26

Załączam zdjęcia z modów chociaż niewiele widać, ale na VideoMod udao się uchwycić zygzaki na czarnym tle, których na UAV nie ma.

https://www.atari.org.pl/forum/misc.php?action=pun_attachment&item=12691

https://www.atari.org.pl/forum/misc.php?action=pun_attachment&item=12692

https://www.atari.org.pl/forum/misc.php?action=pun_attachment&item=12693

https://www.atari.org.pl/forum/misc.php?action=pun_attachment&item=12694

Post's attachments

UAV1.JPG 652.7 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

UAV2.JPG 484.92 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

VideoMod1.JPG 557.48 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

VideoMod2.JPG 536.44 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.

27

Ciekawe czy UAV robi coś ekstra dodatkowo, czy to po prostu zaleta puszczenia osobno lumy i chromy?

A te francuskie RGB, to może by się dało odtworzyć schemacik jakoś? Ciekawi mnie jak to jest zrobione, czy wymaga jakichś specjalistycznych chipów?

28

Wymaga chipu Sony V7021.

Dla mnie gra wydaje się niewarta świeczki. Może jestem mało wymagający, ale w konsolach Atari wszystko powyżej wyjścia antenowego mi wystarcza - czyli proste AV mody z wyjściem composite są dla mnie ok.

29

Możesz mieć rację. W Atari XL/XE composite często jest bardzo ładny, a s-video to dla mnie sztos. Z kolei jak widywałem RGB, jakąś Sophię, albo VBXE, to nie lubię już takiego obrazu, jest za mało retro i czuję się jak bym grał na emulatorze:-) Miałem Sophię i sprzedałem, bo mnie denerwował ten obraz:-) Poprzestanę przy composite/s-video.