1

Czy jest szansa w najbliższym czasie na dodanie do monitora w AtariWin debbuger'a z prawdziwego zdarzenia?

Mnie bardzo ułatwiłoby pracę gdyby można tam ustawić pułapkę na danym adresie pamięci tzn. próba wpisania coś pod wskazany adres powodowałaby wstrzymanie emulatora i wejście do trybu monitora.

Właśnie szukam błędu w kodzie Yie-Ar Kung-Fu i nie moge znalezc...

2

podeslij kod Yier... to Ci znajde blad :), nigdy nie uzywalem debuggerow i nie narzekam

po prostu musisz myslec jak komputer, wczuj sie  :D

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

3

Z tego co bodajże Jaskier mówił, atari800 ma wbudowany debugger z wszystkimi dobrodziejstwami, jak step, break etc.
I ponoć w a800win jest ten debugger po prostu wyłączony :(
Nigdy tego dokładnie nie sprawdziłem, ale może spróbuj użyć atari800 po prostu?

: 404. Stopka not found

4

podeslij kod Yier... to Ci znajde blad , nigdy nie uzywalem debuggerow i nie narzekam

Ja w sumie też, ale chyba nie mam wyboru bo wiecej czasu trace na wyszukiwaniu bugow niz kodowaniu...
Serio mam Ci podesłać kod? Ja pisze w składni MAC/65 a jako kompilator wykorzystuje PC-etowy OMC, ktoś kiedys mi go podeslal.

Z tego co bodajże Jaskier mówił, atari800 ma wbudowany debugger z wszystkimi dobrodziejstwami, jak step, break etc.

No ja korzystam z niego, ale brakuje mi opcji, o której napisałem wcześniej...

5

Proszę o jeszcze trochę cierpliwości, wkrótce opublikuję wersję Atari800Win ze stosownymi poprawkami, które wprowadził Jaskier.

Pozdrawiam,
Harry

Często bywam leniwy, ale za to intensywnie sypiam

6

czas leci a my nie młodniejemy

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

7

O, przydałby się taki Bug Hunter do A800win.....