1

Już za chwileczkę, już za momencik.
Proponuję zacząć w tym roku w piątek 28 III 18:00 CET (GMT+1) wieczorem, a zakończyć we wtorek 1 IV 2025 0:00 CEST (czyli GMT+2). To razem 77 godzin.
Zasady jak zwykle.
Jeszcze trzy tygodnie. Myślcie Panowie co by tu w tym roku jeszcze...!

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

2

"Myślcie Panowie co by tu w tym roku jeszcze...!"
Ministra d/s równości Cię zaaresztuje  ... :D

.

3

Ja w swoich programach używam znaku równości tak często, jak to tyko możliwe :)

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

4

A jesteś też pop(p)ersem? :D
Chcesz wygonić z domu gości, puść im tylko znak równości ;)

<-- Kontakt przez "E-mail" gdyż albowiem moja skrzynka "PW" jest pełna i zaprawdę nie mam czego usunąć.

--== Kup Pan/i dyskietkę http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=18887 ==--

5 Ostatnio edytowany przez mono (2025-03-13 00:11:13)

Tylko jak piszę w BASIC-u :) A i to nie zawsze.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

6

Jeszcze tylko tydzień pozostał do rozpoczęcia tegorocznej edycji.

hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

7 Ostatnio edytowany przez mono (2025-03-29 00:22:16)

Z małym poślizgiem, ale startujemy:

32700 REM Prima Aprilis Compo 2025
32701 REM by Mono
hex, code and ror'n'rol
niewiedza buduje, wiedza rujnuje

8

32700 REM Prima Aprilis Compo 2025
32701 REM by Mono
32702 REM atari jest lepsze od zx trumny
.

9 Ostatnio edytowany przez maw (Dzisiaj 12:44:22)

0 GOSUB 32600
1 GOSUB 31100
2 GOSUB 31000
11111 END 
31000 REM ...
31099 RETURN
31100 REM 31000 - LOADING SCREEN, INTRODUCTION
31101 E=24:L=E-1:W=100:DIM BE$(E):BE$="BOOT ERROR              "
31102 DIM PA25$(E):PA25$="PRIMA APRILIS COMPO 2025":DIM X$(1)
31103 GRAPHICS 0:? BE$:FOR I=0 TO W:NEXT I
31104 ? CHR$(125);BE$:IF E=0 THEN W=W-1:IF W=0 THEN GOTO 31999
31105 LL=L*RND(0)+1:X$=PA25$(LL,LL):IF X$="*" THEN 31104
31106 BE$(LL,LL)=CHR$(128+ASC(PA25$(LL,LL)))
31107 PA25$(LL,LL)="*":E=E-1
31111 GOTO 31104
31999 RETURN 
32000 REM 32000 - BLOK LINII DATA
32600 REM 32600 - BLOKI INICJACYJNE
32601 GRAPHICS 8:POKE 106,128:GRAPHICS 8:GRAPHICS 0:POKE 82,0
32699 RETURN 
32700 REM ****************************
32701 REM * PRIMA APRILIS COMPO 2025 *
32702 REM ****************************
32703 REM BY MONO,PABLOZ,MAW
32704 REM ATARI JEST LEPSZE OD ZX TRUMNY
32705 REM JEDZIEMY OD KONCA BASICA PANOWIE(I PANIE)
32706 REM 32600 - REZERWACJA PAMIECI (WSPOLNA DLA WSZYSTKICH) - OBNIZ RAMTOP, ZAKLNIJ DUCHY
32707 REM 32000 - REZERWACJA BLOKU LINII DLA DATA
32708 REM 31100 - LOADING SCREEN, INTRODUCTION
32709 REM 31000 - ...
32766 REM NIE ZAPOMNIEC O POKE 82,0!!!
RUN

( prace nad intro w toku :D )

//EDIT: Załącznik z kodowaniem WINDOWS, otwarcie: emulator, dodaj urządzenie - dysk H:, zamapuj folder z plikiem (koniecznie z długimi nazwami!), załaduj:

E."H6:PA2025_1330.LST"
Post's attachments

PA2025_1330.LST 1.17 kb, liczba pobrań: 3 (od 2025-03-31) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
___
Press play on tape...

10 Ostatnio edytowany przez Bca (Dzisiaj 20:55:32)

taka wstaweczka;)

Post's attachments

PA2025_2130.LST 1.24 kb, liczba pobrań: 5 (od 2025-03-31) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.