1

http://yeti.ismedia.pl/~slaves/mental/

jest tak:

grafika (logosy, fonty, animacje, fullscreeny, etc by me&DRACON/TQA) - rocznikowo jakies '96 :)
muzyka (jest stara by BAC/TQA) - rocznikowo '96 :)
plansze (kilka przykladowych)

co potrzebuje(my)?

kodera, ktory zlozy to wszystko do kupy...

od siebie:

problemu z grafika nie widze, problemu z planszami takze (jakby co mamy support w postaci czlowieka, ktory konwertnie to z "stone age" na ST)... mozna dodac wiecej fullscreen'ow (zapewne)... + "nowa" muzyka sie znajdzie (X-Ray, co Ty na to?) - muzyka na "plansze tytulowa" jest (mpt+sample!).

... wiec?

p.s.
moze ktos ma "surowa" wersje mental age? - kiedys danek (osobnik, ktory mial to wszystko zlozyc do kupy w "nowej" oprawie) wypuscil wersje w ktorej byla muzyka z commy, snake, etc... ?

2

sokoban ???

ps. podrzuc na maila - siem zobaczy

3

mikey: ściślej STONE AGE, ale dobrze kombinujesh  8)

I Ty zostaniesz big endianem...

4

sokoban ???

ps. podrzuc na maila - siem zobaczy

dzisiaj dostaniesz przesyleczke (ale kolo poludnia)... czyli jak wstane :)

5

Ja tez chetnie, to moja ulubiona gra na ST, przeszedlem kiedys w calosci, co kosztowalo jeden semestr ;)

Myslalem nawet kiedys zeby toto zakodowac, bo w sumie proscizna.

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

6

grałem w to kiedyś na atari 8-bit, ale to była chyba wersja demo?

7

grałem w to kiedyś na atari 8-bit, ale to była chyba wersja demo?

tak, to byla wersja demo... nowa wersja miala/ma nowa grafike, muzyke, etc... niestety kontakt z osoba, ktora to kodowala sie urwal i ... dupa ;)

teraz probuje to reaktywowac... patrzac na wlozona prace (moja, dracon'a, bac'a) gierka zapowiada sie naprawde niezle (to takie moje skromne zdanie:)).

pax,

8

Ja tez chetnie, to moja ulubiona gra na ST, przeszedlem kiedys w calosci, co kosztowalo jeden semestr ;)

Myslalem nawet kiedys zeby toto zakodowac, bo w sumie proscizna.

w ciagu kilku godzin dostaniesz paczuszke :)

pax,

9

ja mam do sokobana uraz... wszystko przez przedmiot programowanie obiektowe...

Prawdopodobienstwo, ze dotre na jakis zlot jest odwrotnie proporcjonalne do czestotliwosci marudzenia przelozonego i wprost proporcjonalne do czestotliwosci marudzenia brata.

10

Czyzbyscie kodowali logike sokobana na tym przedmiocie ???
Phi. Symulacja cieczy albo automatow komorkowych ... to jest dopiero frajda ;-)
Zmien uczelnie ... ;-)

11

slaves napisał/a:

w ciagu kilku godzin dostaniesz paczuszke :)

Czekam i czekam :)
Sli szybko, bo bysmy z Pirxem w weekenda zakodowali to (tak sie sklada, ze na stojacym obok Malucha, Atari MEGA ST jest to jedyny zainstalowany na HDD program ;) )

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

12

Czekam i czekam :)
Sli szybko, bo bysmy z Pirxem w weekenda zakodowali to (tak sie sklada, ze na stojacym obok Malucha, Atari MEGA ST jest to jedyny zainstalowany na HDD program ;) )

poszlo.

13

Sli szybko, bo bysmy z Pirxem w weekenda zakodowali

A moja stacja? Do konca roku miala byc?  :?

14

no i co panowie? nastala cisza? ....  :evil:  :twisted: ... to po co ja rozkrecam dalej ten projekt, jak nikomu sie nie chce?  :twisted:

mental podzieli los vector'a?  :(  8O  :x  :?  :rolleyes:  :o  :D

btw. jest nowy panel.

15

no no .. to mowisz do pirxa i pecusia right ? moja oferte znasz ... cierpliwosci

ps. jak tam moje konto na scene.pl ;-) wyslij pw bo moj mail sie wali (bo stoi na tepsianym dsl'u hue hue - tu szyderczy smiech)

16

no no .. to mowisz do pirxa i pecusia right ? moja oferte znasz ... cierpliwosci

ps. jak tam moje konto na scene.pl ;-) wyslij pw bo moj mail sie wali (bo stoi na tepsianym dsl'u hue hue - tu szyderczy smiech)

[1] [22:56] [slawek@yeti]:~>cat /var/qmail/alias/.qmail-scene-mikey
&mikeys@go2.pl

;)

17

senkju .... szkoda ze na pl.test nie wrzuciles ;-P
Ale dzieki ...

18

hm ... dysku zbraklo ?

deferral: Connected_to_62.233.188.244_but_sender_was_rejected./Remote_host_said:_452_4.4.5_Insufficient_disk_space;_try_again_later/

19

A może wersja na carta, profesjonalnie wydana?

Sikor umarł...

20

Sikor coś ty się tak na te Carty napalił ....

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

21

No cóż Piguła, jeśli się chce cokolwiek sprzedać (chociaż zwrot kosztów), to inaczej się nie da. Szczególnie jeśli ma to iść także do Niemiec i ewentualnie do Stanów. A i trudniej to spiracić, szczególnie jeśli namiesza się w adresach. Inny powód - nie lubię emulatorów...  ;)

Sikor umarł...

22

Tylko TeBe stanął na wysokości zadania :P

Gra mozna powiedziec czeka za 2-ema muzykami, poprawkami kosmetycznymi i jest skonczona, zostala zdisasemblowana, poprawiona grafa, dodana muza Bac-a i grafiki Slavesa.

Co do carta to nie wiem jak sie ma cart do pamieci rozszerzonej, bo w wersji zwyklej 64Ram bedzie tylko jedno tło w grze, w wersji 128Ram bedzie ich 5. Jedno tło to 7040 bajtow. Muza tytułowa zajmuje jedyne 14kb :)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

23

No cóż, korzystając z Carta można zrobić tylko wersję na pamięć rozszeżoną - można tak zaadresować, ze wszystko będzie brane z Carta, a tylko strona bieżąca wykorzystywana w grze będzie działała w pamięci podstawowej. To są plusy.
Minusy - nikomu oprócz mnie się nie chce, ale trzeba zrobić schemat carta, najlepiej z zamienionym adresowaniem (trudniejsze do skopiowania i nie chodzi pod emulem).

Sikor umarł...

24

well... tak troche wracam do starego watku, ale chyba warto... jak dobrze pojdzie w Ornecie pokazemy ta gierke... jest juz prawie wszystko (grafika/muzyka)... trzeba dopiac do konca kod i... :)

zobaczycie ;)

jest DOBRZE & damy RADE! :)

Posty [ 24 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

atari.area forum » Software, Gry - 8bit » mental age...