Chcecie zrobic konkurencje Abbuc'owi ;)? Jak dotad tylko ABBUC potrafi motywowac. Tylko co z tego skoro wiekszosc produkcji jest marnej jakosci, wyjatkiem jest Dynablaster :)
Jakis grafik stworzy animacje ludzika i chce aby z tego powstala cala gra.
Brakuje grupy osob, ktore opracowalyby scenariusz gry (jesli to konwersja to scenariusz juz jest), grafike, muze. Bo na nowego Richarda Munnsa czy innego "czlowieka orkiestre" nie mamy co liczyc.
Chcialbym wiedziec przed napisaniem czegokolwiek, o co chodzi w grze, jak porusza sie glowny bochater, kim sa jego przeciwnicy, za co sa punkty, jak moze zginac, jak moga zginac przeciwnicy, jak zorganizowany jest ekran, czy to scrol pionowy, poziomy czy pojedyncze ekrany-komnaty, ile ma byc tych komnat, poziomow gry. Jak juz wszystkiego tego sie dowiem mozna zaczynac pisac bez obawy ze nagle kod programu bedzie musial zostac zmieniony o 180 st.
*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C