http://home.pacbell.net/michal_k/6502.html

i like the debugger etc... this is what i like to have for xasm or atari800win... like the nintendo emulators... (no$gb f.e.)

2

wow

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

3

and... its from poland... ;) so maybe atari .xex or .atr support will be added or better xasm compatibility....

4

No, ja ostatnio pytalem tutaj o takie narzedzie (symulator, debuger) i w koncu tez znalazlem to narzedzie. O to wlasnie chodzi...

5

Jaskier pisze debugger dla emula atari800win, debugger bedzie korzystal z plikow LST generowanych przez Xasm

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

6

Jeeeezuuuuu! Kolejna praca... kiedy on z tym wyrobi, przecież jest zawalony robotą na małe JIL. I Jeszcze ten debugger... to już 3, 4  czy 5 projekt na tapecie???

Otaku

pozdrawiam

PS Miker: w końcu napiszę to demo :P

7

Nie jestem do końca pewien o czym rozmawiacie, ale disassembler korzystający z etykiet z pliku generowanego przez xasm jest już w CVS-ie Atari800Win.

Aby odpackować teksty trzeba najpierw odpackować  program do ich odpackowywania - Energy #1

8

no tak, chodzilo mi o disassembler Jaskiera

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

9

no tak, chodzilo mi o disassembler Jaskiera

fajnie by bylo gdyby tam byla opcja ustawienia plapki na jakiejs komorce pamieci tzn. jezeli bedzie proba zapisu do tej komorki to wlacza sie debuger...

szukam wlasnie bledu, ktory uszkadza mi kod w Yie-Ar Kung-fu i znalezc nie moge:(

10

To też już jest w CVS-ie.

Aby odpackować teksty trzeba najpierw odpackować  program do ich odpackowywania - Energy #1