26

a na TMCku nie? ;) To zostaję przy MPTku, hehehe... :D

I Ty zostaniesz big endianem...

27

..no - niby tak - myślałem tylko, żeś coś nowego wymyślił. 1x ?? dobrze było by przynajmniej 2x - zobaczymy;-

I ponawiam jeszcze pytanie do kolegów koderów;- czy player tmc2.0 bardziej "obciąża" CPU niż jego poprzednik 1.x ??

Kontakt: pin@usdk.pl

28

no i znowu cicho przez ponad pół roku? :|

dzieje się coś tam?

Pinek? Vega? Halo!

I Ty zostaniesz big endianem...

29

Well,
the latest version now works on a real XL/XE but has some gfx bugs here and there. And err, well - the game is really tough. How many enemies/adversaries (and backgrounds) are there a) in this release and b) in the original game ?!?   

Sidenote: The program requires 320k RAM and XRAM bankswitching. Any chance for a 512k cartridge or at least a ROM / bin. image (with cart bankswitching) that works on a 64k Atari ?!?  -Andreas Magenheimer.

30

hehe bank słiczing :) - i przerabianie kodu całej gierki z protB na XEGS cart - bez sensu. Proponuje, niech sobie koledzy z za zachodniej granicy wreszcie kompy podopalają :D ....... i nie marudzą o zbieractwie (yo Mikey - lol). japierdole :). Lubie karty (a nawet je zbieram :))  - ale bez przesady.

Kontakt: pin@usdk.pl

31

Pinek - nie zrobią tego, bo DOS 2.5 jest DeBest :> A w ogóle to mam już 2 "muzyczki" przepisane z MIDI do MPT (kurde - oryginalne mają po 1-2 patterny - nie wysilił się Pan Galway), ale nie wiem czy vega ich użyje, bo się na te sidowate upiera. Tyle że muza ingame szczerze wątpię czy wyrobi z tymi wszystkimi sprajtamy i przerwaniamy...

-------

@CharlieChaplin: Pin said:
Bank switching cartridge??? And then redo all code for XEGS-catridge. It's senseless. Maybe you all from the West finally upgrade your machines, and do not sound off about cart-collection. I like carts (and I even collect them), but enough is enough.

I Ty zostaniesz big endianem...

32

Well,
I have 576k RAM available, so playing YAKF is no problem for me.
But I insist that a 64k RAM version (with multiple disk-loads like in Int. / World Karate) would be very good for all Atarians that have only 64k RAM...  Maybe it is possible to load in *one* level / scene / combat screen *after another* and not all of them into RAM...   just a thought...

On the other hand, YAKF is a great game !! In my eyes it is the best (besides space harrier) Atari game of the last five, err ten years ...   -Andreas Magenheimer.