Hmm tak sie zastanawiam ile moze kosztowac zrobienie gry w javie ;> Mazy mi sie klika gierek na phonie m.in. Robbo ;D moze sa wsrod nas jacys znawcy i wiedza ile taka przyjemnosc kosztuje i ile czasu trzeba temu poswiecic ;] ?

"wszystko się kiedyś kończy......."

Nie wiem ile taka  przyjemnośc kosztuje, ale czasu z pewnością trzeba trochę poświęcić. Kiedyś napisałem sobie *bardzo* prostą aplikację, midlet w Javie przy pomocy, zdaje się, CodeWarrior'a (chyba tak to się nazywało...). Niby kwestia poznania biblioteki graficznej - wygląda ona z grubsza na sensowną (obiektowa). Tak więc zakładając, że programujesz w Javie na *normalnym* poziomie, to tylko kwestia poznania biblioteki ;-)

3

zmien komorke na taka, na ktorej odpalisz emul Atari :)

[ Dodano: Sob Sty 01, 2005 1:21 pm ]
ile za zamontowanie uladu MARIA w XE/XL ?

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

4

przewaznie cykl produkcyjny jednej gry na komorke wynosi 3 miesiace. jednak jest to prawdziwe przy zalozeniu posiadania teamu ludzi. jedna osoba pewnie bedzie robila to dluzej, albo krocej .... zalezy od stopnia skomplikowania kodu gry oraz ilosci rzeczy audio/video

5

zmien komorke na taka, na ktorej odpalisz emul Atari :)

[ Dodano: Sob Sty 01, 2005 1:21 pm ]
ile za zamontowanie uladu MARIA w XE/XL ?

tzn? :P

6

np pewnie jakas motorolka :twisted:

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

7

raczej na cokolwiek z Symbianem.
Ja pracuje w firmie, która sie zajmuje takimi rzeczami, ale nie mam pojęcia ile to może kosztować. Taniej wyjdzie nauczyć się Javy.

What can be asserted without proof can be dismissed without proof.

8

zmien komorke na taka, na ktorej odpalisz emul Atari

A znasz jakis emul Atari na jakakolwiek komorke? Jesli tak poprosze o nazwe.

9 Ostatnio edytowany przez grzeniu (2007-01-15 22:37:10)

Niebawem będę zmieniał komórkę i to na taką abym mógł pisać aplikacje w C/C++. Doskonale do tego nadaje się Mophun (głownie telefony Sony-Eryk, kilka modeli Nokii i w tym N-Gage). Dla Java'owców doskonały wydaje się być In-Fusio (m.in. telefoniki Philipsa, Alcatela, Sagem). In-Fusio oferuje świetne SDK z możliwością testowania napisanych gier/aplikacji, inaczej niż w przypadku Mophuna, gdzie prg trzeba załadowac do telefonu). w obydwu przypadkach SDK gratis, wystarczy się zarejestrować, napisać grę i wysłać. Potem tylko czekać na kasę ;)

Osobiście mam tel. Motorola T722i, ale nie kręci mnie jakoś pisanie w J2ME, choć już próbowałem pisać proste midlety w oparciu o przykłady. W sumie to nie znam Javy na tyle aby coś sensownego sklecić nie i raczej nie mam zamiaru się jej uczyć. To by było na tyle.

[dodano 21.02.2005]
No i właśnie jestem dumnym  8) posiadaczem smartphona z symbianem 7.0s :) ... i zabieram się do "roboty" :)

[dodano 15.01.2007]
Kilka linjek wyżej napisałem że nie mam zamiaru uczyć się Javy .... hieh... taki los, że trenuję ją od 1,5 roku (J2SE) :D a ostatnio ostro J2ME :)

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

10

hehehe Stryjek...nieźle...ja właśnie robie troszke grafiki dla pewnego teamu (tajemnica handlowa):)...idzie mi troche opornie z powodu głownie lenistwa (jest tyle przyjemniejszych rzeczy)...ale normalnie to czas jest różny;znajomkowie robią niekiedy całe projekty w 3 tygodnie,ale czasem trwa to znacznie dłużej.A koszty? hmmm...chyba na dzień dzisiejszy to naprawde trudne do ocenienia.

gep/lamers^dial

zmien komorke na taka, na ktorej odpalisz emul Atari

A znasz jakis emul Atari na jakakolwiek komorke? Jesli tak poprosze o nazwe.

no jest emulatorek :

http://pocketatari.retrogames.com/

i komora  ;)

http://www.expansys.fr/zoompic.asp?type … ode=111323

polecam artykul o emulatorkach na pocket pc :

http://www.pdaclub.pl/view.php?news_id=8966

World f**k Olympique Marseille & Legia Warszawa i Sochi 2014

12

bitman: spox, tyle ze ppc to nie to co komórka  8)

