ty zostaniesz big endianem...

6 Ostatnio edytowany przez lizart (2006-01-20 22:22:20)

takie zalozenie bylo... miekki voice i perka napi* rytm.. hmmm musze kwestie przemyslec i posluchac na roznym sprzecie, bo to w tym rzec! :D

ps: interesuje mnie tysz jak brzmi bass???

7 Ostatnio edytowany przez miker (2006-01-20 22:41:13)

Posłuchałem jeszcze raz i najbardziej mnie razi w tej muzyce bassdrum, tak jakby nieco odstawał od reszty.

Może dać szum nieco wyżej i na dźwięku 8 lub 0 a następnie zrobić spadek dźwięku A wpierw duży a potem coraz mniejszy - takie przybliżenie funkcji 1/x. ;) Dałoby to fajny efekt kotła.

Albo może ściąć jakiś z Rastera utworów...

No - chyba, że rzeczywiście miało być tak jak jest, w takim razie odpuszczam. :)

Edited: nie nie słucham na 5.1 :D

I Ty zostaniesz big endianem...

8 Ostatnio edytowany przez lizart (2006-01-20 22:59:27)

No tak jest ostry, ale nadaje puls... jak sluchasz na 5.1 to moze faktycznie brzmiec nie tak jak trzeba.

okej, jeszcze pokombinuje troche,

in fact 5.1 to shit! ;)

9

Pozwole sobie zabrać głos w kwestii perkusji: jak dla mnie wporzo. Jak na RMT to są to bardzo dobre instrumenty perkusyjne. Ukradnę.

All I hear is the sound of me falling on the ground

10

1989 - 2006

szacuneczek... ;)

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

11

Giera rolo. Takich brakuje na Atari! Czekam na full version.

12

jak zdazysz to ja bym proponowal to przywiezc na forevera ;P moze znajda sie tam jacys zbieracze cartow ? :) :D .....

"wszystko się kiedyś kończy......."

13

gierke obejrzalem, msx posluchalem... gra jest przyjemna - brakowalo takich produkcji :) muzyka? mam wrazenie, ze jest pisana w niektorych momentach troche na sile... reasumujac - milo, ze czesc ludzi odgrzebuje stare smieci i probuje dokonczyc zaczete prace :)

14

Na forevera bedzie raczej ciezko, wariant optymistyczny to sa wakacje, lub koniec roku :) co do muzy, to Slaves o ktorej piszesz empecy cy rmt? wersje sie roznia, pierwsza byla baza do drugiej.

15

A ja mam takie pytanie. Czy to musi być cartridge only?

Przecież można użyć standardowych banków w 130XE lub jakąs zmyślną wybieraczkę. Oczywiście na carcie gra chodzi na każdej maszynie ze standardową ilością pamięci (w każdym razie na XL/XE). Ale z drugiej strony coraz więcej osób używa komputerów z rozszerzeniem przynajmniej do 320 kB.

Także może oprócz wersji cart można jeszcze zrobić zwykłego fajla. Kto jest za? :)

I Ty zostaniesz big endianem...

16

Hmm, a nie chce ktoś napisać czegoś do wydania...?

Sikor umarł...

17

wiesz Miker, teoretycznie tak, moze byc tez wersja na 130xe i inne maszyny z rozszerzona pamiecia, byloby jednak troche modyfikacji, mysle nad tym. Rzecz sie rozbija o animacje, wypelnianie musi byc extremalnie szybkie, czyli w praktyce lda adr1,x+ \ sta adr2,y+ nie biorac pod uwage maskowania. Nie zaglebiajac sie w szczegoly lepiej jest jak przelaczane banki sa mniejsze, przynajmniej w obecnej wersji. Zalezy mi na tym, zeby gra mykala co ramke, musi miec swoja dynamike.

18

lizart: jak najbardziej .rmt :)
sikor: daj spokoj.

s.

19

wyglada rewelacyjnie, zawsze brakowalo takich gier na atari. engine spasowalby do karnowa ! :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

20

A u mnie nie chodzi :(
Tam gdzie Wy widzicie rewelacyjna gierke ja widze 1 plansze z ktorej nie ma wyjscia, zamiast przeszkadzajaek jakies jakby rozjechane mrugajace sprite'y. Ludzik jak sie rusza (fakt ze plynnie) to tlo wokol niego sie rozmazuje i zmienia kolor.
Mam wrazenie ze ten engine w identycznej postaci juz ogladalem jakis rok temu. Pamietam te sama plansze i wrogow w postaci rozmazanych prostokątów. Myslalem ze to wczesna wersja i dlatego. Ale po Waszych wypowiedziach dochodze do wniosku, ze cos zle odpalam.
Probowalem na roznych ustawieniach emulca i taka sama kicha :/
Jak ustawic parametry zeby pograc normalnie?

21

Podpowiem Ci, że dobrze uruchamiasz nosty i u nas też tak wygląda :)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

22

Nom, u mnie to samo.

KMK
? HEX$(6670358)

23

Na początku napisano: ...gra ma się dobrze.. co nie znaczy że wszystko jst O.K.
Wczoraj odbyły się pomyślne próby odpalenia tego z kartridża. (DOROTKA w SERIOUS #17)
;)

Fajne, fajne... Mam nadzieję, że woda też będzie animowana, jak w Draconusie...

25

nigdzie nie napisal ze gra jest w pelni funkcjonalna. ja to widze jako pokaz mozliwosci enginu i uwazam, ze jest rewelacyjny :p myslisz inaczej? pokaz swoj silnik a sie okaze kto ma wiekszego ;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.