1

znalazlem na atari-online taka gre mr.proper (demo). tworca napisal wyraznie ze po cala wersje nalezy udac sie do sikora, co niniejszym publicznie czynie. sikorko ... jak masz gdzies zachowana wersje full, to badz tak mily i udostepnij, albo zapodaj mi na maila :)

2

Niestety, Alex nie dokonał wersji full, mimo iż mi to kiedyś 1000 razy naobiecywał... Life is brutal, a ja nie mam co wydać ;(

Sikor umarł...

3

No bo tak wyszło.... Wszystko przez brak czasu i pieniędzy jak to w życiu bywa. Replay też zniknął. Ja tą grę na prawdę chciałbym skończyć, tylko w chwili obecnej znowu pewnie będe ją musiał napisac od nowa ;-)

Tak na prawdę to ja ją kiedyś napisałem w jeden dzień z nudów :) Pierwsza wersja była na małych fontach. Brakowało elementów więc druga wersja była na większych fontach, ale było za pusto na ekranie, brakowało mi grafiki - wtedy napisałem ją jeszcze raz na grafice i ta wersja poszła jako demo. W pełnej wersji wszystkie postaci miały być na grafice (na spritach nie można zrobić czarnej obwódki :-( ), lepsza obsługa i animacja ruchów Propera, wyjście miało być w dowolnym miejscu plus teleporty i dodatkowe bajery :-) Opracowałem już nawet Mr. Proper II, któa miała operać się na pomyśle Super Mariu Bros z Nintendo (tylko w prawo), ale kłopot w braku czasu i pieniędzy... :-(

Jeśli uda mi się pozałatwiać parę spraw to w przyszłym roku pojawi się nowa lepsza i pełniejsza wersja :)

4

alex: bez obrazy, ale czy coś kiedyś tak naprawdę skończyłeś? Bo tych "kawałków" to się wala od groma. :/

I Ty zostaniesz big endianem...

5 Ostatnio edytowany przez tebe (2005-10-28 18:33:51)

za takie gadanie Alex i jemu podobni powinni dostać butem w twarz

nastepnym razem Alex tlumacz sie w ten sposob: "nie dalem rady bo nie jestem tak zdolny jak mistrz Tebe"

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

6

Miker: Skończyłem wiele rzeczy, ale z tymi kawałkami to mnie zaskoczyłeś - ja żadnych nigdzie nie rzucałem :)

Tebe: ...i vice versa. Może Ty masz czasu i pieniędzy w bród, ale ja niestety nie - dlatego mam inne priorytety niż zabawa w pisanie gier.

A swoją drogą słysząc takie "miłe" komentarze, to się człowiekowi odechciewa pisania czegokolwiek...

7

tebe napisał/a:

"nie dalem rady bo nie jestem tak zdolny jak mistrz Tebe"

Tebe ty masz chyba dużo kompleksów...

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

8

Alex: ja napisze tak. Czekam na ta gre ladnych pare lat i chetnie ja KUPIE u Sikora.

9

Gra jest w pyte. Dopracuj ja na brylancik to i ja kupie.

10

Miło mi to słyszeć :) Moim cele było stworzenie gry z możliwie ładną i bogatą grafiką na czym póki co ucierpiała fabuła, ale jak obiecałem - jeśli tylko sie uporam z bieżącymi sprawami to na pewno ukaże się nowa wersja :)

11

No i Ci sie udalo. Choc grafika jest mono to i tak wyglada ladnie. Nasuwaja mi sie skojarzenia z Creatures na c64 choc ta jest bardziej skomplikowana. Ale tak fajnych platformowek na malucha jest jak na lekarstwo. Trzymam kciuki za jak najszybsze ukonczenie pelnej wersji.

12

Jest mono, bo założyłem, że skoro da się wycisnąć ledwo 4 kolory to lepiej niech wszystko będzie mono. W ten sposób rzeczy, które powinny mieć różne barwy są mono i wyglądają dobrze. Zresztą soro ludzi ma monitory mono więc tym bardziej ;)

13 Ostatnio edytowany przez Pin (2005-10-29 02:12:33)

a może by to jednak podkolorowac?? - :) - te 4 kolce są conieco przereklamowane;- a przecie da się więcej.. :P- miło jednak, że coś się dzieje.

TeBuś - wrzuć luzik, bo tu chodzi o dobrą zabawe :), a nie kopiowanie wyczynów z emu64 :D:D:D:D

Kontakt: pin@usdk.pl

14

Wezmę to pod uwagę :-) Wszystko wyjdzie w prawniu.

15

alex: sorry za dosadność, ale to tak wygląda, a w Mr. Proper'a sam bym chciał pograć. Deklaruję nawet pomoc przy konstruowaniu plansz. :)

I Ty zostaniesz big endianem...

16

a tak przy okazji - przydało by sie opracowac pewne normy - jesli chodzi o pisanie softu pod sprzęt, który nie koniecznie jest całkowicie "dziewiczy". Czyli ot sobie - standaryzacja. Może na propera za wcześnie - ale warto mieć takie rzeczy na uwadze odpowiednio wczesniej :)

Kontakt: pin@usdk.pl

17

Miker: pomoc mile widziana, bo ja nie mam do tego głowy, a to najtrudniejszy etam tworzenia gry :)