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

bitman: spox, tyle ze ppc to nie to co komórka  8)

co sie ojciec czepiasz , podalem przyklad ze jest komora ktora emulator atari odpala

pozostajac przy typowych telefonach GSM/UMTS, na Smartphonach SPV jest sporo emulatorow

World f**k Olympique Marseille & Legia Warszawa i Sochi 2014

14

Stryker, trochę dość stary wątek na ten temat, i nie wynika z niego dość dokładna odpowiedź, choć pada kwota 1000 złotych. Może spróbuj pytać Doksa z tamtego forum, bo się chłopak raczej zna

15

Bitman: spoko, ale po prosze cos dla Symbiana (SX1 prefered :))...

16

Od razu uprzedam ze PocketAtari na PPC2002 z prockiem 200MHz chodzi z szybkoscia 50% oryginalu i czesto sie wiesza!!! Beznadzieja. Emul Atari St chodzi mi z szybkoscia 80% oryginalu...

17

dobry i sprawdzony ftp odnosnie pocketów; tam mozna szukać:

ftp://66.98.150.28/PPC/

nie ma jak dobry warez...:)

gep/lamers^dial

THX gepard !!!

World f**k Olympique Marseille & Legia Warszawa i Sochi 2014

19

kurfa no o te gre mi chodzilo :D
http://img.wapster.pl/midlet/telmaxnet/Robbo2.gif
szkoda ze ona jest tylko na Motorole T72X ;/
A tak wogole to skad ja sciagnac za free ? ;>

"wszystko się kiedyś kończy......."

20

za 65xe oddam to co mi zostalo, czyli stacje SF314

niema sprawy ;D
luknij tu: http://atariarea.histeria.pl/forum/viewtopic.php?t=2303
jakby co pisz na priv.

"wszystko się kiedyś kończy......."

21

ehehe, ale ci sie trafilo. :>>

(wlasnie, ten happy warp od zbika juz szosty miesiac idzie).

--
= krap.pl =

22

Witajcie. To mój pierwszy post, więc chciałbym się przywitać :)

Nie wiem, czy stryker już znalazł Robbo, ale jak nie, to gierkę wrzuciłem TUTAJ :)
A co do platformy (Motorola T72X) to niekoniecznie tylko. Odpaliłem to na Sony Ericsson K300i i działa normalnie :) I wydaje mi się, że pójdzie na większości nowych telefonów. Odpaliłem ją nawet na starym Siemensie SL45i, ale nie dało się grać, bo za mało pamięci (out of cheap memory)

Grał w to już wogóle ktoś na komórce? Ja zauważyłem niedociągnięcie, jak dochodzimy do góry ekranu, to przesuwa się on tylko o jedo pole (a nie o kilka, jak to było na atarynce) przez co wogóle nie widać, co jest przed nami. No i te kody... mogłaby gierka zapamiętywać w którym miejscu skończyliśmy, a nie trzeba zapamiętywać(?) 11-to literowe kody, jak się nie chce zaczynać za każdym razem od pierwszej planszy
Ale za to dobra wiadomość, da się edytować plansze ;) Może nie bezpośrednio, ale znalazłem sposób :D

A jak już jesteśmy przy atarowskich grach na komórkę, to może ma ktoś River Raid? :)

23

No nie wierze. Niech ktos zapoda screeny bo na mojej Nokii 3310 pewnie nie pojdzie ;)

PS off topic: Konwersja River Raida na platforme PocketPC jest Z-Rider. Bardzo trzyma klimat oryginalu.

24

nosty chodziło mi raczej o coś, co pójdzie na moim K300i ;)

A tak na marginesie, to przerabiam plansze, które były w wersji Robbo na C64 :) Chcę je wrzucić do tego midletu :) I teraz się zastanawiam, bo w wersji na Atari nie było magnesów działających w pionie, drutu kolczastego(?) /to takie coś, co rozwalało się bombą, jak się strzelało w to, to się nic z tym nie działo, a jak się na to weszło, to Robbo ginął/ ani "zamarznięcia"(?) To coś co powodowało chwilowe zatrzymanie wszystkich stworków

I teraz muszę to czymś zastąpić i wymyśliłem sobie tak:

Magnesy pionowe - murkiem, ewentualnie laser pionowy, lub blaster?

Drut kolczasty - gruzem, ewentualnie drzwiami? ;)

"zamarznięcie" - nabojami, bo sa plansze, ze jak się nie zamrozi stworków, to się nie przejdzie, a tak to przynajmniej będzie mozna je wystrzelać ;)

Może macie jakieś inne sugestie? :)