1

No i właśnie. Niewiedzieć dlaczego dziś sobie właśnie przypomniałem o wspomnianej gierce. Pytanie jest takie. Czy może to ktoś przerobić z 512kB carta na rozszerzenie 576-1088kB RAM ?? - (wzorem np. AIRBALL :) )

PS> załączam plik - pod emulcem dziabie.

Kontakt: pin@usdk.pl

2

To, co zalaczyles, to juz jest przerobiony na jakiegos latwiejszego carta (pewnie ludzie przerabiajacy znali sie na takich a nie na cartach w standardzie XEGS).
Oryginal w standardzie XEGS ma nie 512 a 128kB :)
Prosze bardzo...

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

3

oka - nie wiedziałem. To ponawiam pytanie - a da się to przerobić tak - by chadzało sobie bez carta ?? :P

Kontakt: pin@usdk.pl

4

Da sie. Czemu ma sie nie dac. Wymaga to tylko pracy i czasu (tego drugiego ostatnio zupelnie brak).
Tyle tylko ze gra moze w tym przypadku chodzic wolniej. Bo do uzyskania tak samo szybko dzialajacej wersji potrzeba jeszcze wiecej pracy i czasu :).

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

5

podejżewam, że może to wyglądać podobnie - jak właśnie we wspomnianym "AIRBALL" - tam tak właśnie się dzieje.

Kontakt: pin@usdk.pl

6

a czemu wolniej?

7

Witam!

tutaj znajdziesz odpowiedź:

http://atariarea.krap.pl/forum/viewtopic.php?t=2091

*.pozdr!
Seban/SLIGHT

8

no - i nie do końca. Wiadomo co i jak, ale ciekawe, czy ktoś się za to zabierze. :) - ja niestety (na szczęście dla innych) nie koduje. Przynajmniej w asmie :).

Kontakt: pin@usdk.pl

9

po disasemblacji bedzie juz z gorki ;)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

10

heh - nowe wyzwanie dla TeBe ?? - popieram; bo gierca megawypas roxior.

Kontakt: pin@usdk.pl