To sie jeszcze zobaczy... niektore dema moga byc strasznie trodne, wrecz niemozliwe do uruchomienia na emulatorze, oto dlaczego:
DSP nie ma dostepu do glownej pamieci, ma wlasna pamiec. Przesyl danym odbywa sie na zasadzie portu (cos jak RS albo Centronics) ze wszystkimi bajerami typu handshake, synchronizacja itp. Niektorzy koderzy, aby przyspieszyc dema, rezygnowali z synchronizacji, poniewarz kiedy mieli "pelna" kontrole nad maszyna wiedzieli kiedy mozna odebrac dane z portu, a kiedy nie. Niestety, nie dziala to na maszynach z akceleratorami (bo sie rozjezdza synchronizacja - demo proboje odebrac dane z portu kiedy ich tam nie ma). Podobnie bedzie z emulatorem.
Na pocieszenie dodam ze nowsze demka maja synchronizacje ok.
Atari: FireBee, (Falcon030 CT60e SuperVidel SvEthlana CTPCI), TT, (520ST Pak030 Frak PuPla Panther), (520ST 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx SC1435), (1040STFM UltraSatan SM124), (1040STE 4MB ST RAM 8MB TT RAM CosmosEx NetUSBee SM144 SC1224), 260ST, 520 ST+, (MEGA ST SM125), (65XE Rapidus U1MB VBXE SIDE2 SIO2PC), (Jaguar SkunkBoard), Lynx II, 2x Portfolio