chodzi mi o napisanie gry w stylu PONG " I . I "
:)

World f**k Olympique Marseille & Legia Warszawa i Sochi 2014

2

A na czym ma polegac nowosc? Znaczy co Ci w istniejacych pongachnie odpowiada?

ladna grafika , najlepiej mono hi-res

World f**k Olympique Marseille & Legia Warszawa i Sochi 2014

To może zamiast zlecać napisanie gry ufunduj nagrode na Pong Compo :)

Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio

5

nie lepiej zlecic napisanie Wolfa 3D :)?

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

6

zgadzam się z Tebe... po co po raz senty robić coś co było... a wolfik na malucha pewnie zrobiłby furorę ;)

7

bitman: zafunduj jakiegoś Falcona030 BOX to na pewno chętni się znajdą.

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

8

If you are speaking about atariXE, Wolf3D is great Idea:) Use engine from numen, window size such as alternate relity or bigger, I will compose music, and game is done:) Some great 3D game is missing on little atari, Eidolon is too old. Amega has wolf, Falcon has wolf, ZX spectrum has Doom:), STe has Wolf 0.8a, but a00 still nothing:(

a ja chcialem cos vintage a wy zaraz Wilki 3d textury itd ...
na ponga brak chetnych a co juz mowic o jakis tam wermaht fps

World f**k Olympique Marseille & Legia Warszawa i Sochi 2014

p.s

place skrzynke bazantow na Forever , pong compo open

World f**k Olympique Marseille & Legia Warszawa i Sochi 2014

11

Hmm, ściągnij sobie soft z Koceran - polecam TekPonga ;) Były dwie prace w "CrazyPong Programing Night". Szkoda że Epi i Anj nie dotrzymali słowa i nie napisali komercyjnej wersji.
Btw - jest to jedyny znany mi pong na trzy osoby, niestety żaden gracz nie jest emulowany przez komputer, więc ciężko czasem zasiąść do gry ;)

Sikor umarł...

12

Bitman, Sikorek dobrze prawi. Jesli chodzi ci o grafe to  te tlo by ANJ byla naprawde bjuti.
Pong 0xF'a zadziwial glownie tym, ze zostal napisany przez wzmiankowanego w zadziwiajoca krotkim czasie (zwlaszcza biorac poprawke na etanol we krwi). Ale 'grafa' lagodnie mowiac nie oszlamial...

Prawdopodobienstwo, ze dotre na jakis zlot jest odwrotnie proporcjonalne do czestotliwosci marudzenia przelozonego i wprost proporcjonalne do czestotliwosci marudzenia brata.

yoo , szukam i szukam ma ktos url do TEKPONG-a ?

World f**k Olympique Marseille & Legia Warszawa i Sochi 2014

14 Ostatnio edytowany przez Sikor (2005-11-25 13:22:09)

Hmm, dokładna nazwa to "pongblast", choć od kiedy pamiętam był nazywany "tekpong". Ściągniesz cały stuff stąd: http://ftp.atari.art.pl/stuff/collectio … ny%202003/
Pozdrawiam i polecam - jest zapisany jako "epi_pong.com" w pliku .atr
Aha, i przypominam, że jest to produkt napisany praktycznie w jedną noc (no i 3/4 dnia - trochę wtedy przesunąłem deadline, bo mi się design podobał ;) )

Sikor umarł...

15

Sikor, a Tekblast to niby jest na ile osob?

16

Sikor napisał/a:

Btw - jest to jedyny znany mi pong na trzy osoby(..)

Kubusiu, Tekblast nie jest Pongiem, no, chyba że już tyle dzisiaj wypiłeś...
BTW: Tekblast jest dla jednej do trzech osób...

Sikor umarł...

17

Nie wiem dlaczego, ale jakoś "Kubusiu" nie pasuje mi do rozmiarów lewiS-a :D

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

Sikor : wielkie dzieki

World f**k Olympique Marseille & Legia Warszawa i Sochi 2014

19 Ostatnio edytowany przez Sikor (2005-11-25 14:57:30)

Bitman: polecam się ;) - napisz, jak Ci się podoba ;)
Aha - prawdziwa przyjemność to dopiero gra w trójkę ;)

Sikor umarł...

20

Wolf 3D dla XE - 3xTAK :)
Nie musza byc tekstury, ale jakby sie koledzy ze "sceny" zebrali to może by nawet jakieś tekstury były?
Partycje mamy już 16MB (a może więcej), wiec można sobie doczytywać levele.
Skoro ktoś już zrobił Lemmingi...
No ale jak już będzie ta dopałka 16bitowa, to chyba trzeba by było coś takiego zrobić? Bo inaczej to po co dopałka?

I'm not so bad, once you get to know me.

21 Ostatnio edytowany przez miker (2005-11-27 11:20:14)

jamesd: better do some code and leave music to others ;)

a tu jest profil gostka, który miał kończyć vector'a, można go nieco pobombardować/and there's the profile of the guy, who has promised to finish vector game, you may send him some mailbombs: ;)

http://www.gamedev.org/yabbse/index.php … rce-europe

I Ty zostaniesz big endianem...

22

Chyba ich strona jest skasowana, a z tego co widać na screenach, to albo to jest wersja pre-alpha, albo trzeba by mieć spory zasób wyobraźni, by w to grać... :)

Dobrze, że w ogóle ktoś miał odwagę się tym tematem zająć...

BTW: Dlaczego ludzie nie publikują źródeł, jeśli im nie starcza pary na dokończenie projektu?

I'm not so bad, once you get to know me.

23

jak to nie publikują...

http://numen.scene.pl/download.html

(na samym dole strony)

I Ty zostaniesz big endianem...

24

piotrv napisał/a:

BTW: Dlaczego ludzie nie publikują źródeł, jeśli im nie starcza pary na dokończenie projektu?

Nie uogólniaj. Sporo kodu VECTORA (praktycznie cały engine, paru "przeciwników" itp.) masz w opublikowanej dawno źródłówce na stronie http://numen.scene.pl
No to do pracy...    :)  :lol:

25 Ostatnio edytowany przez piotrv (2005-11-27 16:15:57)

Hehe, niezłe. Szkoda, że nie lubie Javy :) Ale dzięki za link, może kiedyś...
Czy kod ten od labiryntów leży w "\duke"? Jeśli tak, to przyznaje, ładnie opisany (ASX).

jamesd: you can start with the "numen" demo - a lot of source code, probably in "\duke" you have something to start with (see link above). All you need is Atari with 320kB RAM...

I'm not so bad, once you get to know me.