1

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*****************************************STARDUST2XE_PROJEKT************************************************
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!! Wraz z Pirxem ogłaszam konkurs na klon gry STARDUST (znanej z Atari STE lub Atari Falcon) na małe Atari.

Regulamin

1. Gra ma być klonem gry znanej pod tym tytułem występującej na Atari STE/Falcon;
2. Ma być stworzone conajmniej 5 poziomów, różniących się między sobą grafiką (różne planety ;) )
3. Gra oddana do konkursu MUSI chodzić na oryginalnym  Atari 65XE (wersja PAL) bez przeróbek. Poszczególne poziomy mogą się jak najbardziej doczytywać, ale nie jest to warunek konieczny, aczkolwiek wystarczający tego konkursu ;)
4. Mile widziana jest konwersja muzyki z oryginalnej gry, jeszcze lepiej - stereo ;)
5. Gra ma być typu Freeware lub Shareware
6. Termin zakończenia prac: max 31.12.2005 roku, po tym terminie gry zostaną wystawione na serwer, a gremium AA wybierze najlepszą ;)
7. Nagrody: jest jedna nagroda dla zwycięskiej grupy/osoby: Atari MEga ST (founded by PIRX), kompletne (brak jednego klawisza w klawiaturze, może uda się go odnaleźć), sprawne oraz 50zł ode mnie (ja także pokrywam ewentualne koszty przesyłki);
8. Wszelkie odwołania od tego konkursu - nie są i nie będą uwzględniane;
9. Minimalna ilość prac: 1 (słownie jedna), ale musi być ukończona i kolorowa ;)
10. Gotowe obrazy gry (plik ATR, plik wykonywalny) - należy przysyłać na adres: sikor_soft@poczta.fm, z dopiskiem SD-KOMPO;
11. W tytule gry ma być uwzględniona informacja, że grę stworzono na potrzeby "Stardust MEGA_ST game compo;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powodzenia w pisaniu życzą:
-=> Pirx
-=> Sikor
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*****************************************STARDUST2XE_PROJEKT************************************************
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sikor umarł...

2

a jak wyglada gra STARDUST ?

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

3

tebe: zajebiście :)

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

4

gRzEnIu: to fakt, tylko ze szkoda ze oprocz naprawde fajowego wygladu jest lipna :] tzn jak dla mnie jest niegrywalna, no moze oprocz fajnych sekwencji w tunelach, ale to tylko moje zdanie :)

5

Oj jest grywalna, jest :) A Super Stardust z A1200 to już w ogóle graficzne cudeńko. Ciekawe czy w wersji na Malucha ktoś pokusiłby się o tunele? :)

6

TeBe: taki ASTEROIDS, tylko z tekturkami i tunelami pomiędzy levelami.

I Ty zostaniesz big endianem...

7

jury: podzielam twoje zdanie

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

8

jakies linki do rom'ow ? fotki ?

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

9

4 fotki:

http://www.atarilegend.com/games/games_ … game_id=12

10

Tebe, pogooglać trza nieco... Przykładową grafę znajdziesz tu: http://www.ntrautanen.fi/marko/arkisto. … _pelit.htm
Pomocne może też być:
http://members.chello.pl/b.saplina/komp … ardust.htm

Sikor umarł...

11

Obrazy sa tu: http://www.planetemu.net/index.php?sect … amp;page=s

12

brakujący klawisz się odnalazl a wraz z nim przelotka ST --> Scart, niestety lezy to w Toruniu (tak jakos zajechalo za daleko). W kazdym razie jakos to sie ew. zwyciezcy dostarczy z czasem (co sie odwlecze to nie uciecze).

http://www.5oft.pl/

13

Przypominam, że do zakończenia kompo pozostał nieco ponad miesiąc...

Sikor umarł...

14 Ostatnio edytowany przez jellonek (2005-11-24 16:52:45)

co do regulaminu:

3. Gra oddana do konkursu MUSI chodzić na oryginalnym  Atari 65XE (wersja PAL) bez przeróbek. Poszczególne poziomy mogą się jak najbardziej doczytywać, ale nie jest to warunek konieczny, aczkolwiek wystarczający tego konkursu ;)
4. Mile widziana jest konwersja muzyki z oryginalnej gry, jeszcze lepiej - stereo ;)

stereo w orginalnym 65xe bez przerobek... ciekawe ;)

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

15

Warunek konieczny nie przekreśla innych rzeczy, pomyśl: czy dema mające muzykę stereo nie chodzą na mono...? Weź tekblasta: w menue masz muzykę stereo, w 130XE (a właściwie 64KB+) różne klocki na planszy, a bezproblemowo działa na 65XE. Trza myśleć logicznie, a nie pisać docinki.

Sikor umarł...

16

Zacytuję słowa pewnego satyryka: "ja wiedziałem, że tak będzie" ;)

17

Przypominam, że pozostał niecały miesiąc na skończenie i przysłanie prac...

Sikor umarł...

18

Przypominajka: niecałe 11 dni do deadline'u...

Sikor umarł...

19

Pozostało 25 godzin z kawałkiem...

Sikor umarł...

20

Sikorku, skoro masz taki zapał i wytrwałość, to zamiast ogłaszać kolejny konkurs sam stwórz coś pożytecznego: jakąś gierkę, tudzież np. napisz demo (c) miker ;)

21

Napisałem ostatnio, nawet jest w bazie... ;) Na Quasta też napisałem ;) Wtedy to gierkę nawet ;)

Sikor umarł...

22

O.K. - ostatnia szansa na megę... Przedłużam termin do 21 stycznia.

Sikor umarł...

23

Może dodaj 21 styczeń 2007... efekt pewnie będzie ten sam, ale przez rok można pożyć nadzieją i złudzeniami ;)