0 GOSUB 32600
1 GOSUB 31100
2 GOSUB 31000
11111 END
31000 REM ...
31099 RETURN
31100 REM 31000 - LOADING SCREEN, INTRODUCTION
31101 E=24:L=E-1:W=100:DIM BE$(E):BE$="BOOT ERROR "
31102 DIM PA25$(E):PA25$="PRIMA APRILIS COMPO 2025":DIM X$(1)
31103 GRAPHICS 0:? BE$:FOR I=0 TO W:NEXT I
31104 ? CHR$(125);BE$:IF E=0 THEN W=W-1:IF W=0 THEN GOTO 31999
31105 LL=L*RND(0)+1:X$=PA25$(LL,LL):IF X$="*" THEN 31104
31106 BE$(LL,LL)=CHR$(128+ASC(PA25$(LL,LL)))
31107 PA25$(LL,LL)="*":E=E-1
31111 GOTO 31104
31999 RETURN
32000 REM 32000 - BLOK LINII DATA
32600 REM 32600 - BLOKI INICJACYJNE
32601 GRAPHICS 8:POKE 106,128:GRAPHICS 8:GRAPHICS 0:POKE 82,0
32699 RETURN
32700 REM ****************************
32701 REM * PRIMA APRILIS COMPO 2025 *
32702 REM ****************************
32703 REM BY MONO,PABLOZ,MAW
32704 REM ATARI JEST LEPSZE OD ZX TRUMNY
32705 REM JEDZIEMY OD KONCA BASICA PANOWIE(I PANIE)
32706 REM 32600 - REZERWACJA PAMIECI (WSPOLNA DLA WSZYSTKICH) - OBNIZ RAMTOP, ZAKLNIJ DUCHY
32707 REM 32000 - REZERWACJA BLOKU LINII DLA DATA
32708 REM 31100 - LOADING SCREEN, INTRODUCTION
32709 REM 31000 - ...
32766 REM NIE ZAPOMNIEC O POKE 82,0!!!
RUN
( prace nad intro w toku :D )
//EDIT: Załącznik z kodowaniem WINDOWS, otwarcie: emulator, dodaj urządzenie - dysk H:, zamapuj folder z plikiem (koniecznie z długimi nazwami!), załaduj:
Post's attachmentsPA2025_1330.LST 1.17 kb, liczba pobrań: 3 (od 2025-03-31)
Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
___
Press play on tape...